Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe navettapiika ho hoi.........  (Luettu 86745 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Vai oikein skumppaa ja mansikoita...noo, nyt ainakin on mansikat niin myöhässä, että älä pidä kiirettä, minun herkälle sielulleni ei nuo ulkomaalaiset sovi, joten ootellaan niitä kotimaisia..ja skumppa, kai sitä nyt kolmannenkin kerran juo..
Kermavaahdon suhteen en ole kranttu, kunhan purkin kyljessä on lukenut Valio.. tai edes jotain suomalaista, ei se niin nuukaa kuitenkaan ole kuka sen maidon on siihen lypsänyt, minä se en kuitenkaan ole..

Ai, mistä minut tunnistaa..metallinpaljastimella se kävisi suhteellisen äkkiä, mutta jos nyt ihan alkutekijöistä pitää aloittaa niin...Kannattaa kokeilla kuukkelilla se navettapiika, niin saa aika paljon vinkkejä, mitä tuleman pitää..
Aloitetaas ylhäältä, hiukset harottaa joka ilmansuuntaan hallitussa kaaoksessa..kampaus on monen vuoden harjoittelun tulos ja värikin vaihtelee sinisestä tumman punaiseen..
Tämän hetkistä on huono sanoa, kun puoli päätä on valkoisena ja toinen puoli...hetkinen....taitaa olla jotain kellertävän ruskeeta..
Sitten laskeudutaan naamatauluun..sellainen joka-toinen-hymy, eli puolet hampaista puuttuu.. järkyttävän kokoinen nokka vähän kallellaan toiselle puolen.. siinä vielä iso rasvanäppy vieressä..tai luomi
Silmät on kuin tähdet taivaalla, ei niin kauniit, mutta pienet ja etäällä toisistaan..
Hymy on sellainen vino kuin Lauri Tähkällä..
Kaula...mmmm..ei sitä ole lainkaan..
Hartiat kuin ladon ovet, pienemmät miehet juoksee karkuun jo toisen nähdessään..
Tissit roikkuu melkein polvissa, mutta kunnon liiveillä ne saa juuri ja juuri tuohon mahalaukun kohdalle hilattua..
Mahamakkaroita on sitten sen seitsemän kappaletta, mutta kunnon korsetilla ne melkein mahtuvat housuihin..
Ja se perä...noo, ei kannata posliinikaupassa käydä..
Jalat on kuin kaksi kunnon tammea, ei heilu. Pysyy tanakasti pystyssä ja päättyvät 44 kokoisiin Crokseihin, joiden sisältä löytyy järkyttävän kokoiset lattajalat..

Eli pikkasen vaikeaa minut on väkijoukosta löytää, kun sulaudun kätevästi tapettiinkin..mutta ääni kyllä paljastaa.. Niin läpitunkevaa karjuntaa on paha olla huomaamatta..
Jos näillä lähdettäisiin liikenteeseen ja lisäillään noita tuntomerkkejä tarpeen tullen.. ::)
Voi että tota sun ulosantias  :) Kirjailijan sivutoimea suosittelen!
Mitä sinä nyt..totuuden vain tallensin.. ;)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: navettapiika ho hoi.........
Eli pitäskö mun vaatia jotain vallan muuta, ettei vain pääse huono-olo yllättämään?? Ravut on kyllä sellasta näpertelyä, että siinä ei tule kuin vihaseksi ja vaatii tolkuttoman määrän viinaa, että siinä voi tulla sammuminen yllätyksenä  sulhaskanditaatille.. ::)


istuta se kanditaatti autoon, ajatten pohjoisen erämaahan ja annat sillen taskuun puukon, ongenkoukun, pätkän siimaa ja suolapurkin käskyttäen valmistamaan kurmeetasoisen illallisen.

vaihtoehtona voit sen viedä mäkkärille tekemään jotahi kumipullitilausta, samalla kun itse katoat johonkin ihmispaljouteen ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Tuossa on kyllä ideaa.. ja mulle hyttysmyrkkyä, mutta kanditaatille ei..se lisäisi tapahtuman extreme-tasoa.  ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: navettapiika ho hoi.........
Eikös palstan käyttöehdoissa ole maininta että tavaran markkinointi/myyminen on kiellettyä  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: navettapiika ho hoi.........
Eikös palstan käyttöehdoissa ole maininta että tavaran markkinointi/myyminen on kiellettyä  ???

Eihän piika ole "sitä" myymässä eikä markkinoimassa vaan antamassa.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: navettapiika ho hoi.........
 Mahtaaks olla navettapiikalla viimenen kesä sinkkuna tällä erää,jos vaikka keräävät autoporukan ja niistä kymmenestä saa sitten valita. Aivan kuten maajussin morsian ohjelmassa.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: navettapiika ho hoi.........
Mahtaaks olla navettapiikalla viimenen kesä sinkkuna tällä erää,jos vaikka keräävät autoporukan ja niistä kymmenestä saa sitten valita. Aivan kuten maajussin morsian ohjelmassa.

