Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fiksu mies  (Luettu 4051 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Fiksu mies
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072620086497_vi.shtml

Savolaanen hääkii, kuten kaikki fiksut. Kuka kertois Keskisen pojalle.  ;D

Mä oon nyt ne otukset katsellut, enkä suosittele kenellekään. Ei tule yhtään kottaraista enää. ;D

RainMan

• Vieras
Vs: Fiksu mies
Mitäs yli viiskymppinen uudella akalla tekisi  ::)   
Hyvä kun nykyisen mieliksi osaa olla ... ;D

Jätkä

• Vieras
 Jos Heinolasta Mikkeliin muuttaa, niin eipä se vielä Savolaista tee ja jos on luuseri naisten kanssa, niin mikäs sen helpompaa kuin todeta. "Mä oon nyt ne otukset katsellut, enkä suosittele kenellekään. Mä oon nyt ne otukset katsellut, enkä suosittele kenellekään. Ei tule yhtään kottaraista enään"

mymmy

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
--se on vähän toisinkipäin sama.En ottais enää uroskottaraistakaan,jos ukko kuolisi. >:(

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
susiparina vain elollaan.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos Heinolasta Mikkeliin muuttaa, niin eipä se vielä Savolaista tee ja jos on luuseri naisten kanssa, niin mikäs sen helpompaa kuin todeta. "Mä oon nyt ne otukset katsellut, enkä suosittele kenellekään. Mä oon nyt ne otukset katsellut, enkä suosittele kenellekään. Ei tule yhtään kottaraista enään"

Aake, entinen Hotelli ravintola Nuijjamiehen portsari.  ;) On nää kottaraiset nähny ja kokenu.  ;)

Pappis sukua, kait se olis rovastinakin leipänsä tienannut. Näyttelemistä sekin.  :)

Viimeksi muokattu: 26.07.15 - klo:21:01 kirjoittanut Sepeteus

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hei nytpä keksin;  meillä aaken kanssa on ihan samoja oireita....       yhtä rumia mutta haaskoja...   ja saamma tehä mitä haluttaa...             ja ollaan molemma savosta!                                      miten liet tuo aaken terveys ny?   ku löytö oli jo pari viikkoa sitten...

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Eiköhän tuo piru omistaan (vapaamuurari) huolta pidä...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

navettapiika

• Vieras
Ja tuokohan todistaa nyt sen fiksuuden??? Ei taida tuo kottaraisten välttely olla ainoa ominaisuus.. ::)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja tuokohan todistaa nyt sen fiksuuden??? Ei taida tuo kottaraisten välttely olla ainoa ominaisuus.. ::)

No kyllähän me miehet tehdään ihan  vi tusti hommia turhaan noiden akkojen vuoksi.  ;) Mut toisaalta onhan ne niin haaskoja ;D

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
näätteleeköhän mummu orkasmija ku ponaparte rassoo tuhkaluukkuva.  ;D

Tuuli

• Vieras

Mä oon nyt ne otukset katsellut, enkä suosittele kenellekään. Ei tule yhtään kottaraista enää. ;D

Aake ei ilmeisesti enää tarvi naista, fysiikka on sillä alueella tainnut pettää.... tai sitten Aakella on ollut erittäin huono naismaku. Sattunut pelkkiä kottaraisia.

;D

Ja otsikosta päätellen, sepelle on käynyt samoin.    ;D

Viimeksi muokattu: 27.07.15 - klo:10:28 kirjoittanut Tuuli

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Aake ei ilmeisesti enää tarvi naista, fysiikka on sillä alueella tainnut pettää.... tai sitten Aakella on ollut erittäin huono naismaku. Sattunut pelkkiä kottaraisia.

;D

Aake on saanu kottaraista tarpeeksi.  ;)  Onhan Aake nyt kun laittoi terveyttään kuntoon ihan jees. Tuossa torilla näin.  ;)

navettapiika

• Vieras

;D

Aake on saanu kottaraista tarpeeksi.  ;)  Onhan Aake nyt kun laittoi terveyttään kuntoon ihan jees. Tuossa torilla näin.  ;)
Että ihan kavereita.. ::)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

;D

Että ihan kavereita.. ::)

Ei nyt sentään.  :)  Mutta huvittaa tuo Tuulian asenne. Aakekin saanu jo niin paljon, että naisesta kyllä pitää löytyä jotain muutakin kuin se. Kyllä SE sit pelittää.  ;)