Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä saitte joululahjaksi?  (Luettu 8216 kertaa)

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Vs: Mitä saitte joululahjaksi?
Minä sain niin komian yöpaijan, että määräsin,että se pitää laittaa mulle arkkuun päälle.Mahtaa siinä arkunmyyjää harmittaa kun pahviarkun lisäksi arkun sisustaki on "iteltä",eikä tuu palijo pisnestä siitäkkää.No sainhan minä tietenki "roinaaki",mutta se ihan toisarvosta tuon röijyn rinnalla ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Talojussi

• Vieras
.Mahtaa siinä arkunmyyjää harmittaa kun pahviarkun lisäksi arkun sisustaki on "iteltä",eikä tuu palijo pisnestä siitäkkää.

Simmolla on kiusanteko mielessä vielä haudan takaakin ;D

poronpurija

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Munakellon.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
.Mahtaa siinä arkunmyyjää harmittaa kun pahviarkun lisäksi arkun sisustaki on "iteltä",eikä tuu palijo pisnestä siitäkkää.

***Jos ottais arkkuun mukkaan kannettavan tietokoneen niin vois vielä haudastakin *****illa agronettiin.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

• Vieras
Heh heh
Taulun... se on grafiikkaa... kaksi erinomaista kirjaa... ja sit sitä tavallista vaate- ja karkkisälää  ;D
Varo Aulis, että ei käy kuin Maurille ja Suomi Soffan tauluille. Joudut palauttamaan. ;)
Nou hätä... meidän Madame osti sen ihan ikiomilla rahoillaan kaupasta... ja kuittikin on  ;D  :D  ::)
politiikassa taulun ostajalle hommataan arvonimi, miten  on riittääkö vaikutusvalta ;D

Otsikossa kaikki  :o

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

--minä yleensä protestoin tällasia turhanpäiväsyyksiä vastaan,että ihimisen kuolemallakin vielä rahastetaan.Miksi ihminen pitää haudata arkussa?se on luonnonvarojen tuhlausta.Mullaki on paljo vanhoja mattoja,johon ruumiini vois kääriä ja mötkäyttää sitte hauvan pohojalle.
Eikä mitään saattoväkeä myöskään tarvita.Homma voitas hoitaa ihan oman peheen kesken.
Nykykustannuksilla ihmisen hautaus maksaa vähintään 2000 euroa.Seki raha voitais käyttää elävien hyväksi.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Mää sain varsinaisesti joulupaketissa sukat, joiden sisällä oli pikkuinen Suomi -viinapullo. Ja jokusen suklaarasian enempi niinku muistamisena kuin varsinaisena lahjana.

Itelleni ostin joulun alla halvan akkuporakoneen HongGonkista. Hyvä mulla jo olikin ennestään. Ja samalla reissulla voimapaketin, jossa AA-akut ja niille varaaja. Jos sitten tietokoneen hiiren ja BT-Peltorien paristokulutus vähän vähenisi...

No lapsilla olikin sitten varsinaiset pakettijuhlat. Ei edellistä kerinny oikein edes tutkia, kun jo uutta avaamaan. Lopputulos oli, että krääsää oli kasapäin eikä silti mitään tekemistä! :)
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori

***Jos ottais arkkuun mukkaan kannettavan tietokoneen niin vois vielä haudastakin *****illa agronettiin.
[/quote]
No mutta Timppa,mehä ollaan agronetin sävyisintä porukkaa ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs:arvonimi
Taulun... se on grafiikkaa... kaksi erinomaista kirjaa... ja sit sitä tavallista vaate- ja karkkisälää  ;D
Varo Aulis, että ei käy kuin Maurille ja Suomi Soffan tauluille. Joudut palauttamaan. ;)
Nou hätä... meidän Madame osti sen ihan ikiomilla rahoillaan kaupasta... ja kuittikin on  ;D  :D  ::)
politiikassa taulun ostajalle hommataan arvonimi, miten  on riittääkö vaikutusvalta ;D

Otsikossa kaikki  :o

madamesi antoi siis sinulle taulun lisäksi arvonimen, oliko se aisankannattajien
tiedottaja ;D ;D ;D

Sepedeus

• Vieras

--minä yleensä protestoin tällasia turhanpäiväsyyksiä vastaan,että ihimisen kuolemallakin vielä rahastetaan.Miksi ihminen pitää haudata arkussa?se on luonnonvarojen tuhlausta.Mullaki on paljo vanhoja mattoja,johon ruumiini vois kääriä ja mötkäyttää sitte hauvan pohojalle.
Eikä mitään saattoväkeä myöskään tarvita.Homma voitas hoitaa ihan oman peheen kesken.
Nykykustannuksilla ihmisen hautaus maksaa vähintään 2000 euroa.Seki raha voitais käyttää elävien hyväksi.

