Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe FS Charles de Gaulle  (Luettu 4800 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: FS Charles de Gaulle
Siinäpä onkin kanssa miettimistä kun nämä pakotteet ja kaikki viimeaikainen vääntö. Nyt neet sitte kuitenkin iloisena yhdessä tuumin kylvävät kuumaametallia näiden puolustuskyvyttömien terroristien päälle ???

Eli kyllävaan yhteispeli käy ja sillain mutta annasolla jos pieni Suomi kävis kauppaa yms. Niin ei ei ja ei sehän ei käy kun pitää silmänlumeeksi olla niin erimieltä. Mutta nytkyllä sitte kelpaa Venäläisten toiminta. Vaikka siitäkin toki mediassa kitistään. Mutta yhtäkaikki siellä nyt yhdessä tuumin annetaan moukaria rättipäille.

Ja taas saadaan muunmuossa lisää pakolaisisa :-X

Niinhän sitä 30 luvullakin toimittiin. Espanjassa Francolle kamaa anto italia ja saksa. Sosialisteille kaikki muut. ja hävisivät silti.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: FS Charles de Gaulle
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/140772-ranskan-lentotukialus-lahti-kohteet-syyriassa-jo-tiedossa

Saas nähdä pääseekö paatti kotio ranskaan enää ikinä.

Charles de Gaulle aloitti tammikuussa 1999 koeajot avomerellä. Aluksella todettiin alusta alkaen suuria ongelmia koneiston aiheuttaessa tärinää aluksella, mikä pakotti vaihtamaan potkurit.

 Aluksella havaittiin lisäksi runsaasti sähkönsaantiongelmia. Lopulta havaittiin viiston lentokannen olevan liian lyhyt Yhdysvalloista hankituille E-2C -koneille, jotka eivät voineet laskeutua alukselle turvallisesti. Kantta pidennettiin 14,5 jalkaa.[1] Asia aiheutti runsaasti negatiivista palautetta, koska vastaavia ongelmia oli ollut aiemmin F-8E hävittäjien käyttöönotossa.
 Lentokannen pidentäminen maksoi 5 miljoonaa frangia.

Seuraavaksi ydinreaktori aiheutti 28. helmikuuta 2000 höyryvuodon.
Aluksen ollessa 9. marraskuuta 2000 matkalla Norfolkiin Virginiaan sen oikeanpuoleinen potkuri hajosi ja sen piti palata Touloniin korjattavaksi. Vaurioita tutkittaessa havaittiin toisessa potkurissa sekä varalla olleissa potkureissa vastaavia vikoja eli kuplia kupari-alumiinivaluissa lähellä akselia. Vika laitettiin toimittajan, jo aiemmin konkurssiin ajautuneen Atlantic Industriesin syyksi. Ongelmaa lisäsi edelleen se, että kaikki valmistukseen liittyvät dokumentit olivat tuhoutuneet tulipalossa. Tilapäisenä korjauksena alukseen asennettiin Clemenceauta ja Fochia varten varastoidut potkurit, joiden nopeus oli rajattu 24 solmuun eikä sopimuksen mukaiseen 27 solmuun.

Alus palasi telakalta 5. maaliskuuta 2001 ja se kykeni hieman yli 25 solmun nopeuteen uusilla potkureillaan. Se kuitenkin joutui uudelleen telakalle heinäkuussa melun vuoksi, mistä se palasi käyttöön lokakuussa. Sanomalehdistö raportoi 16. syyskuuta aluksella havaituista liian korkeista säteilypitoisuuksista, joiden syyksi epäiltiin viallista suojaelementtiä. Myöhemmin kuitenkin todettiin, että säteilynormit olivat muuttuneet ja ne olivat täysin sallituissa rajoissa. Normaalia ylläpitotyötä tehnyt merimies menetti 8. marraskuuta 2001 tajuntansa vuotaneen kaasun vuoksi. Apuun rientänyt aliupseeri menetti myös tajuntansa. Aluksen ensiapuhenkilöstö kykeni pelastamaan tajunsa menettäneet, minkä jälkeen heidät toimitettiin Touloniin sairaalaan. Kumpikin uhri selvisi onnettomuudesta hengissä.

