Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haluan vuokrata tai ostaa ladon  (Luettu 7756 kertaa)

JösseJänis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Haluan vuokrata tai ostaa ladon
Minulla olisi lato noin 150 km. Tampesterista, mutta en ehkä autoa siellä varastoisi, enkä moottoripyörää. Kyseinen lato on parin metrin päässä asvalttitiestä ja pari kymmentä metriä bussipysäkistä, mikä merkitsee jonkinlaista tuhopolton tai muun ilkivallan vaaraa. Jotenkin luulen, että nuo moottoriajoneuvot vetävät häiriökäyttäytyjiä puoleensa.

Viimeksi muokattu: 01.10.15 - klo:17:17 kirjoittanut JösseJänis

navettapiika

• Vieras
Tuo on kyllä totta, meidänkin sityn ohikulkutiellä on lepikkoon ajettu auto ja siinä se on parisen viikkoa seisonut, kaikki siitä on riiviöt irti repineet ja se mikä ei ole irronnut on särjetty, vandaali magneetti. ;D

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minulla olisi lato noin 50 km. Tampesterista, mutta en ehkä autoa siellä varastoisi, enkä moottoripyörää. Kyseinen lato on parin metrin päässä asvalttitiestä ja pari kymmentä metriä bussipysäkistä, mikä merkitsee jonkinlaista tuhopolton tai muun ilkivallan vaaraa. Jotenkin luulen, että nuo moottoriajoneuvot vetävät häiriökäyttäytyjiä puoleensa.

Maantie lähellä...Heiniä pikkuisen sisään ja kortsuautomaatti seinälle...sitten vuokralle 1 kerta/tunti.

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
eikös veetin navetan ylisille sovi vaikka kuinka paljo tavarata.  ;D

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
eikä oo luiskan jyrkkyydellä pilattu.... ;) ;D 8) ::) 
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JösseJänis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Veetin vintillä olisi kyllä tilaa, mutta tuulee liikaa ja Kekkonen kummittelee.

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Veetin vintillä olisi kyllä tilaa, mutta tuulee liikaa ja Kekkonen kummittelee.

ja virolaesen jussi.

Avovainio

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaikka entiset tai nykyisetkään poliitikot eivät pelota varkaiden ja vandaalien uhkaa enempää, on yhden ladon siirtyminen 100 km kauemmas Tampesterista  ainoa tästä viestiketjusta seurannut asia. Ehkä se latokin on vielä samalla paikalla.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vaikka entiset tai nykyisetkään poliitikot eivät pelota varkaiden ja vandaalien uhkaa enempää, on yhden ladon siirtyminen 100 km kauemmas Tampesterista  ainoa tästä viestiketjusta seurannut asia. Ehkä se latokin on vielä samalla paikalla.
Täältä ei mitään järkevää kannat kysyä . Laita lehteen ilmoitus.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

hiluhi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Murheellinen vilkuttaja
Paljonkohan se vuokra sais olla jos 30eur/kk on liikaa? ::)

Avovainio

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Väärinkäsitysten oikaisemiseksi voin kertoa, että 30€/kk on pelkän yhden auton säilytyshinta, enkä todellakaan edellytä tai oleta vuokran olevan sitä alempi.
Luottotappioriskin ja laskutuskulujen vähentämiseksi olen valmis maksamaan etukäteen vaikka vuoden vuokran.
Pystyn luultavasti tekemään sen ladosta puuttuvan katonkin, mutta silloin täytyy vuokra-ajan olla varsin pitkä, että se kannattaisi.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Musta toi aloitus oli asiallinen ja olen itsekin ottanut tontille tuttavien autoja varastoitavaksi ilman korvausta.....tosin yksi omavalintainen kakku on vielä piikissä.....sillä ehdolla ett sijoituspaikka ei haittaa aurauksia.....

Avovainio

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaikka rakennuksen omistajalla ei olisikaan sille käyttöä tai siitä aiheutuisi kuluja, se ei silti tarkoita sitä, että se tarvitsisi ilman kohtuullista korvausta käyttöön luovuttaa.
Joillain ihmisillä on toki käsitys, että pakettiauton tai perävaunun omistajan täytyisi auliisti omaansa lainata, koska "ethän sä sitä koko ajan itse tarvitse".

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eikä oo luiskan jyrkkyydellä pilattu.... ;) ;D 8) ::)

eikä ota korkeempikkaan piili kamanaan kiinni.  ;D

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaikka rakennuksen omistajalla ei olisikaan sille käyttöä tai siitä aiheutuisi kuluja, se ei silti tarkoita sitä, että se tarvitsisi ilman kohtuullista korvausta käyttöön luovuttaa.
Joillain ihmisillä on toki käsitys, että pakettiauton tai perävaunun omistajan täytyisi auliisti omaansa lainata, koska "ethän sä sitä koko ajan itse tarvitse".

Tässä on nyt agronetin parhaat pässinpäät neuvomassa. Ei muuten tuu lasta ei paskaa. Vaiha foorumia. 😋