Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Homokammogallup  (Luettu 5121 kertaa)

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Homokammogallup
Ette kundit siiss varmaan usko, mut mä ja kauri-seta oikeestaa tykätää hopoist! Siiss meille hopofobiast täys nelkku! Ihquu! Hih! 🎅 🎅 🎅 🎅  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Homokammogallup
Homous on sairaus tän jo skännä aina osoittaa käytöksellään todeksi.
"Sen mukaan homoja karsastavat miehet tuntevat tiedostamatonta seksuaalista kiinnostusta omaan sukupuoleensa, mutta torjuvat kielletyn halunsa ja siksi kammoksuvat sitä myös muissa."

 ;D ;D ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Homokammogallup
6

Enpä noita pahemmin kammoa, ja vielä vähemmän ymmärrän. Jos kysely olis koskenut lesboja vastaukseni olis ollu ihan toinen. Kyllähän mä sen ymmärrän jos naisista tykkää, oli sitten kyseessä kumpi sukupuoli tahansa. :P



niijja onhan se muutoinkin eri  hianoo kun nainen tykkää.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Kuuno

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 309
  • Needled 24/7
Vs: Homokammogallup
Homous on sairaus tän jo skännä aina osoittaa käytöksellään todeksi.
"Sen mukaan homoja karsastavat miehet tuntevat tiedostamatonta seksuaalista kiinnostusta omaan sukupuoleensa, mutta torjuvat kielletyn halunsa ja siksi kammoksuvat sitä myös muissa."

 ;D ;D ;D

Koskeeko tuo sama kaava myös pedofiilejä.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Homokammogallup
Homoseksualismi on sairaus. Luonnonoikku mikä lie???

Jotain on mennyt rakennusvaiheessa pieleen, jos on himo penistään toisen peräsuoleen työntää.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Homokammogallup
Homoseksualismi on sairaus. Luonnonoikku mikä lie???

Jotain on mennyt rakennusvaiheessa pieleen, jos on himo penistään toisen peräsuoleen työntää.
Jos siinä on vain sattuneet väärät palikat yläpäähän tai sitten alapäähän.. ::)

Tuuli

  • Vieras
Vs: Homokammogallup
Ihmetten, miksi joita kuita nimimerkkejä kiinnostaa homot aivan erityisesti. Joka toisessa jutussa jotain homoa.... Vanha sanonta sanoo: Siitä puhe, mistä puute.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Homokammogallup
Ihmetten, miksi joita kuita nimimerkkejä kiinnostaa homot aivan erityisesti. Joka toisessa jutussa jotain homoa.... Vanha sanonta sanoo: Siitä puhe, mistä puute.

Ja niinpä sinäkin päätit sitten avata homokeskustelun sen lukeaksesi.

Piilolepakko?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Homokammogallup
6

Enpä noita pahemmin kammoa, ja vielä vähemmän ymmärrän. Jos kysely olis koskenut lesboja vastaukseni olis ollu ihan toinen. Kyllähän mä sen ymmärrän jos naisista tykkää, oli sitten kyseessä kumpi sukupuoli tahansa. :P



niijja onhan se muutoinkin eri  hianoo kun nainen tykkää.
Näin se on,,,,,,,,,,,,,,  navettapiika ja tuuli aina ottaa kantaa kun jotain kirjoitan,olen kyllä tykätty

navettapiika

  • Vieras
Vs: Homokammogallup
6

Enpä noita pahemmin kammoa, ja vielä vähemmän ymmärrän. Jos kysely olis koskenut lesboja vastaukseni olis ollu ihan toinen. Kyllähän mä sen ymmärrän jos naisista tykkää, oli sitten kyseessä kumpi sukupuoli tahansa. :P



niijja onhan se muutoinkin eri  hianoo kun nainen tykkää.
Näin se on,,,,,,,,,,,,,,  navettapiika ja tuuli aina ottaa kantaa kun jotain kirjoitan,olen kyllä tykätty
On se hyvä, että olet otettu, kun kaksi kurppaa kommentoi sun juttujas..ja kumpikin varattuja.. ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Homokammogallup
Homoseksualismi on sairaus. Luonnonoikku mikä lie???

Jotain on mennyt rakennusvaiheessa pieleen, jos on himo penistään toisen peräsuoleen työntää.
Ei hitossa...

Jos homoilu todetaan sairaudeksi, niin silloin sen vuoksi voi saada sairaslomaa ja hoitoa.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Homokammogallup
Homoseksualismi on sairaus. Luonnonoikku mikä lie???

Jotain on mennyt rakennusvaiheessa pieleen, jos on himo penistään toisen peräsuoleen työntää.
Ei hitossa...

Jos homoilu todetaan sairaudeksi, niin silloin sen vuoksi voi saada sairaslomaa ja hoitoa.
Miten sitä hoidetaan?? Jääpora perseeseen?? Vai opettamalla hokeman: en tykkää miehistä, en tykkää miehistä, en tykkää miehistä, en tykkää miehistä... ???

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Homokammogallup
Homoseksualismi on sairaus. Luonnonoikku mikä lie???

Jotain on mennyt rakennusvaiheessa pieleen, jos on himo penistään toisen peräsuoleen työntää.
Ei hitossa...

Jos homoilu todetaan sairaudeksi, niin silloin sen vuoksi voi saada sairaslomaa ja hoitoa.


Ööö...joo-o. Olet oikeassa.

Sanotaan sitten, että se on pysyvä vamma aivotoiminnassa.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Homokammogallup
6

Enpä noita pahemmin kammoa, ja vielä vähemmän ymmärrän. Jos kysely olis koskenut lesboja vastaukseni olis ollu ihan toinen. Kyllähän mä sen ymmärrän jos naisista tykkää, oli sitten kyseessä kumpi sukupuoli tahansa. :P



niijja onhan se muutoinkin eri  hianoo kun nainen tykkää.
Näin se on,,,,,,,,,,,,,,  navettapiika ja tuuli aina ottaa kantaa kun jotain kirjoitan,olen kyllä tykätty
On se hyvä, että olet otettu, kun kaksi kurppaa kommentoi sun juttujas..ja kumpikin varattuja.. ;D
Joo jänkhä kurpat saa aivan vapaasti kommentoida,olen kyllä itekin varattu joten aivan turhaa

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Homokammogallup
Homoseksualismi on sairaus. Luonnonoikku mikä lie???

Jotain on mennyt rakennusvaiheessa pieleen, jos on himo penistään toisen peräsuoleen työntää.
Ei hitossa...

Jos homoilu todetaan sairaudeksi, niin silloin sen vuoksi voi saada sairaslomaa ja hoitoa.


Ööö...joo-o. Olet oikeassa.

Sanotaan sitten, että se on pysyvä vamma aivotoiminnassa.
Pikemmin hormonaalinen ongelma...

Mut homoushan poistettiin mielisairauksien listalta just siitä syystä kun terapia olisi tullut niin kalliiksi yhteiskunnalle  :D

Mut oishan se hienoa saada vaikka lomittaja navettaan homosairauden vuoksi  ??? Kattelis telkkaria ja yrittäisi toipua
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.