Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Punkkikysely  (Luettu 3695 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Punkkikysely
Ja Posiollahan se kissakin lensi joku syksy, sai joutsenen selässä alkuvauhdit. :)
Mitäs siitä kissasta..ai niin toksoplasmoosia ja sitähän pelättiin jo niin, ettei kissanhiekkaakaan saa vaihtaa ilman suojavarusteita..ja kuinka monessa taloudessa se kissanhiekkalaatikko on??? ???

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Punkkikysely
olen minäkin lentänyt liki tuhannen tuntinopeutta, melkomoinen luonnonoikku siis.
mutta niin on kimalainenkin. fysiikan lakien mukaan kimalainen ei voi lentää, mutta kun se ei itse sitä tiedä, niin sepä vaan huoletonna päästelee pitkin ilmojen teitä ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Punkkikysely
ja ei ole edes kepulainen.       mutta ei taija kohta olla punkeista harnia, hukkuneet mutta tuloo kiva itukkakesä jos tästä lämpiää...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Punkkikysely
Kulottaa vain keväisin talon ympärystän kulopellot... kaikkoaa punkitkin. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Punkkikysely
Ei purrut punkki Euroviisuissakaan.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Punkkikysely
Joka kesä paljon punkkeja kiinni. V.2009 oli borrellioosi. Siihen 6 viikon Kefeksiini-kuuri, sillä talttui. Sama raju kuuri poisti kylkiäisenä myös erään toisen vaivan joka oli luokiteltu "autoimmuunisairaudeksi" ja "reumataudiksi". Ja aivokuumerokotus on voimassa juuri sen takia kun olen "punkkimagneetti" ja asun, sekä työskentelen alueella jossa on todettu aivokuumetta.

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Punkkikysely
Ei purrut punkki Euroviisuissakaan.

 ;D

Homorokotus on tehonnut.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12115
Vs: Punkkikysely
Joka kesä paljon punkkeja kiinni. V.2009 oli borrellioosi. Siihen 6 viikon Kefeksiini-kuuri, sillä talttui. Sama raju kuuri poisti kylkiäisenä myös erään toisen vaivan joka oli luokiteltu "autoimmuunisairaudeksi" ja "reumataudiksi". Ja aivokuumerokotus on voimassa juuri sen takia kun olen "punkkimagneetti" ja asun, sekä työskentelen alueella jossa on todettu aivokuumetta.
Siis ihme - 6 vk:n antibioottikuuri. 2-kertainen hoitoaika Käypähoito-suositukseen verrattuna.
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/suositus?id=hoi13020 Borrelioosi on listan toiseksi viimeinen

Viimeksi muokattu: 20.05.15 - klo:12:48 kirjoittanut pig24

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Köntys

  • Vieras

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Punkkikysely
Se onkin tuossa borreliosissa hankala kun oireet,vakavammat tulevat vasta aikojen kuluessa.Punkin purema saattaa unohtua,ja nuo testit ja niiden ottaminen riippuu paljon siitä minkä verran lääkäri on tiedostanut asian.
Itse olen allerginen ampiaisen pistolle eikä ole kiva sekään.Tosin ei aiheuta mitään jälkitauteja,mutta kaulan alueelle jos sattuu pistämään on hengenlähtö herkässä.

mah

  • Vieras
Vs: Punkkikysely
Sex Pistols on ainakin paras.

Sit mulla on suomalaisen "Outo Elämä"-bändin levy. Sen oon ostanut vain, koska Otra soittaa siinä  ???

En ole ikinä tykännyt sexpistoolista. On vähän kuin Beatles. Ei vaan jaksa kumpaakaan kuunnella. :'( Itseä punkki puree parhaiten, kun kuuntelee Ramonesta ja Misfitsiä. :-X

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Punikkikysely
Mää luin eka et punikkikysely 8)

Niin määkin. Olin jo vastaamas että jeeppi ja yks9 ja SDPede ja tesantti

 ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."