Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe On ihmisiä ja ihmisiä...  (Luettu 1431 kertaa)

Tuuli

  • Vieras
On ihmisiä ja ihmisiä...
... toiset soveltuvat kirjoittelemaan keskustelusivuille ja toiset eivät. Olen tullut siihen tulokseen, että itse kuulun niihin, jotka eivät sovellu tällaiselle saitille. Otan esim. liian kärjekkäästi kantaa asioihin, sekä poltan päreeni joihinkin nimimerkkeihin turhan helposti. Oikeastaan täällä pitäis olla koko ajan vähänniinkuin kieli poskella, silloin olis huomattavasti helpompaa.

Pyydän anteeksi kaikilta niiltä, joita olen ilmiselvästi loukannut vuosien varrella.   :-X

Joukahainen

  • Vieras
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
ota poskeen vaan kyllä se siitä,ja huom,jos diggaat tuota skänää saat aina nokillesi.Eli ole edelleen kieli poekessa ja skrivaa mä diggaan ja kommentoin

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
Jatka samalla linjalla, sillä pieni erilaisuus on hyve ja kaikille on tilaa. Itse en ymmärrä äärikepulaisuutta, jossa hyväksytään vain mielipidejohtajan linja ja sen, joka uskaltaa olla eri mieltä, elämä pyritään tuhoamaan ja ainoa tapa, jolla pärjää, on keskushahmon perseennuoleminen.


 

Joukahainen

  • Vieras
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
jaa, kepulaisuudestako se olikin kysymys.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
ja kokoomuksessa eikä demareissa tälläistä tapaa harrasteta????   aika outoa, sillä media on anatanut ymmärtää hieman toisin... esim. tuomioja vs. lippospave.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
Nii kepulestipuolue on oma lukunsa

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
van älä sinä tuuli ala nöyristelemään ja anteeksipyytelemään näiltä/meiltä uuvateilta.
jokaiselle kuuluu oma mielipide, ja sinulla ne ovat vielä hyviä, joten anna näppiksen laulaa :)


älä koskaan kadu tekemääsi, kadu tekemättä jäänyttä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
Jahas, taasko Tuulia pyyhkii viestit ja heittäytyy mustaksi.. Mitäs mää nyt olen teheny... :-[

Tuuli

  • Vieras
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
Jahas, taasko Tuulia pyyhkii viestit ja heittäytyy mustaksi.. Mitäs mää nyt olen teheny... :-[

Enhän minä sinua mistään syyttänyt, vaan pääasiassa itseäni, joten oo rauhassa.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
Jahas, taasko Tuulia pyyhkii viestit ja heittäytyy mustaksi.. Mitäs mää nyt olen teheny... :-[
Hiukkasen ärtsyä tyyliä  mammoilla lieko ne vaihdevuodet

navettapiika

  • Vieras
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
Jahas, taasko Tuulia pyyhkii viestit ja heittäytyy mustaksi.. Mitäs mää nyt olen teheny... :-[
Hiukkasen ärtsyä tyyliä  mammoilla lieko ne vaihdevuodet
Tsot, tsot..vielä muutaman iltatähden.. ;)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
Jahas, taasko Tuulia pyyhkii viestit ja heittäytyy mustaksi.. Mitäs mää nyt olen teheny... :-[

Enhän minä sinua mistään syyttänyt, vaan pääasiassa itseäni, joten oo rauhassa.
Seuraava vois olla tuuliviiri ;D
pessimisti ei pety!

jeep

  • Vieras

navettapiika

  • Vieras

Köntys

  • Vieras
Vs: On ihmisiä ja ihmisiä...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015090120244676_uu.shtml

Lainaus
Kyydissään miehellä oli kaksi matkustajaa, joten rikos oli käräjäoikeuden mukaan omiaan aiheuttamaan vakavaa vaaraa toisen hengelle ja terveydelle. Hän myönsi syyllisyytensä

Miksiköhän toisen matkustajan hengen ja terveyden uhkaaminen oli sallittua ja toisen ei?  :o