Älä huoli, kyllä Amerikan poika auttaa!  :)

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1448328851993.html

 Vähemmän mielikuvitukseen perustuvissa tiedotusvälineissä tuo öljysaattueen tuhoaminen on mainittu vennäänpoikain teoiksi... kommenttiosio joskus paremmin asioista perillä...

 Ainahan faktat voi tarkistaa Kolloselta...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: FS Charles de Gaulle
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/140772-ranskan-lentotukialus-lahti-kohteet-syyriassa-jo-tiedossa

Saas nähdä pääseekö paatti kotio ranskaan enää ikinä.

Charles de Gaulle aloitti tammikuussa 1999 koeajot avomerellä. Aluksella todettiin alusta alkaen suuria ongelmia koneiston aiheuttaessa tärinää aluksella, mikä pakotti vaihtamaan potkurit.

 Aluksella havaittiin lisäksi runsaasti sähkönsaantiongelmia. Lopulta havaittiin viiston lentokannen olevan liian lyhyt Yhdysvalloista hankituille E-2C -koneille, jotka eivät voineet laskeutua alukselle turvallisesti. Kantta pidennettiin 14,5 jalkaa.[1] Asia aiheutti runsaasti negatiivista palautetta, koska vastaavia ongelmia oli ollut aiemmin F-8E hävittäjien käyttöönotossa.
 Lentokannen pidentäminen maksoi 5 miljoonaa frangia.

Seuraavaksi ydinreaktori aiheutti 28. helmikuuta 2000 höyryvuodon.
Aluksen ollessa 9. marraskuuta 2000 matkalla Norfolkiin Virginiaan sen oikeanpuoleinen potkuri hajosi ja sen piti palata Touloniin korjattavaksi. Vaurioita tutkittaessa havaittiin toisessa potkurissa sekä varalla olleissa potkureissa vastaavia vikoja eli kuplia kupari-alumiinivaluissa lähellä akselia. Vika laitettiin toimittajan, jo aiemmin konkurssiin ajautuneen Atlantic Industriesin syyksi. Ongelmaa lisäsi edelleen se, että kaikki valmistukseen liittyvät dokumentit olivat tuhoutuneet tulipalossa. Tilapäisenä korjauksena alukseen asennettiin Clemenceauta ja Fochia varten varastoidut potkurit, joiden nopeus oli rajattu 24 solmuun eikä sopimuksen mukaiseen 27 solmuun.

Alus palasi telakalta 5. maaliskuuta 2001 ja se kykeni hieman yli 25 solmun nopeuteen uusilla potkureillaan. Se kuitenkin joutui uudelleen telakalle heinäkuussa melun vuoksi, mistä se palasi käyttöön lokakuussa. Sanomalehdistö raportoi 16. syyskuuta aluksella havaituista liian korkeista säteilypitoisuuksista, joiden syyksi epäiltiin viallista suojaelementtiä. Myöhemmin kuitenkin todettiin, että säteilynormit olivat muuttuneet ja ne olivat täysin sallituissa rajoissa. Normaalia ylläpitotyötä tehnyt merimies menetti 8. marraskuuta 2001 tajuntansa vuotaneen kaasun vuoksi. Apuun rientänyt aliupseeri menetti myös tajuntansa. Aluksen ensiapuhenkilöstö kykeni pelastamaan tajunsa menettäneet, minkä jälkeen heidät toimitettiin Touloniin sairaalaan. Kumpikin uhri selvisi onnettomuudesta hengissä.

Älä huoli, kyllä Amerikan poika auttaa!  :)

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1448328851993.html

 Vähemmän mielikuvitukseen perustuvissa tiedotusvälineissä tuo öljysaattueen tuhoaminen on mainittu vennäänpoikain teoiksi... kommenttiosio joskus paremmin asioista perillä...

 Ainahan faktat voi tarkistaa Kolloselta...
Eikös noilla musuillakin ole tapana kun tulee terrori iskuja niin lähes kaikki ottaa niistä ”vastuun”

Viimeksi muokattu: 24.11.15 - klo:09:29 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: FS Charles de Gaulle
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/140772-ranskan-lentotukialus-lahti-kohteet-syyriassa-jo-tiedossa

Saas nähdä pääseekö paatti kotio ranskaan enää ikinä.

