Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe DVD soittimen kaapelointiongelma  (Luettu 1597 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
DVD soittimen kaapelointiongelma
Joo. Tiedän, että nää mun rojut ovat vanhoja, mutta ei aio ostaa uusia...

Eli.. DVD-soitin hajosi. Pöllin rouvan (on matkoilla) soittimen, mutta en saa DTS-ääniä kuulumaan kuin etukaiuttimista.. syynä on se, että ennen käytin optista kaapelia (dvd:n ja vahvistimen välillä), mutta tässä lainaamassani koneessa ei ko. liitintä ole.

Oranssi koaksiaalikaapeli tuohon välille sopisi, se liitin sopii kumpaankin kiinni ja sen kai pitäisi siirtää ääni oikeassa muodossa vahvariin. Tuollaista oranssia koaksiaalikaapelia minulla ei kuitenkaan ole.

Kysymys: Voiko tuossa käyttää jotain tavallista RCA-kaapelia?? Siis onko se oranssikoodinen kaapeli jotain muuta siellä sisällä, vai onko se ihan sama kaapeli ??

Netistä en ole löytänyt vastausta vaikka hain melkein 4 minuuttia.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: DVD soittimen kaapelointiongelma
Kokeile  ???

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: DVD soittimen kaapelointiongelma
Kokeile  ???
Miksi kyselisin jos uskaltaisin kokeilla   ::)

Tuo systeemi on hajalla just noiden kokeilujen vuoksi
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: DVD soittimen kaapelointiongelma
Pitäisi periaatteessa toimia. Ne  kalliimmat RCA-kaapelit on vain paremmin häiriösuojattuja. Mulla näkyy olevan digiboksin ja vahvarin välillä RCA-kaapeli. Muistaakseni toimii, en tosin ole pitkään aikaan käyttänyt.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: DVD soittimen kaapelointiongelma
Pitäisi periaatteessa toimia. Ne  kalliimmat RCA-kaapelit on vain paremmin häiriösuojattuja. Mulla näkyy olevan digiboksin ja vahvarin välillä RCA-kaapeli. Muistaakseni toimii, en tosin ole pitkään aikaan käyttänyt.
Vaan eipä toiminut.

Mut sain äänet joka kajariin, laatu on vaan aika kauhea.. no... se pitää sit korvata volyymillä 😅😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: DVD soittimen kaapelointiongelma
Joo. Tiedän, että nää mun rojut ovat vanhoja, mutta ei aio ostaa uusia...

Eli.. DVD-soitin hajosi. Pöllin rouvan (on matkoilla) soittimen, mutta en saa DTS-ääniä kuulumaan kuin etukaiuttimista.. syynä on se, että ennen käytin optista kaapelia (dvd:n ja vahvistimen välillä), mutta tässä lainaamassani koneessa ei ko. liitintä ole.

Oranssi koaksiaalikaapeli tuohon välille sopisi, se liitin sopii kumpaankin kiinni ja sen kai pitäisi siirtää ääni oikeassa muodossa vahvariin. Tuollaista oranssia koaksiaalikaapelia minulla ei kuitenkaan ole.

Kysymys: Voiko tuossa käyttää jotain tavallista RCA-kaapelia?? Siis onko se oranssikoodinen kaapeli jotain muuta siellä sisällä, vai onko se ihan sama kaapeli ??

Netistä en ole löytänyt vastausta vaikka hain melkein 4 minuuttia.

Eiks rouvan tavara olekkaan teillä yhteistä.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.