Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe lietelannan vastaanotto  (Luettu 6287 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: lietelannan vastaanotto
Onhan tuo lannanvastaanottokin NIIN hankalaa. Pitäs jollakin tarkkuuslevittimellä
saada muutama kilo meneen tynnyrinalalle. Epärehellisyys tässäkin asiassa varmaan
on se juttu. Silloin voi laittaa niin paljon kuin tarvitsee, eikä niin paljon kuin
kelakorvaus-ehdoissa lukee. Eli proopyskaa venäläiseen malliin. Leimoja ja
epämääräisyyksiä. Mitäs tarviis laittaa, jotta onnistuu, no sitä sitä, niinhän se on!

Tai jotain.

-SS-

Mä en oo sanonut siutten tätä. "millään muulla ei ole väliä kuin sillä että paperit on kunnossa!"
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: lietelannan vastaanotto
Onhan tuo lannanvastaanottokin NIIN hankalaa. Pitäs jollakin tarkkuuslevittimellä
saada muutama kilo meneen tynnyrinalalle. Epärehellisyys tässäkin asiassa varmaan
on se juttu. Silloin voi laittaa niin paljon kuin tarvitsee, eikä niin paljon kuin
kelakorvaus-ehdoissa lukee. Eli proopyskaa venäläiseen malliin. Leimoja ja
epämääräisyyksiä. Mitäs tarviis laittaa, jotta onnistuu, no sitä sitä, niinhän se on!

Tai jotain.

-SS-

Mä en oo sanonut siutten tätä. "millään muulla ei ole väliä kuin sillä että paperit on kunnossa!"

 ;D

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Jova

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
Vs: lietelannan vastaanotto
Joo ollaan paavillisenpia kuin paavi itse ja tehdään papereiden kanssa niin kuin mavi tahtoo niin kaikki menee hyvin. Eli kuten Auvaislainen Markku sanoi saman kylän Pekalle, joka piti meille ympäristötukikoulutusta:eiks sovita Pekka , et pellot elää omaa elämäänsä ja lohkokortit elää omaa elämäänsä.