Charles de Gaulle aloitti tammikuussa 1999 koeajot avomerellä. Aluksella todettiin alusta alkaen suuria ongelmia koneiston aiheuttaessa tärinää aluksella, mikä pakotti vaihtamaan potkurit.

 Aluksella havaittiin lisäksi runsaasti sähkönsaantiongelmia. Lopulta havaittiin viiston lentokannen olevan liian lyhyt Yhdysvalloista hankituille E-2C -koneille, jotka eivät voineet laskeutua alukselle turvallisesti. Kantta pidennettiin 14,5 jalkaa.[1] Asia aiheutti runsaasti negatiivista palautetta, koska vastaavia ongelmia oli ollut aiemmin F-8E hävittäjien käyttöönotossa.
 Lentokannen pidentäminen maksoi 5 miljoonaa frangia.

Seuraavaksi ydinreaktori aiheutti 28. helmikuuta 2000 höyryvuodon.
Aluksen ollessa 9. marraskuuta 2000 matkalla Norfolkiin Virginiaan sen oikeanpuoleinen potkuri hajosi ja sen piti palata Touloniin korjattavaksi. Vaurioita tutkittaessa havaittiin toisessa potkurissa sekä varalla olleissa potkureissa vastaavia vikoja eli kuplia kupari-alumiinivaluissa lähellä akselia. Vika laitettiin toimittajan, jo aiemmin konkurssiin ajautuneen Atlantic Industriesin syyksi. Ongelmaa lisäsi edelleen se, että kaikki valmistukseen liittyvät dokumentit olivat tuhoutuneet tulipalossa. Tilapäisenä korjauksena alukseen asennettiin Clemenceauta ja Fochia varten varastoidut potkurit, joiden nopeus oli rajattu 24 solmuun eikä sopimuksen mukaiseen 27 solmuun.

Alus palasi telakalta 5. maaliskuuta 2001 ja se kykeni hieman yli 25 solmun nopeuteen uusilla potkureillaan. Se kuitenkin joutui uudelleen telakalle heinäkuussa melun vuoksi, mistä se palasi käyttöön lokakuussa. Sanomalehdistö raportoi 16. syyskuuta aluksella havaituista liian korkeista säteilypitoisuuksista, joiden syyksi epäiltiin viallista suojaelementtiä. Myöhemmin kuitenkin todettiin, että säteilynormit olivat muuttuneet ja ne olivat täysin sallituissa rajoissa. Normaalia ylläpitotyötä tehnyt merimies menetti 8. marraskuuta 2001 tajuntansa vuotaneen kaasun vuoksi. Apuun rientänyt aliupseeri menetti myös tajuntansa. Aluksen ensiapuhenkilöstö kykeni pelastamaan tajunsa menettäneet, minkä jälkeen heidät toimitettiin Touloniin sairaalaan. Kumpikin uhri selvisi onnettomuudesta hengissä.

Älä huoli, kyllä Amerikan poika auttaa!  :)

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1448328851993.html

 Vähemmän mielikuvitukseen perustuvissa tiedotusvälineissä tuo öljysaattueen tuhoaminen on mainittu vennäänpoikain teoiksi... kommenttiosio joskus paremmin asioista perillä...

 Ainahan faktat voi tarkistaa Kolloselta...
Eikös noilla musuillakin ole tapan kun tulee terrori iskuja niin lähes kaikki ottaa niistä ”vastuun”

 Väliäkös sillä, jos omat ja iigorin lentsikat samalta näyttää...puuttinin kopla saattaa parit yläfemmat heitellä assadin kanssa, patonkien kanssa laitetaan loput isisiksestä paratiisin portteja kolkuttelemaan, Le Pen pressaks ja ranska irti natosta...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Tuuli

  • Vieras
Vs: FS Charles de Gaulle
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/140772-ranskan-lentotukialus-lahti-kohteet-syyriassa-jo-tiedossa

Saas nähdä pääseekö paatti kotio ranskaan enää ikinä.

Charles de Gaulle aloitti tammikuussa 1999 koeajot avomerellä. Aluksella todettiin alusta alkaen suuria ongelmia koneiston aiheuttaessa tärinää aluksella, mikä pakotti vaihtamaan potkurit.

