Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Zoofiili  (Luettu 5185 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Zoofiili
No kyllä henkisesti terve ihminen tuon ilmiön tuomitsee . 8)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

navettapiika

  • Vieras
Vs: Zoofiili
No kyllä henkisesti terve ihminen tuon ilmiön tuomitsee . 8)
Ja sekin on taas suhteellinen käsite.. ;)

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Zoofiili
Navettapiika on suvakkien suvakki ja siellä taustalla on raaka rasisti joka aina joskus tulee esille  ;D
Kyllä olen aika tiukan kannan pitävä rasisti, se on totta. Väri ei minua haittaa, mutta laiskuus haittaa.
Mutta mitä tähän hässimiseen tulee, niin minun puolesta jokainen sen saa tehdä tyylillään, kunhan siihen osallistuvat tekevät sen vapaasta tahdostaan ja ovat täysi-ikäisiä, ja mielisiä..muuten minun puolestani jokainen poratkoon, vaikka haapapölliä.. ;)

" niin minun puolesta jokainen sen saa tehdä tyylillään, kunhan siihen osallistuvat tekevät sen vapaasta tahdostaan ja ovat täysi-ikäisiä"

Ja koirat ja muut eläimet kuuluvat mielestäsi tähän kategoriaan ? Heiltä voi siis kysyä heidän mielipidettään asiaan ???    ???

Enpä olis uskonut, että ihan Noin pervo ihminen olet.
Mitäs se minulle kuuluu jos joku vetää lamasta saparoon.. Haastattelussahan sanottiin koiran tekevän jopa aloitteen, jos se sitten koiransa tuntee...
Onhan se ihmistenkin kesken joskus epäselvää onko toinen halunnut vai ei...avioliitossa useinkin halut ei aina kohtaa.. ::)

Kaksi aikuista ihmistä on tyyyyyyyyyysti eri asia, kuin eläin, joka ei osaa puhua ja ihminen omine perversseine himoineen.
Jos nyt mennään oikein piipun juurelle niin ihminenhän luotiin eläinten yläpuolelle. Nykyään vain elukat on nostettu sellaiselle korokkeelle, ettei sinne edes aina ihmiset pääse, vaikka kuinka hyveellisiä olisivat.. Ihminen oli vielä joskus se luomakunnan herra, mutta siihenkin vaaditaan aivot..
Nyt voidaan ihan hyvin rinnastaa tämä eläinten hyväksikäyttö niiden syömiseen tai siihen mielihyvää, mitä ne ihmisille muuten tuottavat.. olipa se karvaturri sitten kaulan ympärillä tai sylissä..
Onko tuossa nyt suurta eroa, miten se sen mielihyvän tuottaa??? Ei..   Samanlaista hyväksikäyttö kaikki tyynni..toinen on vain hyväksytympää kuin toinen..  ::)
Ja ei se kahden aikuisenkaan suhde välttämättä ole niin erilainen, toinen on varakkaampi tai uskonto vaatii naista alistumaan, joten mites sitten, kun  toinen tahtoo ja toinen yrittää pyristellä...ei ehkä onnistukkaan, kun toinen voi kiristää kultin säännöillä tai rahalla.. aina se on  hyväksikäyttöä jos suhde ei ole tasa-arvoinen täysin... Eli asiaa voi kallistella ihan miten vain, ihan sen mukaan minkälaisen vastauksen haluaa.. ::)

Taas sinä typerästi sotket tähän kahden aikuisen ihmisen suhteet, kun puhe on Eläin - Ihmissuhteesta. Typeryyttäkösi sen teet, vai ilkeyttäsi ???
Samasta asiastahan tässä on kyse..seksiä, oli se sitten ihmisten ja elukoitten kesken tai ihmisten kesken.. Pervoa on se, kenen vinkkelistä tätä katsoo.. ::)
Koiran mielestä varmaan pervon näköistä kun kaksi miestä nai toisiaan ;D on siinä rekulla naurussaan piteleminen

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Zoofiili
Toivottavasti navettapiika löytää miehen joka selvästi erottuu koirasta?

