Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Plini käy kuntosalilla  (Luettu 3345 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Plini käy kuntosalilla
voi känä siellä kuntosalillako nyt hikoilet.kuin ihqua ja homoeroottista touhua se onkaan.

SKM ja maajulli. ;D


Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Plini käy kuntosalilla
ooooooooooooooooooooh

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Plini käy kuntosalilla
terne täsä  plini
 
nytten plini käy innokkaasti kuntosalilla
         kon
tinolla (eli siisollen plinillä(
         on
sähköpostikaverina  eli tyttöysnävänä se Donna

Donna haluaa nyttten tulla suomeen ja tarvitsee viisumiin
  240 euroa vain      ett plini lähettää rahat ko Donnan rahat (ja vaatteet( on nin vähisä
 ja sitten Donna tulee heti suomeen
Donna haluaa siisollen tulla plinin vaimoksi
           eli
Donna rakastaa nytten pliniä nin palion


plini haluaa olla teräskunnossa kun Donna tulee vaimoksi
   (Donna on hyvännäköinen ja palion kivanpi kuin suomalaisnaiset(
ja on nyöskin hyvenpi ruoanlaittaja
   (oplini tykkää hyvästä ruokasta, plini ei tykkää huonosta ruokasta(

plinillä on siälä kuntosalilla oma henkilököhtainen kunto-ohjaaja
  (eli siisollen englanniksi perseanal training(
;D ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Plini käy kuntosalilla
voi känä siellä kuntosalillako nyt hikoilet.kuin ihqua ja homoeroottista touhua se onkaan.

SKM ja maajulli. ;D


Miksiköhän nämäkin suomalaiset heterot tahtovat näyttää "ruskettuneilta"?
Nothing is Something Worth Doing

navettapiika

  • Vieras
Vs: Plini käy kuntosalilla
voi känä siellä kuntosalillako nyt hikoilet.kuin ihqua ja homoeroottista touhua se onkaan.

SKM ja maajulli. ;D


Miksiköhän nämäkin suomalaiset heterot tahtovat näyttää "ruskettuneilta"?
Mietippä, miltä tuo massa näyttää valkoisena tai sian läskin värisenä??? Kyllä siinä joutuu myöntämään, että ei riitä kauneus katsojan silmissä.. :o

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Plini käy kuntosalilla
Mut katoppa piika,,,,,,,,,,,, nuo sukukalleudet ei ole kehittyneet, vai onko niin että ei sitten ruskettuneet  niin kuin muu ruho. ;D

navettapiika

  • Vieras
Vs: Plini käy kuntosalilla
Mut katoppa piika,,,,,,,,,,,, nuo sukukalleudet ei ole kehittyneet, vai onko niin että ei sitten ruskettuneet  niin kuin muu ruho. ;D
Kuules Joukahainen, tuohon ruhoon pitäisi vähintään olla 20 senttinen mela ja paksu kuin käsivarsi, mutta jos  toinen paikka kehittyy toinen surkastuu......Olen nähnyt huomattavasti paremman varustuksen normimiehellä.. ::)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Plini käy kuntosalilla
Mut katoppa piika,,,,,,,,,,,, nuo sukukalleudet ei ole kehittyneet, vai onko niin että ei sitten ruskettuneet  niin kuin muu ruho. ;D
Kuules Joukahainen, tuohon ruhoon pitäisi vähintään olla 20 senttinen mela ja paksu kuin käsivarsi, mutta jos  toinen paikka kehittyy toinen surkastuu......Olen nähnyt huomattavasti paremman varustuksen normimiehellä.. ::)
.. Ja normimies käyttää sitä muuhunkin kuin pissimiseen :)


Joukahainen

  • Vieras
Vs: Plini käy kuntosalilla
Mut katoppa piika,,,,,,,,,,,, nuo sukukalleudet ei ole kehittyneet, vai onko niin että ei sitten ruskettuneet  niin kuin muu ruho. ;D
Kuules Joukahainen, tuohon ruhoon pitäisi vähintään olla 20 senttinen mela ja paksu kuin käsivarsi, mutta jos  toinen paikka kehittyy toinen surkastuu......Olen nähnyt huomattavasti paremman varustuksen normimiehellä.. ::)
Siis nuo eivät kehitä sitä olennaista ollenkaan,,,,,,,,,,Hienoa että olet edes nähnyt.Olisit sanonut että olen käyttänytkin. ;D

navettapiika

  • Vieras
Vs: Plini käy kuntosalilla
Mut katoppa piika,,,,,,,,,,,, nuo sukukalleudet ei ole kehittyneet, vai onko niin että ei sitten ruskettuneet  niin kuin muu ruho. ;D
Kuules Joukahainen, tuohon ruhoon pitäisi vähintään olla 20 senttinen mela ja paksu kuin käsivarsi, mutta jos  toinen paikka kehittyy toinen surkastuu......Olen nähnyt huomattavasti paremman varustuksen normimiehellä.. ::)
Siis nuo eivät kehitä sitä olennaista ollenkaan,,,,,,,,,,Hienoa että olet edes nähnyt.Olisit sanonut että olen käyttänytkin. ;D
En halunnut romuttaa sinun illuusiota minun neitseellisestä olemuksesta...mutta tottahan on, että harvemmin se minun kohdalla pelkäksi katseluksi jää..ja kieltämättä ihan hyvä oli.. ;)

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Plini käy kuntosalilla
Niin arvelinkin, jos kerran siellä tundralla sen harvan kerran kun jotain näköetäisyydelle urosta munasillaan pääsee,(muutakin kuin poroja) pakko kait se sitten on testatakin.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Plini käy kuntosalilla
Niin arvelinkin, jos kerran siellä tundralla sen harvan kerran kun jotain näköetäisyydelle urosta munasillaan pääsee,(muutakin kuin poroja) pakko kait se sitten on testatakin.
Harvoin????? Voi poika, nyt et tiedä mistä puhut... ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Plini käy kuntosalilla
Niin arvelinkin, jos kerran siellä tundralla sen harvan kerran kun jotain näköetäisyydelle urosta munasillaan pääsee,(muutakin kuin poroja) pakko kait se sitten on testatakin.

P illua pyörätuolissa Pirkanmaalla??? :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Plini käy kuntosalilla
terne täsä  plini
 
nytten plini käy innokkaasti kuntosalilla

Saamieni tiedustelutietojen mukaan sepeteos-perhe harrastaa lähinnä keskikehonrakennusta...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."