 Aluksella havaittiin lisäksi runsaasti sähkönsaantiongelmia. Lopulta havaittiin viiston lentokannen olevan liian lyhyt Yhdysvalloista hankituille E-2C -koneille, jotka eivät voineet laskeutua alukselle turvallisesti. Kantta pidennettiin 14,5 jalkaa.[1] Asia aiheutti runsaasti negatiivista palautetta, koska vastaavia ongelmia oli ollut aiemmin F-8E hävittäjien käyttöönotossa.
 Lentokannen pidentäminen maksoi 5 miljoonaa frangia.

Seuraavaksi ydinreaktori aiheutti 28. helmikuuta 2000 höyryvuodon.
Aluksen ollessa 9. marraskuuta 2000 matkalla Norfolkiin Virginiaan sen oikeanpuoleinen potkuri hajosi ja sen piti palata Touloniin korjattavaksi. Vaurioita tutkittaessa havaittiin toisessa potkurissa sekä varalla olleissa potkureissa vastaavia vikoja eli kuplia kupari-alumiinivaluissa lähellä akselia. Vika laitettiin toimittajan, jo aiemmin konkurssiin ajautuneen Atlantic Industriesin syyksi. Ongelmaa lisäsi edelleen se, että kaikki valmistukseen liittyvät dokumentit olivat tuhoutuneet tulipalossa. Tilapäisenä korjauksena alukseen asennettiin Clemenceauta ja Fochia varten varastoidut potkurit, joiden nopeus oli rajattu 24 solmuun eikä sopimuksen mukaiseen 27 solmuun.

Alus palasi telakalta 5. maaliskuuta 2001 ja se kykeni hieman yli 25 solmun nopeuteen uusilla potkureillaan. Se kuitenkin joutui uudelleen telakalle heinäkuussa melun vuoksi, mistä se palasi käyttöön lokakuussa. Sanomalehdistö raportoi 16. syyskuuta aluksella havaituista liian korkeista säteilypitoisuuksista, joiden syyksi epäiltiin viallista suojaelementtiä. Myöhemmin kuitenkin todettiin, että säteilynormit olivat muuttuneet ja ne olivat täysin sallituissa rajoissa. Normaalia ylläpitotyötä tehnyt merimies menetti 8. marraskuuta 2001 tajuntansa vuotaneen kaasun vuoksi. Apuun rientänyt aliupseeri menetti myös tajuntansa. Aluksen ensiapuhenkilöstö kykeni pelastamaan tajunsa menettäneet, minkä jälkeen heidät toimitettiin Touloniin sairaalaan. Kumpikin uhri selvisi onnettomuudesta hengissä.

Älä huoli, kyllä Amerikan poika auttaa!  :)

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1448328851993.html

 Vähemmän mielikuvitukseen perustuvissa tiedotusvälineissä tuo öljysaattueen tuhoaminen on mainittu vennäänpoikain teoiksi... kommenttiosio joskus paremmin asioista perillä...

 Ainahan faktat voi tarkistaa Kolloselta...

Kyllä kai se taitaa siellä kommenttiosiossa se mielikuvitus laukata.  :-)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: FS Charles de Gaulle
Ään ihansama kuka iski pääasia että raatoo tulee kiihtyvällätahdilla.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Tuuli

  • Vieras
Vs: FS Charles de Gaulle
Ään ihansama kuka iski pääasia että raatoo tulee kiihtyvällätahdilla.

Toivottavasti Isis saadaan kitkettyä juuriaan myöten! Siinäpä se suurin haaste onkin. Tietty rahahanat kiinni, eiköhän se vähän masenna. 

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: FS Charles de Gaulle
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/140772-ranskan-lentotukialus-lahti-kohteet-syyriassa-jo-tiedossa

Saas nähdä pääseekö paatti kotio ranskaan enää ikinä.

Charles de Gaulle aloitti tammikuussa 1999 koeajot avomerellä. Aluksella todettiin alusta alkaen suuria ongelmia koneiston aiheuttaessa tärinää aluksella, mikä pakotti vaihtamaan potkurit.

 Aluksella havaittiin lisäksi runsaasti sähkönsaantiongelmia. Lopulta havaittiin viiston lentokannen olevan liian lyhyt Yhdysvalloista hankituille E-2C -koneille, jotka eivät voineet laskeutua alukselle turvallisesti. Kantta pidennettiin 14,5 jalkaa.[1] Asia aiheutti runsaasti negatiivista palautetta, koska vastaavia ongelmia oli ollut aiemmin F-8E hävittäjien käyttöönotossa.
 Lentokannen pidentäminen maksoi 5 miljoonaa frangia.

