Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kissanpoikien simmut aukeaa  (Luettu 2555 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22206
Kissanpoikien simmut aukeaa
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/viljelij%C3%B6iden-arvosana-s-ryhm%C3%A4lle-romahti-1.133070

Kun vielä ymmärtävät keskustapuolueen ja mtk;n roolin tässä halpuuttamisessa, niin pidot paranoo

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Onhan siellä selvät jäljet sylttytehtaalle, S-vaalithan olivat muistaakseni joku aika sitten..kait näilläkin jotain virkaa tuossakin sopassa on.. Itse olen kyllä boikotoinut halpuuttajia koko ajan..

RainMan

  • Vieras
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Kuuluko S ryhmä keskustapuolueesen ?
Ennen kyllä puhuttiin K linjasta mutta meidän K kauppias ei tainnut olla keskustalainen ?  ::)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22206
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Kaikkein koomisinta tässä mtk;n parkumisessa on, että jäljet olleet nähtävissä koko EU-aika, mutta kun maito joutui halpuuttamisen kohteeksi, heräsi mtk vasta silloin.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22206
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Kuuluko S ryhmä keskustapuolueesen ?
Ennen kyllä puhuttiin K linjasta mutta meidän K kauppias ei tainnut olla keskustalainen ?  ::)

kepuloisilla ollut aina vahva vaikutusvalta s-ryhmässä jota on aina pidetty omana kauppana. s-kauppa mielletty aina maalaisten kaupaksi.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Veeti käy nykyään Lidlissä. Loppulasku yllättää halpuudellaan aina.

Lidl myy pienen AB-alueen meijerin maitua HALVALLA.

Lidl rakentaa uuden suurmyymälän Ideaparkin lähelle, siellä saa Prisma laittaa kohta ovensa kiinni.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22206
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Ja K oli pitkään kirosana ja kierrettiin tietyissä piireissä kuin ruttoa. Pikkasen sama mikä asema Lidl;llä on nyt.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Onhan siellä selvät jäljet sylttytehtaalle, S-vaalithan olivat muistaakseni joku aika sitten..kait näilläkin jotain virkaa tuossakin sopassa on.. Itse olen kyllä boikotoinut halpuuttajia koko ajan..

Mä en kyllä ymmärrä miksi  S kaupan pitäisi pitää viljelijän puolia. Eikä muunkaan kaupan. Onhan teillä se Meijerikauppa.
SOK karisti viljelijäkytköksen aikoja sitten. S osuuskauppojen oli pakko tehdä se, muuten olisivat konkurssissa. Kuluttajaosuuskunta joka ei pidä omistajiensa etua on ilman muuta vaikeuksissa. Keskolle tulee vielä noutaja tuossa reiluuttamisessa. 😊

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Kuuluko S ryhmä keskustapuolueesen ?
Ennen kyllä puhuttiin K linjasta mutta meidän K kauppias ei tainnut olla keskustalainen ?  ::)

kepuloisilla ollut aina vahva vaikutusvalta s-ryhmässä jota on aina pidetty omana kauppana. s-kauppa mielletty aina maalaisten kaupaksi.

Meillä vieressä S- ja K-kaupat, silti autonnokka kääntyy aina Lidlin suuntaan.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22206
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Niin sepe, miksi S-kaupan pitäisi pitää kiinni viljelijöiden edusta, jollei sitä tee edes mtk.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Onhan siellä selvät jäljet sylttytehtaalle, S-vaalithan olivat muistaakseni joku aika sitten..kait näilläkin jotain virkaa tuossakin sopassa on.. Itse olen kyllä boikotoinut halpuuttajia koko ajan..

