Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomalaista(ko ?) ruokaa...  (Luettu 3742 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Tekemiset
PERTTI SALOLAINEN
Olen ollut urani aikana monessa mukana. Aloitin kauppatieteiden maisterin tutkinnon jälkeen Yle TV:n uutistenlukijana ja Lontoon kirjeenvaihtajana sekä BBC:n toimittajana. Seuraavana oli vuorossa 26-vuoden ura kansanedustajana, josta kahdeksan vuotta ulkomaankauppaministerinä ja Suomen EU-sopimuksen pääneuvottelijana.

Mitä helvettiä toi siellä sitten teki?


Johti Suomen neuvottelukuntaa - Ratti neuvotteli maatalouden sopimusehdot  :o

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Suomalaista(ko ?) ruokaa...
PERTTI SALOLAINEN
Olen ollut urani aikana monessa mukana. Aloitin kauppatieteiden maisterin tutkinnon jälkeen Yle TV:n uutistenlukijana ja Lontoon kirjeenvaihtajana sekä BBC:n toimittajana. Seuraavana oli vuorossa 26-vuoden ura kansanedustajana, josta kahdeksan vuotta ulkomaankauppaministerinä ja Suomen EU-sopimuksen pääneuvottelijana.

Mitä helvettiä toi siellä sitten teki?


Johti Suomen neuvottelukuntaa - Ratti neuvotteli maatalouden sopimusehdot  :o

Se tiedetään kyllä , eniten mua nauruttaa miten kokoomuslaiset parkuu huonoa ratkaisua.

Ei yhtään ole mieleen tullut laskea kuinka paljon turhiin tarkastuksiin , liikaan byrökratiaan kuluu rahaa .

Ette uskalla siitä se on kiinni  ;)

Jorma Jaakkola

Salolainen oli pääneuvottelija
PERTTI SALOLAINEN
Olen ollut urani aikana monessa mukana. Aloitin kauppatieteiden maisterin tutkinnon jälkeen Yle TV:n uutistenlukijana ja Lontoon kirjeenvaihtajana sekä BBC:n toimittajana. Seuraavana oli vuorossa 26-vuoden ura kansanedustajana, josta kahdeksan vuotta ulkomaankauppaministerinä ja Suomen EU-sopimuksen pääneuvottelijana.

Mitä helvettiä toi siellä sitten teki?

Salolainen todellakin oli Suomen EY-pääneuvottelija.
 
Tuon tehtävän ulkomaankauppaministeri Salolainen omi ulkoministeri Väyryseltä sillä perusteella, että EY:ssä on kyse taloudesta ja ulkomaankaupasta.

Suomen maatalouspääneuvottelijana ja maatalousartiklojen laatijana oli kaupallinen neuvos Esa Härmälä.

Myös demareiden maatalousasiantuntijaksi kouluttamalla EY-suurlähettiläällä Erkki Liikasella oli merkittävä osuus sopimuksen syntyyn ja totuuden lakaisemiseen piiloon maton alle.
 
Suomen maatalousneuvottelujen käskyttäjät olivat presidentit Koivisto ja Ahtisaari.

Aulis Anttila

  • Vieras
Historiallinen totuus
PERTTI SALOLAINEN
Olen ollut urani aikana monessa mukana. Aloitin kauppatieteiden maisterin tutkinnon jälkeen Yle TV:n uutistenlukijana ja Lontoon kirjeenvaihtajana sekä BBC:n toimittajana. Seuraavana oli vuorossa 26-vuoden ura kansanedustajana, josta kahdeksan vuotta ulkomaankauppaministerinä ja Suomen EU-sopimuksen pääneuvottelijana.

Mitä helvettiä toi siellä sitten teki?
Salolainen todellakin oli Suomen EY-pääneuvottelija. Tuon tehtävän ulkomaankauppaministeri Salolainen omi ulkoministeri Väyryseltä sillä perusteella, että EY:ssä on kyse taloudesta ja ulkomaankaupasta.
Suomen maatalouspääneuvottelijana ja maatalousartiklojen laatijana oli kaupallinen neuvos Esa Härmälä.
Myös demareiden maatalousasiantuntijaksi kouluttamalla EY-suurlähettiläällä Erkki Liikasella oli merkittävä osuus sopimuksen syntyyn ja totuuden lakaisemiseen piiloon maton alle. Suomen maatalousneuvottelujen käskyttäjät olivat presidentit Koivisto ja Ahtisaari.


Totuuksia on monia... harmi, että sinun "totuuksillesi" ei löydy asiaperusteisia todisteita  :o  :o  :o

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Suomalaista(ko ?) ruokaa...
PERTTI SALOLAINEN
Olen ollut urani aikana monessa mukana. Aloitin kauppatieteiden maisterin tutkinnon jälkeen Yle TV:n uutistenlukijana ja Lontoon kirjeenvaihtajana sekä BBC:n toimittajana. Seuraavana oli vuorossa 26-vuoden ura kansanedustajana, josta kahdeksan vuotta ulkomaankauppaministerinä ja Suomen EU-sopimuksen pääneuvottelijana.

Mitä helvettiä toi siellä sitten teki?
Salolainen todellakin oli Suomen EY-pääneuvottelija. Tuon tehtävän ulkomaankauppaministeri Salolainen omi ulkoministeri Väyryseltä sillä perusteella, että EY:ssä on kyse taloudesta ja ulkomaankaupasta.
Suomen maatalouspääneuvottelijana ja maatalousartiklojen laatijana oli kaupallinen neuvos Esa Härmälä.
Myös demareiden maatalousasiantuntijaksi kouluttamalla EY-suurlähettiläällä Erkki Liikasella oli merkittävä osuus sopimuksen syntyyn ja totuuden lakaisemiseen piiloon maton alle. Suomen maatalousneuvottelujen käskyttäjät olivat presidentit Koivisto ja Ahtisaari.


Totuuksia on monia... harmi, että sinun "totuuksillesi" ei löydy asiaperusteisia todisteita  :o  :o  :o

Hyvä Herra Aulis Anttila , löytyykö sinulta totuuksia muutakuin maanviljeliöiden parjaaminen .

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs:tarkastuksia
PERTTI SALOLAINEN
Olen ollut urani aikana monessa mukana. Aloitin kauppatieteiden maisterin tutkinnon jälkeen Yle TV:n uutistenlukijana ja Lontoon kirjeenvaihtajana sekä BBC:n toimittajana. Seuraavana oli vuorossa 26-vuoden ura kansanedustajana, josta kahdeksan vuotta ulkomaankauppaministerinä ja Suomen EU-sopimuksen pääneuvottelijana.

Mitä helvettiä toi siellä sitten teki?


Johti Suomen neuvottelukuntaa - Ratti neuvotteli maatalouden sopimusehdot  :o

Se tiedetään kyllä , eniten mua nauruttaa miten kokoomuslaiset parkuu huonoa ratkaisua.

Ei yhtään ole mieleen tullut laskea kuinka paljon turhiin tarkastuksiin , liikaan byrökratiaan kuluu rahaa .

Ette uskalla siitä se on kiinni  ;)

tarkastuksia ja tarkastajien määrää aiotaan lisätä entisestään ???