Seuraavaksi ydinreaktori aiheutti 28. helmikuuta 2000 höyryvuodon.
Aluksen ollessa 9. marraskuuta 2000 matkalla Norfolkiin Virginiaan sen oikeanpuoleinen potkuri hajosi ja sen piti palata Touloniin korjattavaksi. Vaurioita tutkittaessa havaittiin toisessa potkurissa sekä varalla olleissa potkureissa vastaavia vikoja eli kuplia kupari-alumiinivaluissa lähellä akselia. Vika laitettiin toimittajan, jo aiemmin konkurssiin ajautuneen Atlantic Industriesin syyksi. Ongelmaa lisäsi edelleen se, että kaikki valmistukseen liittyvät dokumentit olivat tuhoutuneet tulipalossa. Tilapäisenä korjauksena alukseen asennettiin Clemenceauta ja Fochia varten varastoidut potkurit, joiden nopeus oli rajattu 24 solmuun eikä sopimuksen mukaiseen 27 solmuun.

Alus palasi telakalta 5. maaliskuuta 2001 ja se kykeni hieman yli 25 solmun nopeuteen uusilla potkureillaan. Se kuitenkin joutui uudelleen telakalle heinäkuussa melun vuoksi, mistä se palasi käyttöön lokakuussa. Sanomalehdistö raportoi 16. syyskuuta aluksella havaituista liian korkeista säteilypitoisuuksista, joiden syyksi epäiltiin viallista suojaelementtiä. Myöhemmin kuitenkin todettiin, että säteilynormit olivat muuttuneet ja ne olivat täysin sallituissa rajoissa. Normaalia ylläpitotyötä tehnyt merimies menetti 8. marraskuuta 2001 tajuntansa vuotaneen kaasun vuoksi. Apuun rientänyt aliupseeri menetti myös tajuntansa. Aluksen ensiapuhenkilöstö kykeni pelastamaan tajunsa menettäneet, minkä jälkeen heidät toimitettiin Touloniin sairaalaan. Kumpikin uhri selvisi onnettomuudesta hengissä.

Älä huoli, kyllä Amerikan poika auttaa!  :)

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1448328851993.html

 Vähemmän mielikuvitukseen perustuvissa tiedotusvälineissä tuo öljysaattueen tuhoaminen on mainittu vennäänpoikain teoiksi... kommenttiosio joskus paremmin asioista perillä...

 Ainahan faktat voi tarkistaa Kolloselta...

Kyllä kai se taitaa siellä kommenttiosiossa se mielikuvitus laukata.  :-)

 Tai sitten pikku fiba otsikon laatijalla, onko turvallisempaa uskoa kuin epäillä?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: FS Charles de Gaulle
Ään ihansama kuka iski pääasia että raatoo tulee kiihtyvällätahdilla.

Toivottavasti Isis saadaan kitkettyä juuriaan myöten! Siinäpä se suurin haaste onkin. Tietty rahahanat kiinni, eiköhän se vähän masenna.

Saudit on isisin toteutunut kalifaatti. Wahhabilaisuuden synnyinseutu, että ei isis ole ihan heti nujerrettu. Sotaa käydään siiojen ja sunnien välillä vielä toiset tuhat vuotta. Mitäs menivät tappamaan sen yhen vanhan ukon 1000 vuotta sitten. En minäkään noin pitkävihanen ole.

Wahhabistit ovat saaneet 1980-luvulta lähtien paljon rahoitusta rikkailta yksityishenkilöiltä, mikä on vahvistanut liikettä. Wahhabiittiradikaalit ovat viime vuosikymmeninä alkaneet levittää ideologiaansa aseellisesti Arabian ulkopuolelle, etenkin entisen Neuvostoliiton osiin, joiden hallinto on heikko. Wahhabistit hakeutuvat myös moskeijoihin, islamilaisiin oppilaitoksiin ja hyväntekeväisyysjärjestöihin kertomaan uskovaisille ajatuksistaan ja keinoistaan, perustellen niitä jihadina islamin suojelemiseksi.

