Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 10.08.15 - klo:08:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:08:07Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.08.15 - klo:08:01Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 10.08.15 - klo:07:54Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.jostakin syystä aika vähän noilla näkee suominaisia ainakin täälläpäin. Liekkö sitten isoissa kaupungeissa tilanne eri.Isoissa kaupungeissa naiset ovat "muutamaa astetta" hotimpia kuin maalaiskylissä Mää en voi mennä just tuon vuoks enää niihin, kun kun mun pää pyörii kun hyrrä autossa.Ruuvaatko sinä pään irti aina autoon mennessä??? Eikö olisi turvallisempaa antaa olla sen hartioilla.. Juu, joskus aivan ahdistaa ja alkaa ottaa pannuun. Oon kyllä koittanut, etten katso muuta kun asfalttia mut hankala niinkin on edetä.
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:08:07Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.08.15 - klo:08:01Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 10.08.15 - klo:07:54Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.jostakin syystä aika vähän noilla näkee suominaisia ainakin täälläpäin. Liekkö sitten isoissa kaupungeissa tilanne eri.Isoissa kaupungeissa naiset ovat "muutamaa astetta" hotimpia kuin maalaiskylissä Mää en voi mennä just tuon vuoks enää niihin, kun kun mun pää pyörii kun hyrrä autossa.Ruuvaatko sinä pään irti aina autoon mennessä??? Eikö olisi turvallisempaa antaa olla sen hartioilla..
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.08.15 - klo:08:01Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 10.08.15 - klo:07:54Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.jostakin syystä aika vähän noilla näkee suominaisia ainakin täälläpäin. Liekkö sitten isoissa kaupungeissa tilanne eri.Isoissa kaupungeissa naiset ovat "muutamaa astetta" hotimpia kuin maalaiskylissä Mää en voi mennä just tuon vuoks enää niihin, kun kun mun pää pyörii kun hyrrä autossa.
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 10.08.15 - klo:07:54Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.jostakin syystä aika vähän noilla näkee suominaisia ainakin täälläpäin. Liekkö sitten isoissa kaupungeissa tilanne eri.Isoissa kaupungeissa naiset ovat "muutamaa astetta" hotimpia kuin maalaiskylissä
Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 10.08.15 - klo:07:54Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.jostakin syystä aika vähän noilla näkee suominaisia ainakin täälläpäin. Liekkö sitten isoissa kaupungeissa tilanne eri.
Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.
Tilastollisesti miehet raiskaavat naisia eniteen. Tän koko aloituksen taso on ihan yhtä analyyttista...
Lainaus käyttäjältä: 42 - 10.08.15 - klo:08:07Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 10.08.15 - klo:07:54Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.Perään ? miks ne perään yrittää. - Sää et kans ajattele kuin yhtä asiaa No ei kait nyt suikkeliin ekana tolvana
Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 10.08.15 - klo:07:54Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.Perään ? miks ne perään yrittää. - Sää et kans ajattele kuin yhtä asiaa
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:08:14Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 10.08.15 - klo:08:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:08:07Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.08.15 - klo:08:01Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 10.08.15 - klo:07:54Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.jostakin syystä aika vähän noilla näkee suominaisia ainakin täälläpäin. Liekkö sitten isoissa kaupungeissa tilanne eri.Isoissa kaupungeissa naiset ovat "muutamaa astetta" hotimpia kuin maalaiskylissä Mää en voi mennä just tuon vuoks enää niihin, kun kun mun pää pyörii kun hyrrä autossa.Ruuvaatko sinä pään irti aina autoon mennessä??? Eikö olisi turvallisempaa antaa olla sen hartioilla.. Juu, joskus aivan ahdistaa ja alkaa ottaa pannuun. Oon kyllä koittanut, etten katso muuta kun asfalttia mut hankala niinkin on edetä. Tarviisko mennä terapeutille ?
