Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vävyaiheesta  (Luettu 3321 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Vävyaiheesta

Anoppi tuntuu tykkäävän, ehkä enempi mitä tyttö ....
[/quote]
--anoppi tykkää tuosta kunnioittamisesta,minäku en oo siihen liiemmin tottunu täällä Suomessa.Aivan huvittaa toi äitien palvominen.Jos olisin härski,voisin käyttää sitä hyväkseni.
Olen tehnyt pieniä tiedusteluja pojan taustasta ja saanut tietää,että pojan isä on erittäin varakas,asuu tällähetkellä Ranskassa,mutta on päättänyt ostaa talon   
Suomesta.Pojan veli valmistuu maanmittausinsinööriksi,opiskelee myös Suomessa.Tästä vävyehdokkaasta tulee atk-alan insinööri.Isä on lukenut matematiikan lehtoriksi,mutta ollut Ranskassa jo parikymmentä vuotta,liikemiehenä.Ukko on todellakin älykäs,kun on huomannut,että Suomi on hyvä maa asua ja vaikka pojasta ei mulle vävyä tulisikaan,niin Suomeen ne jäävät.Osa suvusta on asunut suomessa jo yli 10v.
Mulle oli yllätys tuo,että ne on rikasta sukua,eikä taida tytärkään tietää ,enkä minäkään kerro. ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Vävyaiheesta

Anoppi tuntuu tykkäävän, ehkä enempi mitä tyttö ....
--anoppi tykkää tuosta kunnioittamisesta,minäku en oo siihen liiemmin tottunu täällä Suomessa.Aivan huvittaa toi äitien palvominen.Jos olisin härski,voisin käyttää sitä hyväkseni.
Olen tehnyt pieniä tiedusteluja pojan taustasta ja saanut tietää,että pojan isä on erittäin varakas,asuu tällähetkellä Ranskassa,mutta on päättänyt ostaa talon   
Suomesta.Pojan veli valmistuu maanmittausinsinööriksi,opiskelee myös Suomessa.Tästä vävyehdokkaasta tulee atk-alan insinööri.Isä on lukenut matematiikan lehtoriksi,mutta ollut Ranskassa jo parikymmentä vuotta,liikemiehenä.Ukko on todellakin älykäs,kun on huomannut,että Suomi on hyvä maa asua ja vaikka pojasta ei mulle vävyä tulisikaan,niin Suomeen ne jäävät.Osa suvusta on asunut suomessa jo yli 10v.
Mulle oli yllätys tuo,että ne on rikasta sukua,eikä taida tytärkään tietää ,enkä minäkään kerro. ::)
[/quote]

  Nää 9/11 terroristit oli myös hyvin lukeneita miehiä :D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Vävyaiheesta

  Nää 9/11 terroristit oli myös hyvin lukeneita miehiä :D
[/quote]

-miksi ne tulis Suomeen,jos ne olis terroristeja?Kaikki ovat ihan kunniallista väkeä,eivät ole sosiaalipummeja.Mutta kerron nyt sulle salaisuuden:Ei siitä tule mulle vävyä.Tytär on sanonut,että hänet pitää vihkiä kotikirkossa,sehän ei taida onnistua muslimin kanssa.Toiseksi mun tytär on lapsistani kaikkein tyhmin.Jonakin päivänä tuo poika huomaa sen.Mutta onhan se jännä seurata ,mitä tapahtuu.
Nyt tietenki joku kauhistuu, kun minä sanon lastani tyhmäksi.Mutta se tietää sen itsekkin,kun olen sen hälle kertonut.Onneksi ei oo kuitenkaan laiska.Ja kyllä se kieliä pajattaa,espanjaakin,mutta muuten on vähä "Blondi"
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Vävyaiheesta


Se on vähä silleen, että kun tonne johonkin Kainuun korpeen eksyy joku ulkomaan ihme, niin kyllä siinä anopit on kuin sulaa vahaa.
Vai onko tämä simmo savonmaalta, toi murre kun on jotenkin viäntelevän tuntuista. :D
--Mie oon pohjois-pohjanmaalta,Ihan Oulun lähistöltä.Olen matkustellut elämässäni paljon,ja asunut tyttöimmeisenä Etelä-suomen kaupungeissakin.Että en oo mikkää mökkihöperö.
 
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vävyaiheesta
asuu tällähetkellä Ranskassa,mutta on päättänyt ostaa talon   
Suomesta.

***Mää tunnen muutaman suomalaisenkin jotka on päättänny ostaa/ovat ostaneet talon Suomesta.

***Nuo ulkomaanpellet vaan ossaa esittää ittensä vähintään kuninkaallisena.
Kui mää ain olen paras?

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Vävyaiheesta


***Nuo ulkomaanpellet vaan ossaa esittää ittensä vähintään kuninkaallisena.
[/quote]

En minä tunne häntä eikä hän minua,tää on ihan toisen käjen tietoa.Ostaahan venäläisetki täältä mökkejä,miksi muut ei saisi?Ei se oo mun syy,jos joku ulkolainen ostaa täältä talon.Ostaa ne iliman muaki >:(
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)