Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Luonnonhaittakorvaus  (Luettu 13615 kertaa)

joujoujou

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: Luonnonhaittakorvaus
No perhana, vipussa näkyy jo luonnonhaittakorvauksen kokonaismäärä, siitä sitten piakkoin tilille vähintään 70%. Rikastumista ei voi välttää

Forgiven

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Näkyykös siellä joko luonnonlaitumille on myönnetty LHK kelpoisuus? Alkavat olla melkein parasta alaa tuotoltaan...

...ei tarvi kun puut raapia pois.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Luonnonhaittakorvaus
No perhana, vipussa näkyy jo luonnonhaittakorvauksen kokonaismäärä, siitä sitten piakkoin tilille vähintään 70%. Rikastumista ei voi välttää
Perhana, mä kun kattoin niin se olis näyttäny siltä ennakkomäärältä  :-[

versu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Luonnonhaittakorvaus
No perhana, vipussa näkyy jo luonnonhaittakorvauksen kokonaismäärä, siitä sitten piakkoin tilille vähintään 70%. Rikastumista ei voi välttää
Perhana, mä kun kattoin niin se olis näyttäny siltä ennakkomäärältä  :-[

No sitähän se sammaa minäki oon kattonu että ei kyllä kokonaismäärä voi niin pieni olla. Passais olevan se ennakko 75% kokonaismäärästä.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Kyllä mulla vaan näkyy kokonaismäärä ja siitä tulee sitten ennakko mikä prosentti sitten onkaan. Kotieläinkorotus ei näy kun maksetaan vasta keväällä.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Kyllä mulla vaan näkyy kokonaismäärä ja siitä tulee sitten ennakko mikä prosentti sitten onkaan. Kotieläinkorotus ei näy kun maksetaan vasta keväällä.
Sekin piti kupata valtion kassaan tässä kurimuksessa.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Kyllä mulla vaan näkyy kokonaismäärä ja siitä tulee sitten ennakko mikä prosentti sitten onkaan. Kotieläinkorotus ei näy kun maksetaan vasta keväällä.
Olet muuten varsin oikeassa, sama pää kesät talvet, niin ei totakaan huomannut vaikka piti hyvin tietää  :-[

Maakalle

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 826
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Vipu päivittyi tänään ja kertoo että maksettu, verkkopankki ei kyllä ole samaa mieltä.

IsoPata

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 201
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Vipu päivittyi tänään ja kertoo että maksettu, verkkopankki ei kyllä ole samaa mieltä.

Juu ja kunnasta tuli tieto, että maksavat 85% ennakkotiedoista poiketen. EU:sta annettu poikkeuslupa...

Köntys

  • Vieras
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Vipu päivittyi tänään ja kertoo että maksettu, verkkopankki ei kyllä ole samaa mieltä.

Juu ja kunnasta tuli tieto, että maksavat 85% ennakkotiedoista poiketen. EU:sta annettu poikkeuslupa...

Jep, toi onkin vähän niinku kriisituki viljatiloille, kun eivät jätäkään panttia kun vaivaiset 15-prosenttia  :-\

meidän Isä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 437
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Vipu päivittyi tänään ja kertoo että maksettu, verkkopankki ei kyllä ole samaa mieltä.

Juu ja kunnasta tuli tieto, että maksavat 85% ennakkotiedoista poiketen. EU:sta annettu poikkeuslupa...

Jep, toi onkin vähän niinku kriisituki viljatiloille, kun eivät jätäkään panttia kun vaivaiset 15-prosenttia  :-\

Kyllä, jos maksu olisikin ollut vain sen 75% niin olisikin käynyt köpelösti. Nyt kun saakin jopa 85% luvatusta niin junakääntyi laakista. Tästä lähtee nyt ihan uudella innolla eteenpäin, kuin noin merkittävä kädenojennus on saatu ja talous tuli tasapainotettua ihan yllättäen.


jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Vipu näyttää, että 5.10 kilahtaa tilille :) Sitten voikin loppuviikolla lähteä Tampereelle tuhlaamaan ;D

Lassukka

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 107
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Agco suomi ja Kesko ovat ilmoittaneet Maville että keskiviikkoon mennessä rahojen on oltava tilillä ;)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Vipu näyttää, että 5.10 kilahtaa tilille :) Sitten voikin loppuviikolla lähteä Tampereelle tuhlaamaan ;D
Vaihda ne viiskymppiset vitosiksi niin voit lyödä seteleitä tiskiin entiseen malliin.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2528
  • Etelä-Karjala
Vs: Luonnonhaittakorvaus
Agco suomi ja Kesko ovat ilmoittaneet Maville että keskiviikkoon mennessä rahojen on oltava tilillä ;)

Luulis että Agrimarakatti on samassa kimpassa...
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...