Hauvan pohojalle vanahassa matosa. Siinä net joutus hautaan pölypunkitkin Simmon kaa :D

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sain vitsikirjan joka tosin vähän kesken, mutta tällä hetkellä top tenissä vitsi.

Kaksi kaverusta vaikkapa martti ja heikki tulivat toisiaan kadulla vastaan.
martilla paavo väyrynen mukanaan kuten pari päivää aikaisemminkin tavatessaan. Heikin uteliaisuus heräsi ja tiedusteli martilta "oletteko hyviäkin kavereita" Johon martti parahti, jotta "vielä mitä", annappa kun kerron.

Löysin taannoin hiekkarannalta osittain uponneen vanhan lampun.Sitä kotoa putsatessani lampun henki vapautui ja antoi kolme toivomusta.Ensin pyysin rutosti rahaa ja äkkiä kämppä olikin täynnä sadan euron seteleitä ja taisi siinä olla muutaman viis-satanenkin.

Sitten pyysin vanhan muijan sijasta maailman seksikkäintä vaaleaverikköä ja niin tapahtui,mutta sitten.

Minä meen ja pyydän maailman suurinta mulkkua.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Ittelle tuli Canon EOS-1000D, ja sitte perheen yhteinen lahaja on ihan ykkönen, Nintendo Wii (+ Mario Kart, Wii Fit yms pientä). Aika mainio konsoli, koukuttaa tehokkaasti pienet ja isot perheenjäsenet. Aika hauskannäköistä myös seurata sivusta kun toiset pelaa..  ;D

Miten wii on viihdyttänyt ja oliko hyvä hankinta? Tekisi mieli hankkia joku konsoli joka olisi lapselle riittävän helppo ja tarjoaisi kiinnostavia peleja myös aikuisille?

Ja sitten otsikon mukaiseen aiheeseen, kerroin kaikille että minulle ei tarvitse mitään hankkia sillä minäkään en aio teille mitään antaa, toimi yllättävän hyvin. Lapsille ostettiin, mutta muut saa olla ilman..
Nothing is Something Worth Doing

Kloppi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Miten wii on viihdyttänyt ja oliko hyvä hankinta? Tekisi mieli hankkia joku konsoli joka olisi lapselle riittävän helppo ja tarjoaisi kiinnostavia peleja myös aikuisille?

Hyvin wiihdyttää, suosittelen! Juuri tuo ohjaussysteemi tekee mun mielestäni siitä helpon myös muksuille. Ja aika paljon Wiillekin tehdään jo versiot peleistä, jotka tulevat xpoksille ja pleikkarille. Eihän tuo niille pärjää grafiikkatykityksessä, mutta sympaattisuudessa ja pelattavuudessa jo sitten kummasti.

Meidän 7-v tyttö pärjää masiinan kanssa jo todella hyvin, 4-v poika tarvitsee vähän apua välillä, mutta itse peleissä sitten kyllä jo aika hyvin.

Wii fittiä on tullut varmaan eniten pelailtua, yllättävän paljon liikuntaa sitä voi saada pelkästään pelaamalla. Tasapainolauta on hauska tapa ohjailla pelihahmoa.

Maalaispoika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Nothing runs like a deere
Meillä on jo ollut jonku vuoden sellainen periaate, että aikuiset eivät osta toisilleen mitään, mutta lapsille nyt tietysti pitää hankkia jotakin. Joulukuu on muutenkin yhtä juhlaa, kun ennen joulua on kahdet synttäritkin meidän perheessä.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hyvin wiihdyttää, suosittelen! Juuri tuo ohjaussysteemi tekee mun mielestäni siitä helpon myös muksuille. Ja aika paljon Wiillekin tehdään jo versiot peleistä, jotka tulevat xpoksille ja pleikkarille. Eihän tuo niille pärjää grafiikkatykityksessä, mutta sympaattisuudessa ja pelattavuudessa jo sitten kummasti.

Wii fittiä on tullut varmaan eniten pelailtua, yllättävän paljon liikuntaa sitä voi saada pelkästään pelaamalla. Tasapainolauta on hauska tapa ohjailla pelihahmoa.

Nii... On se,peli:-) Ostin äidille,oli kuullut suositeltavan ja samaa rataa jatkan,just piti ostaa siskollekin 30v lahjaksi ko. härpäke ;D

Mäkihyppy aiheuttanut suurimmat naurut,ei voi pokkana kattoa kun telekkarin ääressä joku hyppää mäkeä ihan tosissaan ;D

Asiasta tietämättömille,Wii fit nimensä mukainen eli urheilutreenejä erimuodossaan,kunnon kohottamista mm. Juoksua,nyrkkeilyä,lihasharjoitteita...

Mikä Mario kart??
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)