Wahhabismi on saanut jalansijaa myös esimerkiksi Britanniassa, jossa yksi suurimmista moskeijoista, Green Lane Masjid Birminghamissa, saa teologista opastusta Saudi-Arabiasta.

Syyriassa ja Irakissa toimivan Isisin juuret ovat wahhabismissa.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4705
  • Savo savolaisille!
Vs: FS Charles de Gaulle
Siellä rupeeoleen niinmonen lipun alaista rautaaliikkeellä että on kumma jos ei joku vahinko paukku noinkin isoon maaliin osuis ;D

 ;D

Leikkikenttä käy ahtaaksi, turkkilaiset ampui venäläisen koneen alas:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1448332803846.html
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: FS Charles de Gaulle
Siellä rupeeoleen niinmonen lipun alaista rautaaliikkeellä että on kumma jos ei joku vahinko paukku noinkin isoon maaliin osuis ;D

 ;D

Leikkikenttä käy ahtaaksi, turkkilaiset ampui venäläisen koneen alas:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1448332803846.html
Nato kokeilee kuik  ne tippuu. Hyvin tippuu. 😊

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26213
  • vastustan
Vs: FS Charles de Gaulle
kauheat savut ja öljyrekat sinkoilee mutta kaikki,  ihan kaikki on unohtanu ureavehkeet, ilmaston lämpenemisen ja saastuneen maan kuskauksen ekokemille :o :o :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: FS Charles de Gaulle
Ei taida olla Fransmanneilla kokemusta noiden rakentamisesta.

Jotenkin muistuu mieleen ensimmäiset matkustajalentokoneet ja ikkunat. Jenkin oppivat jo toisen maailmansodan aikaisista pommikoneista ett ikkunat tulee olla pyöreitä. Monet muut maat valmistivat matkustajakoneisiin suorakaiteen muotoisia ikkunoita huonolla menestyksellä.....

Mutta tämä Airbus A350 - on melkein suomalaanen. Korkeusvaaajan kärkikappale suomessa tehty. Korkiaa kotimaasta laatua. Toivottavasti pysyvätten ilimasa. 😊

meinookko jotta joku siitarkesienivirma oes rakentana ku eppäelet.  ;D

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: FS Charles de Gaulle
Siellä rupeeoleen niinmonen lipun alaista rautaaliikkeellä että on kumma jos ei joku vahinko paukku noinkin isoon maaliin osuis ;D

 ;D

Leikkikenttä käy ahtaaksi, turkkilaiset ampui venäläisen koneen alas:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1448332803846.html
Nato kokeilee kuik  ne tippuu. Hyvin tippuu. 😊

Nonih siinäpä sitte ensimmäinen hässäkkä keskenään. Ei tarvinnu yhtäkauvaa odotella kuin SASin ennustuksien toteutumista. No tosin luulin kyllä että ampuisivat toisiaan " vahingossa " no ampu kuitenkin.

Tokihan saattas olla mahdollista että joku Turkkilainen taho vois vaikka hyötyä jos iskut lopetettaisiin. Joten tämmöinen toive saattaa kannustaa ammuskelemaan helpommin ::)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: FS Charles de Gaulle
Siellä rupeeoleen niinmonen lipun alaista rautaaliikkeellä että on kumma jos ei joku vahinko paukku noinkin isoon maaliin osuis ;D

 ;D

Leikkikenttä käy ahtaaksi, turkkilaiset ampui venäläisen koneen alas:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1448332803846.html
Nato kokeilee kuik  ne tippuu. Hyvin tippuu. 😊

Nonih siinäpä sitte ensimmäinen hässäkkä keskenään. Ei tarvinnu yhtäkauvaa odotella kuin SASin ennustuksien toteutumista. No tosin luulin kyllä että ampuisivat toisiaan " vahingossa " no ampu kuitenkin.

Tokihan saattas olla mahdollista että joku Turkkilainen taho vois vaikka hyötyä jos iskut lopetettaisiin. Joten tämmöinen toive saattaa kannustaa ammuskelemaan helpommin ::)
Turkkilaiset tukee niitä joita venäläiset käy pommittamassa, venäläiset taas tukee assadia jonka vastustajia turkilaiset tukee. jne.
   cría cuervos y te sacarán los ojos