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 10.08.15 - klo:08:19Tilastollisesti miehet raiskaavat naisia eniteen. Tän koko aloituksen taso on ihan yhtä analyyttista...Niin, harvemmin nainen naista raiskaa...
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.08.15 - klo:07:50Lainaus käyttäjältä: Puuha-Pete - 09.08.15 - klo:22:52 Tilastollisesti afrikkalaiset ja arabit raiskaavat 17 kertaa todennäköisemmin kuin suomalainen mies. Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?Mulla tuli sellainen ajatus että jos tien vasemmalla puolella kävelee arabi ja tien oikealla reunalla 18 suomalaista skinhediä... niin turvallisempaa on vasen puoli Riippuu, mistä tilannetta katsoo..todennäköisesti tuossa tilanteessa on viisainta maastoutua ja soittaa apua..
Lainaus käyttäjältä: Puuha-Pete - 09.08.15 - klo:22:52 Tilastollisesti afrikkalaiset ja arabit raiskaavat 17 kertaa todennäköisemmin kuin suomalainen mies. Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?Mulla tuli sellainen ajatus että jos tien vasemmalla puolella kävelee arabi ja tien oikealla reunalla 18 suomalaista skinhediä... niin turvallisempaa on vasen puoli
Tilastollisesti afrikkalaiset ja arabit raiskaavat 17 kertaa todennäköisemmin kuin suomalainen mies. Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 10.08.15 - klo:08:18Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:08:14Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 10.08.15 - klo:08:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:08:07Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.08.15 - klo:08:01Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 10.08.15 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 10.08.15 - klo:07:54Näkyvät nuo tummat miehet olevan aktiivisia naisten perään.jostakin syystä aika vähän noilla näkee suominaisia ainakin täälläpäin. Liekkö sitten isoissa kaupungeissa tilanne eri.Isoissa kaupungeissa naiset ovat "muutamaa astetta" hotimpia kuin maalaiskylissä Mää en voi mennä just tuon vuoks enää niihin, kun kun mun pää pyörii kun hyrrä autossa.Ruuvaatko sinä pään irti aina autoon mennessä??? Eikö olisi turvallisempaa antaa olla sen hartioilla.. Juu, joskus aivan ahdistaa ja alkaa ottaa pannuun. Oon kyllä koittanut, etten katso muuta kun asfalttia mut hankala niinkin on edetä. Tarviisko mennä terapeutille ? Oon mää käynyt mut huomasin, että kun aloin puhua helvetistä, niin ne ei oikein ymmärtänyt mua.
Onks muuten Joukahainen raiskattu
Peräkylän puliukkoonkin luotan enemmän.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.08.15 - klo:07:50Lainaus käyttäjältä: Puuha-Pete - 09.08.15 - klo:22:52 Tilastollisesti afrikkalaiset ja arabit raiskaavat 17 kertaa todennäköisemmin kuin suomalainen mies. Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?Mulla tuli sellainen ajatus että jos tien vasemmalla puolella kävelee arabi ja tien oikealla reunalla 18 suomalaista skinhediä... niin turvallisempaa on vasen puoli Jos en ihan riihenpuinnista ole tulossa niin oikea puoli on paljon turvallisempi.
Lainaus käyttäjältä: Kuuno - 10.08.15 - klo:13:05Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.08.15 - klo:07:50Lainaus käyttäjältä: Puuha-Pete - 09.08.15 - klo:22:52 Tilastollisesti afrikkalaiset ja arabit raiskaavat 17 kertaa todennäköisemmin kuin suomalainen mies. Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?Mulla tuli sellainen ajatus että jos tien vasemmalla puolella kävelee arabi ja tien oikealla reunalla 18 suomalaista skinhediä... niin turvallisempaa on vasen puoli Jos en ihan riihenpuinnista ole tulossa niin oikea puoli on paljon turvallisempi.Tieliikennelain mukaan on astuttava vasenta laitaa.