Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koira, kalikka, jne...  (Luettu 4264 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Koira, kalikka, jne...
Ei uskoisi että suomen suvakit alkoivat puolustaa ääri islamilaisia liikkeitä ja toivovat heitä tänne asumaan ja elämään veromaksajan varoilla. :o :o :o :o :o :o
En ymmärrä kyllä minäkään miten suvakit voivat ymmärtää näitä terroritekoja???????

No.

 Lue nyt noita SKN-Opelmiehen tekstejä, niin näet, ettei se...eiku ne ;) paljoa muutakaan ymmärrä.

 Järki tuntuu riittävä vain syömiseen. Analyyttinen ja järkevä keskustelu syineen ja seurauksineen on hänelle...eiku niille ;) tuntematon tavoite. ::)

Niin no. Kuka noita kulttuurisesti kurkunleikkaajia haluaa Suomeen. Itse asiassa haluaisin lähettää täältä paljon porukkaa pois: kaikki IPU-putinistit Venäjälle, nuolikerhon vaikka Afrikkaan, siellä voisi olla kiva potkia n-eekeriä ainakin niitä riittäisi, fundamentalistikristityt jonnekin Louisianan rämeille. Kyllä noita riittää. Täällä on paskaa joukkoa jo ennestään ihan liikaa.
Mutta vituttaa sekin kun ISIL tappaa väkeä, niin sitä pakeneville sanotaan että jääkää sinne terroristit. Mikäs se oli Pariisin tempussa se passipila minkä tekivät? Vai ootteko te ihan oikeasti noin helppoja miltä vaikutatte?

On ne. ;D

Ja sit kun argumentit loppuu, aletaan rakenteleen suvakit diggaa terroristeista-olkiukkoja.

Sultahan ne argumentit ekana aina loppuu. :)

 Vähänkin vaikeampi knoppi, niin vastauksena on hakaristilippu, apinavideo tai se iänikuinen "koskas ne sateet alkavat" -lässytys SASsille. ;D

 Siinä sitä Loimaan mallia? :)

 Mallia kummallekin? ;) Peace, man.

Voi poju,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kumpa tietäsit,,,,,,,,,,,,,,, 8) 8) 8) 8) 8),,,,,,,,,,

Vedätettävä vajakki........ ;D ;D

Nii just, totahan mä juuri tarkoitinkin. ;D

Nyt ei kyl millään enää jaksais sun kaa, niin mennään sitten tällä:

It ain't over till the fat lady sings

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Koira, kalikka, jne...
Jaa joo, ei olis saanut laittaa tota edellistä, joten:

It ain't over till the fat lady sings

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Koira, kalikka, jne...
Ei uskoisi että suomen suvakit alkoivat puolustaa ääri islamilaisia liikkeitä ja toivovat heitä tänne asumaan ja elämään veromaksajan varoilla. :o :o :o :o :o :o
En ymmärrä kyllä minäkään miten suvakit voivat ymmärtää näitä terroritekoja???????

No.

 Lue nyt noita SKN-Opelmiehen tekstejä, niin näet, ettei se...eiku ne ;) paljoa muutakaan ymmärrä.

 Järki tuntuu riittävä vain syömiseen. Analyyttinen ja järkevä keskustelu syineen ja seurauksineen on hänelle...eiku niille ;) tuntematon tavoite. ::)

Niin no. Kuka noita kulttuurisesti kurkunleikkaajia haluaa Suomeen. Itse asiassa haluaisin lähettää täältä paljon porukkaa pois: kaikki IPU-putinistit Venäjälle, nuolikerhon vaikka Afrikkaan, siellä voisi olla kiva potkia n-eekeriä ainakin niitä riittäisi, fundamentalistikristityt jonnekin Louisianan rämeille. Kyllä noita riittää. Täällä on paskaa joukkoa jo ennestään ihan liikaa.
Mutta vituttaa sekin kun ISIL tappaa väkeä, niin sitä pakeneville sanotaan että jääkää sinne terroristit. Mikäs se oli Pariisin tempussa se passipila minkä tekivät? Vai ootteko te ihan oikeasti noin helppoja miltä vaikutatte?