Mä en kyllä ymmärrä miksi  S kaupan pitäisi pitää viljelijän puolia. Eikä muunkaan kaupan. Onhan teillä se Meijerikauppa.
SOK karisti viljelijäkytköksen aikoja sitten. S osuuskauppojen oli pakko tehdä se, muuten olisivat konkurssissa. Kuluttajaosuuskunta joka ei pidä omistajiensa etua on ilman muuta vaikeuksissa. Keskolle tulee vielä noutaja tuossa reiluuttamisessa. 😊
Mutta ei minun ole pakko käyttää S-kaupan palveluita...eihän.. Eikä tankata ABC:llä. Elämää on ilman S:n.. ;)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22206
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Onhan siellä selvät jäljet sylttytehtaalle, S-vaalithan olivat muistaakseni joku aika sitten..kait näilläkin jotain virkaa tuossakin sopassa on.. Itse olen kyllä boikotoinut halpuuttajia koko ajan..

Mä en kyllä ymmärrä miksi  S kaupan pitäisi pitää viljelijän puolia. Eikä muunkaan kaupan. Onhan teillä se Meijerikauppa.
SOK karisti viljelijäkytköksen aikoja sitten. S osuuskauppojen oli pakko tehdä se, muuten olisivat konkurssissa. Kuluttajaosuuskunta joka ei pidä omistajiensa etua on ilman muuta vaikeuksissa. Keskolle tulee vielä noutaja tuossa reiluuttamisessa. 😊
Mutta ei minun ole pakko käyttää S-kaupan palveluita...eihän.. Eikä tankata ABC:llä. Elämää on ilman S:n.. ;)

Mutta yllättävän moni niin tekee. Maksaa kalliimmalla että saa bonusta eli bonus kuitataan heti korkeampana hintana.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Niin sepe, miksi S-kaupan pitäisi pitää kiinni viljelijöiden edusta, jollei sitä tee edes mtk.

Ei mitään syytä. Mutta vit tuttaa se Marttilaa, kun ei ole mitään määräysvaltaa edes osuustoimintajärjestöjen kautta. Jotenkin tuntuu siltä, että Marttila on käsittänyt väärin osuustoiminnan. Ei maanviljelijöillä ole yksinoikeutta tähän yritysmuotoon. On työttömien osuuskuntia, vesiosuuskuntia. Maanviljelijät ovat vaan omissa osuuskunnissaan menettäneet vaikutusvaltansa pörssille. 😊

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Onhan siellä selvät jäljet sylttytehtaalle, S-vaalithan olivat muistaakseni joku aika sitten..kait näilläkin jotain virkaa tuossakin sopassa on.. Itse olen kyllä boikotoinut halpuuttajia koko ajan..

Mä en kyllä ymmärrä miksi  S kaupan pitäisi pitää viljelijän puolia. Eikä muunkaan kaupan. Onhan teillä se Meijerikauppa.
SOK karisti viljelijäkytköksen aikoja sitten. S osuuskauppojen oli pakko tehdä se, muuten olisivat konkurssissa. Kuluttajaosuuskunta joka ei pidä omistajiensa etua on ilman muuta vaikeuksissa. Keskolle tulee vielä noutaja tuossa reiluuttamisessa. 😊
Mutta ei minun ole pakko käyttää S-kaupan palveluita...eihän.. Eikä tankata ABC:llä. Elämää on ilman S:n.. ;)

Mutta yllättävän moni niin tekee. Maksaa kalliimmalla että saa bonusta eli bonus kuitataan heti korkeampana hintana.
Vaan en minä.. :)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Kissanpoikien simmut aukeaa
Veeti käy nykyään Lidlissä. Loppulasku yllättää halpuudellaan aina.

Lidl myy pienen AB-alueen meijerin maitua HALVALLA.

Lidl rakentaa uuden suurmyymälän Ideaparkin lähelle, siellä saa Prisma laittaa kohta ovensa kiinni.
Veeti lienee saanut vattaansa saksan maitua.

” Vierailija
Viesti4/20
Lähetetty
 
23:13 | 24.12.2014
Lidlissä myydään myös maitoa, jossa lukee "valmistusmaa Saksa". Tuskin se on suomalaista, kun kooditkin on saksalaiset (maatunnus).”
Myös muuta saksan leipää on myynnissä – kyllä suomalainen viljanviljelijä saa jyvänsä laarissa.
   cría cuervos y te sacarán los ojos