Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puhelimista taasen  (Luettu 7793 kertaa)

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Puhelimista taasen
Mihin ihmeeseen te noita "kestäviä" luureja tarviitte? Eikö puukenkien jälkeen ole varaa ostaa kännykkätelinettä traktoriin?  :o :P

Mulla ei kaikki traktoritkaan ole niin fiinejä etteikö siellä olisi ainakin savi- ja hiekkapölyä. Pöyhiminenkin oli kivaa vanhalla koneella jossa ei ollut kuin etulasi ja 2 sivulasia kun aakeella laakeella oikein tuuli ja katto antoi varjon. Pölyävällä soratiellä sitten narskuu hiekka takahampaissa :-)
Kolhut ja kosteudet tulevat juuri silloin kun EI olla traktorissa. Mulla putoaa varmaan kerran viikossa puhelin jostakin huononmallisesta taskusta kun hankalassa paikassa könyää. Ja vettä sai viimeksi kun olin kävelyllä naapuriin iltakahveelle ja sadekuuro yllätti. Jos nyt tänä kesänä voi sanoa että sade yllättää....
Sitten kun laitan puhelimen vaikka remontin ajaksi johonkin 'turvaan' niin se unohtuu siihen...
Hommaa pillifarkut työhousuiksi, niin ei luurit tipu.

Ompas herralla kantikas kalu... ;D
känällä ei  moista ole ollenkaan,tisuliiveissään pitää kännykkää.oih oih kuin eroottista

timotej

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 977
Vs: Puhelimista taasen
Joo o juu sieltä Kinkki osastolta sais kyl puhelimen halvalla juu. Mutta mutta kun ei tuo kielitaito riitä jos ei suomenkielisiä valikoita ole. Noo attotaan mikä kapula jää käteen kun ensviikolla lähen käymään vähä lomareissulla ihan kahteenkin otteeseen.
Ainakin Gigantti myy noita Rockia, jos menet ohi, niin käyhän käpistelemässä. Minun käsittääkseni se itse puhelin on sama kuin katepillarilla, mutta softa voi olla erilainen.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Puhelimista taasen
Mihin ihmeeseen te noita "kestäviä" luureja tarviitte? Eikö puukenkien jälkeen ole varaa ostaa kännykkätelinettä traktoriin?  :o :P

Mulla ei kaikki traktoritkaan ole niin fiinejä etteikö siellä olisi ainakin savi- ja hiekkapölyä. Pöyhiminenkin oli kivaa vanhalla koneella jossa ei ollut kuin etulasi ja 2 sivulasia kun aakeella laakeella oikein tuuli ja katto antoi varjon. Pölyävällä soratiellä sitten narskuu hiekka takahampaissa :-)
Kolhut ja kosteudet tulevat juuri silloin kun EI olla traktorissa. Mulla putoaa varmaan kerran viikossa puhelin jostakin huononmallisesta taskusta kun hankalassa paikassa könyää. Ja vettä sai viimeksi kun olin kävelyllä naapuriin iltakahveelle ja sadekuuro yllätti. Jos nyt tänä kesänä voi sanoa että sade yllättää....
Sitten kun laitan puhelimen vaikka remontin ajaksi johonkin 'turvaan' niin se unohtuu siihen...
Hommaa pillifarkut työhousuiksi, niin ei luurit tipu.

Ompas herralla kantikas kalu... ;D
känällä ei  moista ole ollenkaan,tisuliiveissään pitää kännykkää.oih oih kuin eroottista

Voin laittaa privana sulle kuvia, jos tahdot??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5271
Vs: Puhelimista taasen
Joskus aikana ennen älypuhelimia katsoin kiinalaisten tekstailua - väittivät että kiinalaisten kirjoitusmerkkien tekstailu on aika helppoa - ja totesi, että sikäläisestä kivijalkakaupasta ei ainakaan puhelinta sikäläisellä softalla osteta... Tämä vain pienenä, ehkä aiheettomana varoituksen sanana.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Puhelimista taasen
Näkyy olevan cat b100 ja insmant toistensa kopioita,
Vai liekö sama kapula, eri nimi vaan.

Kyllä nuo ovat erilaiset, softakaan ei näytä ainakaan kuvien perusteella samalta.

Sen sijaan maailmalla tuota Rock V2:ta myydään nimellä Mann Zug S . Ja oli sillä joku kolmaskin nimi.
Ei sitten maksa paljoa jossain korealaisessa verkkokaupassa, olikohan $50 luokkaa :-/ Suomeen tuotuna sitten jotain muuta.

Minulla on ollut tuo Kiinan verkkokaupasta (chinavasion) ostettu kumipuhelin vuoden verran. Rahtikaan ei ollut maltaita, joten tuli todella edulliseksi Suomi-hintoihin verrattuna. Hyvä peruspuhelin se on, jos ei traktoriin nettiä ja facebookia kaipaa. Se ero Suomesta ostettuihin on, että siinä ei ole kunnollista suomenkielistä softaa, vaan pitää tyytyä enemmän puhuttuihin kieliin. Sieltä löytyy myös kumisia älypuhelimia, mutta koko menee vähän epäkäytännölliseksi taskussa pidettäväksi.

 Jos vastaavaa puhelinta tehdään suomisoftalla, niin kannattaa kysyä siltä myyjältä että pystyykö hän asentamaan sellaisen.
 Ainakin minä sain kiinasta tilattuun sony ericssonin Suomivalikolla ja eikä maksanut kuin kyselyn vaivan.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Puhelimista taasen
Tos kylvöaikana vanha hyvä puhelin hajos.Poijat anto mulle x-coverin,ja muutaman tunnin jälkeen https://www.youtube.com/watch?v=tkGOghZxCUk   >:(
Mullehan ei xcoverit *****ile ;D