On ne. ;D

Ja sit kun argumentit loppuu, aletaan rakenteleen suvakit diggaa terroristeista-olkiukkoja.

Sultahan ne argumentit ekana aina loppuu. :)

 Vähänkin vaikeampi knoppi, niin vastauksena on hakaristilippu, apinavideo tai se iänikuinen "koskas ne sateet alkavat" -lässytys SASsille. ;D

 Siinä sitä Loimaan mallia? :)

 Mallia kummallekin? ;) Peace, man.

Voi poju,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kumpa tietäsit,,,,,,,,,,,,,,, 8) 8) 8) 8) 8),,,,,,,,,,

Vedätettävä vajakki........ ;D ;D

Nii just, totahan mä juuri tarkoitinkin. ;D

Nyt ei kyl millään enää jaksais sun kaa, niin mennään sitten tällä:



Nii just, totahan mä juuri tarkoitinkin ;D
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Koira, kalikka, jne...
Jaa joo, ei olis saanut laittaa tota edellistä, joten:



Nii just, totahan mä juuri tarkoitinkin ;D
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Koira, kalikka, jne...
Ei helmiä sioille... ;D
It ain't over till the fat lady sings

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Koira, kalikka, jne...
Ei helmiä sioille... ;D

Riippuu siitä, mikä on sen Helmin sukunimi.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Koira, kalikka, jne...
Opelisti känä taas vauhdissa,monesko sikspäkki menossa

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Pilapiirros...?
https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/pilapiirrosta-seurasi-paskamyrsky-ja-tappouhkauksia/?katselukoodi=8b50f86e04b1c3f973ddb6ababb0a5e5a91467d1d3303cdd6e5919114c3069c1



Väittääkös joku tuota pilapiirrokseksi? Ei minua vain naurata...     :'(

Musta toi on raadollinen väite siitä ett maahanmuuttajakriittiset ovat ensimmäisenä noiden iskujen raadoilla. Siis ovat hyödyntämässä noita iskuja propagandassaan....

Miten tuohon tulis suhtautua...kyseessä oli kiistatta radikaali taho jolla pyrkimys maksimaaliseen terrorivaikutukseen.....

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Koira, kalikka, jne...
Suvakkeja harmittaa kovasti, kun maahanmuuttokriittisten varoitukset osuvat NIIN oikeaan! :)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Koira, kalikka, jne...
Opelisti känä taas vauhdissa,monesko sikspäkki menossa

Persettä? Tänään? Kumman ulkovuoro??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Koira, kalikka, jne...
Eikös semmonen terrorijärjestö kuin isis ole tän kaiken paskan alku ja juuri, se tarttis kitkee pois ja päästää kansa takas asuun rauhassa ja sovussa sinne lämpöseen. Isis pudotetaan helpoimmin pommittamalla sen öljylähteet, raha ratkaisee ravintolassa ja niin sodassakin, terroristitkin hiljenee kummasti kun rahat loppuu..

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Koira, kalikka, jne...
Eikös semmonen terrorijärjestö kuin isis ole tän kaiken paskan alku ja juuri, se tarttis kitkee pois ja päästää kansa takas asuun rauhassa ja sovussa sinne lämpöseen. Isis pudotetaan helpoimmin pommittamalla sen öljylähteet, raha ratkaisee ravintolassa ja niin sodassakin, terroristitkin hiljenee kummasti kun rahat loppuu..

Kuulemma suomalaiset kotinatsit ovat yhtä vaarallinen terroristijärjestö kuin ISISkin, luin sen väitteen äsken täältä Agronetistä... ;D yks piilovihree stalinisti kirjoitti... :)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!