Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vanhan Antin kuivaamon ongelma  (Luettu 9317 kertaa)

andypoge

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 534
Vs: Vanhan Antin kuivaamon ongelma
Joskus sain Bentonen poltinreleen sekaisin, kun yritin vauhdissa vaihtaa täytöstä kuivaukselle pitämällä elevaattorin ja polttimen ohitusnäppäimet pohjassa. En suosittele :)

Vanhoista Anteista puheenollen: Mulla Tiluksessa pannun ilmanoton sähkömoottorilla liikkuvat kaihtimet lakkasivat tyystin liikkumasta. Ohjekirja kehuu, että keskuksella pitäisi olla erillissulakkeet noille, mutta en sellaisia löydä. Ideoita?

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Vanhan Antin kuivaamon ongelma
Vanhoista Anteista puheenollen: Mulla Tiluksessa pannun ilmanoton sähkömoottorilla liikkuvat kaihtimet lakkasivat tyystin liikkumasta. Ohjekirja kehuu, että keskuksella pitäisi olla erillissulakkeet noille, mutta en sellaisia löydä. Ideoita?
Kerran kaihtimet toimi epämääräsesti. Vika löyty kaihtimien laakereista; olivat ruostuneet jumiin. Lämmönsäätöpotikkahässäkkä on myös joskus vaihettu.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: Vanhan Antin kuivaamon ongelma
Joskus sain Bentonen poltinreleen sekaisin, kun yritin vauhdissa vaihtaa täytöstä kuivaukselle pitämällä elevaattorin ja polttimen ohitusnäppäimet pohjassa. En suosittele :)


Höh. Mulla tuo pelannu yli 20 vuotta virheettömästi. Lähes joka täytöllä tulee käytettyä.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

andypoge

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 534
Vs: Vanhan Antin kuivaamon ongelma
Joskus sain Bentonen poltinreleen sekaisin, kun yritin vauhdissa vaihtaa täytöstä kuivaukselle pitämällä elevaattorin ja polttimen ohitusnäppäimet pohjassa. En suosittele :)


Höh. Mulla tuo pelannu yli 20 vuotta virheettömästi. Lähes joka täytöllä tulee käytettyä.

Mahtavaa, kerro tekniikkasi.

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: Vanhan Antin kuivaamon ongelma
Joskus sain Bentonen poltinreleen sekaisin, kun yritin vauhdissa vaihtaa täytöstä kuivaukselle pitämällä elevaattorin ja polttimen ohitusnäppäimet pohjassa. En suosittele :)


Höh. Mulla tuo pelannu yli 20 vuotta virheettömästi. Lähes joka täytöllä tulee käytettyä.

Mahtavaa, kerro tekniikkasi.

Meen rypsisatsin vaihtoon, otan kuvaa taulusta niin palataan astialle.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: Vanhan Antin kuivaamon ongelma
Nonih...

Niinkuin näkyy, niin kalusto on täälläkin monesti mainitun väkivaltaisesti menehtyneen juutalaismiehen vanhaa, mutta yhtäkaikki toimivaa.

Kuivuria täytettäessä alakuvan valintakytkin asentoon "ELEV". Ylärivistä elevaattori ja esipuhdistin päälle.

Kun kuivuri on reilusti puolillaan, pidetään valintakytkimen alla oleva ohjauspainike pohjassa ja samalla käännetään valintakytkin asentoon "KÄSIK". Puhallin ja poltin lähtevät päälle. Puhaltimessa on tähtikolmiokäynnistys, eli ohjausnappia pidetään pohjassa niin kauan, että puhallin on täysin käynnistynyt ja poltin syttyy. Kuivauksen merkkivalo syttyy samalla.

Kun kuivuri on täysi, laitetaan tuohon jäähdytyskelloon haluttu jäähdytysaika, painetaan sen keskellä oleva pyöreä vihreä nappi pohjaan, käännetään syöttölaite ja pohjaimuri päälle ja viimeksi käännetään valintakytkin asentoon "AUTO"

Pelaa hienosti.



-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...