Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.08.15 - klo:21:13Mulla ei netti meinaa toimia eikö neiti toimi
Mulla ei netti meinaa toimia
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.08.15 - klo:21:13Mulla ei netti meinaa toimia Olis muuten kaameta masturbaationistille jos ensin ei toimis netti ja sit olis lehtikin hukassa ja vielä kaiken lisäksi alapääkin olis veltto. Ei vois edes mielikuvapanoa harrastaa.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.08.15 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.08.15 - klo:21:13Mulla ei netti meinaa toimia Olis muuten kaameta masturbaationistille jos ensin ei toimis netti ja sit olis lehtikin hukassa ja vielä kaiken lisäksi alapääkin olis veltto. Ei vois edes mielikuvapanoa harrastaa. Tuosta tuli mieleen muuan kalevala-henkilö.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.08.15 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.08.15 - klo:21:13Mulla ei netti meinaa toimia Olis muuten kaameta masturbaationistille jos ensin ei toimis netti ja sit olis lehtikin hukassa ja vielä kaiken lisäksi alapääkin olis veltto. Ei vois edes mielikuvapanoa harrastaa. Paa nyt vaan mielikuvituksesi kehiin,ja tuulia lesboilemaan eiköhön se känänkin finni ala siitä puhkeamaan kukkaan.
Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 06.08.15 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.08.15 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.08.15 - klo:21:13Mulla ei netti meinaa toimia Olis muuten kaameta masturbaationistille jos ensin ei toimis netti ja sit olis lehtikin hukassa ja vielä kaiken lisäksi alapääkin olis veltto. Ei vois edes mielikuvapanoa harrastaa. Paa nyt vaan mielikuvituksesi kehiin,ja tuulia lesboilemaan eiköhön se känänkin finni ala siitä puhkeamaan kukkaan.Täh??Ootsä vähäsen dille???
Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.08.15 - klo:21:21Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 06.08.15 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.08.15 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.08.15 - klo:21:13Mulla ei netti meinaa toimia Olis muuten kaameta masturbaationistille jos ensin ei toimis netti ja sit olis lehtikin hukassa ja vielä kaiken lisäksi alapääkin olis veltto. Ei vois edes mielikuvapanoa harrastaa. Paa nyt vaan mielikuvituksesi kehiin,ja tuulia lesboilemaan eiköhön se känänkin finni ala siitä puhkeamaan kukkaan.Täh??Ootsä vähäsen dille??? etkö muuta osaa
känällä tais iskuri jäädä jumiin,,,, rassaa uudelleen,pura kokoa lukko ,,
Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 06.08.15 - klo:21:29känällä tais iskuri jäädä jumiin,,,, rassaa uudelleen,pura kokoa lukko ,,Mää itken ja tunnen myötäsurua sun tyhmyydelles.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.08.15 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 06.08.15 - klo:21:29känällä tais iskuri jäädä jumiin,,,, rassaa uudelleen,pura kokoa lukko ,,Mää itken ja tunnen myötäsurua sun tyhmyydelles. siis mitä??? mee nyt selaan juttujas,siellä se tyhmyys tiivistyy
... grouppi lymyilee
Lainaus käyttäjältä: Tuuli - 06.08.15 - klo:20:27... grouppi lymyilee Mitä asiaa, äiti?