Joukis kaatunu pyörätuolinsa kans kun ei oo suusauvalla päässy pikakirjotusta iskemään?
?
Eilen muistaakseni sanoin että on muutakin elämää kuin agronetis roikkuminen. Känäparalla ei muuta elämää ole, neljän seinän sisällä haisevassa kopperossaan istuu päivät toisensa jälkeen agronettia tuijottaen.
Eikö ala olla elämä suppeaa.Kävitkö tänään lainkaan ulkona, entä eilen tai toissapäivänä.Sääliksi alkaa käydä tuollasen eloa seuratessa 
Seuraat kuitenkin? Hianoo SKN-Groupin oma faniklubi. 
Märynummen faniklubi?Sinä ja monet nimimerkkisi... 
Vanttera kalju sekapoliittisesti valveutunut naulannakuttaja menee nyt pyörälenkille vaan. 
Hahaha...mulla on harjastukka, nauhoja en o nakutellu ku viimeksi vuosi sitten enkä edes omista polkupyörää... 
Sua on niin hauska kusettaja. Copypaste sieltä täältä, ja honkarannantiellä tehdään jo profiilia... 
Juu ei nauhoja vaan nauloja. 
Sulla mitään tukkaa ole. Persaukinen erossa talon menettäny talonrakentaja sää olet, ja kaiken lisäks tyhmä.
Muijas vei kuulemma mukulatkin.
Ottaako pattiin? Vai pattinkiin??? 
Asiaa mitenkää liittymät, ni olis kyllä asiaa saaha otsikon profiilille elin ikäne banni tänne, kuin myös muille paskajauhaja ´"grouppilaisille"

Kyllä Sää sen saat tuollakin nimimerkillä .

Parahin sorkkis. Olen suuresti järkyttynyt vastaan otostani tälle foorumille, en ole mikään edellämainituista "grouppilaisista" jotka tätä palstaa terrorisoi paskanjauhannallaa. Pitkä aikaa oon tätä foorumii lukenu, ja huomannu et tietty paskasakki terrorisoi jokaista vähänkin asiallista viestiketjua asiattomilla kuvillaa ja toisien kirjoittajien haukkumisella. Eli siitä syntyi ajatus tänne kirjautumiseen ja *****illa häiriköille takaisin 
Aivan niin aivan niin,mutta mikä on ajatuksesi väinö, asennoitumessasi on kyllä hyvin pitkälle aivan samaa paskaa mitä täällä on tähänkin asti ollut, jatka samaan malliin ja kirjaudu ulos maanantaina kuten nämä monet muutkin palstavahdit ovat tehneet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, siinä sulle pilkut nusitteluun