navettapiika

  • Vieras
Vs: Zoofiili
Toivottavasti navettapiika löytää miehen joka selvästi erottuu koirasta?
No, ei se näytä koiralta, ihan on kuule suomalaista alkuperää ja todella on heikossa karvassa.. ;)

Tuuli

  • Vieras
Vs: Zoofiili
Toivottavasti navettapiika löytää miehen joka selvästi erottuu koirasta?
No, ei se näytä koiralta, ihan on kuule suomalaista alkuperää ja todella on heikossa karvassa.. ;)

Navettapiika hurmannut sian?   ;D

navettapiika

  • Vieras
Vs: Zoofiili
Toivottavasti navettapiika löytää miehen joka selvästi erottuu koirasta?
No, ei se näytä koiralta, ihan on kuule suomalaista alkuperää ja todella on heikossa karvassa.. ;)

Navettapiika hurmannut sian?   ;D
Vaikka miehiä usein sikaan verrataankin, nyt on pakko oikasta.. On hän sen verran siisti tapainen, ettei todellakaan tarvitse hävetä ja osaa siivota jälkensä.(ei tarvitse äitiä)..  Olen varsin tyytyväinen tähän hurmattuun mieheen.. ;)

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Zoofiili
sika on siisti eläin

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Zoofiili
Hukkaan mänj, sano savolainen zoofiili. :-X
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Zoofiili
Sehän on Suomessa vielä laillistakin.. turha nikotella toisten mieltymyksistä...toinen tykkää miehistä toinen koirista, so what??? Annetaan ihmisten vain elää omaa elämäänsä, kunhan ei loukkaa fifiä.. ;)

Just näin sitä hymistellään eläimiinsekaantumista! (Oletkos navettapiika kaikkien ihmisten kohdalla yhtä suvaitsevainen ???)   Muka mistään sairaistakaan "mieltymyksistä" ei muka voi ihmistä edes paheksua. Suvaitsemattomuutta... Just.    >:(

Kyllä pitää olla joku roti. Olisi ihan sama panna uskovaista akkaa kuin panna koiraa. Kumpikin luulee asiassa olevan itseään korkeamman tahdon miksi antaa itseään jyystettävän. Tai ainakaan panija ei voi voi olla varma nartun halukkuuden aitoudesta.
Antti Heikkilä

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Zoofiili
Navettapiika on suvakkien suvakki ja siellä taustalla on raaka rasisti joka aina joskus tulee esille  ;D
Kyllä olen aika tiukan kannan pitävä rasisti, se on totta. Väri ei minua haittaa, mutta laiskuus haittaa.
Mutta mitä tähän hässimiseen tulee, niin minun puolesta jokainen sen saa tehdä tyylillään, kunhan siihen osallistuvat tekevät sen vapaasta tahdostaan ja ovat täysi-ikäisiä, ja mielisiä..muuten minun puolestani jokainen poratkoon, vaikka haapapölliä.. ;)

" niin minun puolesta jokainen sen saa tehdä tyylillään, kunhan siihen osallistuvat tekevät sen vapaasta tahdostaan ja ovat täysi-ikäisiä"

Ja koirat ja muut eläimet kuuluvat mielestäsi tähän kategoriaan ? Heiltä voi siis kysyä heidän mielipidettään asiaan ???    ???

Enpä olis uskonut, että ihan Noin pervo ihminen olet.


Mikäs juttu tämä on? Pulun saa tappaa ilman että sen mielipidettä kysyy, mutta nussiminen edellyttää kihloja?? Sä olet Tuuli aika kujalla.

Ihan selvennykseksi: mä en edes tapa niitä puluja.
Antti Heikkilä

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26273
  • vastustan
Vs: Zoofiili
Kannattaahan tuuli homoiluakin ja muita sairaita aktiviteetteja ::)

Yleistä tietoa on, että Hitlerillä oli suosikkikoira, saksanpaimenkoira nimeltään Blondi, ja että Hitler antoi myrkyttää koiran ennen omaa itsemurhaansa. Blondi oli lahja Martin Bormannilta vuonna 1941 ja viimeisinä päivinään Hitlerin kerrotaan sanoneen: "Kukaan muu ei ole minulle uskollinen paitsi Blondi ja Eva Braun."

 ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...