 Ei ole kaikki ehkä ihan sitä miltä näyttää, vastahan piika laitto eron vireille, eikä tuo ulkoinen muotokaan ihan harakanpesältä näytä: http://www.mtv.fi/viihde/elokuvat/artikkeli/affleck-ja-garner-erosivat-vasta-10-vuotishaapaivan-jalkeen-vaikuttaa-miljoonaomaisuuden-jakoon/5207284
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: navettapiika ho hoi.........
Eikös palstan käyttöehdoissa ole maininta että tavaran markkinointi/myyminen on kiellettyä  ???

Eihän piika ole "sitä" myymässä eikä markkinoimassa vaan antamassa.

 ;D

Mut markkinointikin on kielletty. Vähän kuin oman siemenen?

Hyvä tavara menee kaupaksi ilman markkinointiakin  ;D "Syksy jo myyty"  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3598
Vs: navettapiika ho hoi.........
Eli pitäskö mun vaatia jotain vallan muuta, ettei vain pääse huono-olo yllättämään?? Ravut on kyllä sellasta näpertelyä, että siinä ei tule kuin vihaseksi ja vaatii tolkuttoman määrän viinaa, että siinä voi tulla sammuminen yllätyksenä  sulhaskanditaatille.. ::)


istuta se kanditaatti autoon, ajatten pohjoisen erämaahan ja annat sillen taskuun puukon, ongenkoukun, pätkän siimaa ja suolapurkin käskyttäen valmistamaan kurmeetasoisen illallisen.

vaihtoehtona voit sen viedä mäkkärille tekemään jotahi kumipullitilausta, samalla kun itse katoat johonkin ihmispaljouteen ;D





Voi voi voi.......kyllä menee alapertillä mielikuvituksettomaks touhu......tuo on helppo rasti ...siis tuo erämaa juttu.....

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3598
Vs: navettapiika ho hoi.........
Navettapiialle kiitoksia tuntomerkeistään.......ainoa pikku ongelma on noi samat tuntomerkit passaa 98% suomen naisista.....elikkä jotain tarkennusta vaaditaan......

Niin ja sit juolahti sellanen kysymys mieleen et kuka tuo sulhaskanditaatti on ????

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Ehkä sinua nyt pidetään jonkin sortin kokelaana, kun tässä nyt tuntuu itse kullakin olevan jonkin sortin hätä ja epäilys tämän tapaamisen luonteesta.. ::)

Niin niitä tuntomerkkejä..mulla on järisyttävän kokoinen arpi keskellä otsaa, kun isä löi kirveellä lapsena, mutta onneksi kamara puolella eikä kasvoihin..
Ja tietysti pukeudun aina isokukkaiseen mekkoon tai nyt voidaan ehkä paljastaa sekin totuus, että ostan nämä koltut yleensä lainapeitteeltä..
Tietysti naiselliseen tyyliin sopii myös käsilaukku, mikä minulla on kokoa "kahden viikon matkatavarat", mutta se kyllä kulkee kevyesti näillä käsivarsilla..
Autohan on tunnetust farmari Volvo, ainoa hyväksytty kulkupeli näillä main..muut herättävät epäilyksen kännissä ajosta, joten sellainen on oltava ihan vain yleistä turvallisuutta yllä pitäen.
Jos nyt nämä helpottaisivat.. ::)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3598
Vs: navettapiika ho hoi.........
Ai jaa.....mie luulin et kehään on hypännyt haastaja........treffien luonnetta on turha pohtia tässä vaiheessa sen tarkempaan.......
Autoasiassa oon kanssasi samaa mieltä....kartano volvo se ainoa oikea.....siin on sekin hyväpuoli et se katoaa massaan ...toisin kuin esim.ferrari....

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Minähän olen kyllä tottunut seurustelemaan juurikin ferrareilla liikkuvien keskuudessa, joten nyt joudun tulemaan rahvaan joukkoon, mutta niinhän ne sanoo, että se mikä ei tapa se vahvistaa..
Sulautuminen on kyllä päivän sana, eihän sitä sovi massasta erottua..että jos tällä kertaa luovun kuitenkin siitä karvalakistani lähtiessäni kotonurkilta..mutta on se jotenkin niin turvallinen päässä.. ::)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3598
Vs: navettapiika ho hoi.........
Minähän olen kyllä tottunut seurustelemaan juurikin ferrareilla liikkuvien keskuudessa, joten nyt joudun tulemaan rahvaan joukkoon, mutta niinhän ne sanoo, että se mikä ei tapa se vahvistaa..
Sulautuminen on kyllä päivän sana, eihän sitä sovi massasta erottua..että jos tällä kertaa luovun kuitenkin siitä karvalakistani lähtiessäni kotonurkilta..mutta on se jotenkin niin turvallinen päässä.. ::)



Mitä turhia luopumaan karvalakista.........meistähän tulee näyttävä pari....siulla karvalakki ja isooooookukkanen mekko ja miulla tonttulakki ja jengiliivit.........sulaudutaan porukkaan kuin abba silli täytekakkuun...

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: navettapiika ho hoi.........
tiäkkö jiipee. eissese erämaa ollut se pointti ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...