Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jussi meni..  (Luettu 3665 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
jussi meni..
ja rauhassa sai olla tämäkin jussi.   ei muita kuin pakollinen maitoauto kävässy pihassa norkoilemassa.           onneksi ei ollu ketään nurkissa passattavana vaan sain tehä noita tähellisempiä hommia alta pois kun oli jopa osan aikaa poutaakin jotta.             eilis iltana sitten kuitenkin tuo ukkospiru kiipesi päälle, joka on aika harvinaista, ja sitten sitä saikin olla varpaillaan ja seurata minne lyö...    onneski vain ilma ukkosta pilvien välillä salamat vain leikkui ja jytisteli reippaasti.   vettäkin tuli joku 15 milliä tahi sinnepäin.                   onneksi kerkesin korjaamaan ressut aamupäivän aikana noitten klapisäkkien päälle että niillä mennään.               mutta rehunteon sai taas unohtaa ainakin täksi päiväksi.   maat pehmeitä ja sumun takia ei kait kuivakaan tänään.

navettapiika

• Vieras
Vs: jussi meni..
Tuota rauhaa varmaan kaipaa moni muukin tänä aamuna, kun viinat on loppu ja päätä särkee.. Eikä kukaan ole nähnyt Paavo-Petteriä sitten torstain.. tulihan se varmasti mukaan viimeiseltä huoltamopysähdykseltä? Nyt alkaakin sitten pirunmoinen säätäminen hätistää nuo bubiruusut matkoihinsa ja löytää se  Paavo-Petteri, ettei vain kaivoon olisi pudonnut................ ;)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ai, niin.   kun teillä olis se vinettojen tuhoamispäivät.    ite en noista tiiä mutta kyllä jotain juttua kylillä kuullu...
             mutta on se vaan jotenkin surkeeta kun nuo sukulaiset tuppaa ilman kyselyä tunkemaan kesällä just työhuippujen aikaan nurkkiin passattavaksi...   muka jussilta alkaa lomat jne...                                 noooo, onneks nuo menneen talven lumia.                  useimmat tietää että mikä tilanne mulla joten .....

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
ai, niin.   kun teillä olis se vinettojen tuhoamispäivät.    ite en noista tiiä mutta kyllä jotain juttua kylillä kuullu...
             mutta on se vaan jotenkin surkeeta kun nuo sukulaiset tuppaa ilman kyselyä tunkemaan kesällä just työhuippujen aikaan nurkkiin passattavaksi...   muka jussilta alkaa lomat jne...                                 noooo, onneks nuo menneen talven lumia.                  useimmat tietää että mikä tilanne mulla joten .....
sinähän joudut ostaa asunvaunun itelles johonki suuliin piiloon jossa käyt sukulaesten aikaan syömässä ja juomassa vaan itseään palvellen ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mitä miä siellä ja sillä?   kun tiällä ei onneks kukaan poikkea passattavana...        tietää että joutuis jopa töihin ennemmin.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
vielä jatkuu. grilli juurikin lämpeää ja se on sitten hiilisellainen. itse olen ollut tämän jussin  itseoikeutettu grillimaisteri, ja siitä johtuen, kuten olen aiemminkin todennut, meidän suku ei ole syönyt raakaa lihaa sittemmin, kun laskeuduttiin puusta alas.

maisteltu kyllä on, mutta ei syöty ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
oli männä sorat sekasin kun tosa tietä lanasin ja kuuntelin tohtori raimon jussijuhlaa.    nauratti välillä oikein.                          on se vaan ihme että nykyään ei enää sellaisa normaali-ihmiselle soveltuvia kuunnlemia voi saada kuuluviin tuolta ratiosta.   kaikkee navan alta tahi sitten helevetinmoista huutoa .                   viime vuoskymmenellä kuuntelin niitä hupailuja kuten; avaruusasema suomi ja tarinoita meiltä ...  net oli sellasta lepposaa kuunneltavaa.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
vielä jatkuu. grilli juurikin lämpeää ja se on sitten hiilisellainen. itse olen ollut tämän jussin  itseoikeutettu grillimaisteri, ja siitä johtuen, kuten olen aiemminkin todennut, meidän suku ei ole syönyt raakaa lihaa sittemmin, kun laskeuduttiin puusta alas.

maisteltu kyllä on, mutta ei syöty ;D

Vaikka tää on Ala-Pertin uskonnon vastaista, niin olutta on tullut viel tänäänkin maisteltua. Niinko muutkin CoC-chattilaiset. :)
It ain't over till the fat lady sings

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
olovin tuo ykkönen on muuten ihan oivaa janojuomaa.    miä tykkään siitä eväänä!

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
olovin tuo ykkönen on muuten ihan oivaa janojuomaa.    miä tykkään siitä eväänä!
Alkoholittomiss on maukkaita ykskin tuiki tavallinen kaupasta löytyvä merkki, nimikin piti laittamani....hmm..ovat vaan turhan tyyriitä jatkuvaan käyttöön  :D
Ja liha tulee olla kystä mulle, kaikki aldentet voi palauttaa tirisemään. Olkaa vaan toista mieltä, ihan sama  ;)
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

• Vieras
Niin, kyllähän kaikki teurastettu liha pitää olla kypsää.. Ne vertatihkuvat voi kyllä syöttää kaupunkilaisille.. ;D

Joukahainen

• Vieras
Parasta on hyvin nuijittu naudan pihvi kunnolla maustettuna ja nopeasti grillissä paistettu molemmin puolin.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta ei raaka sisältä!                       tosa jossain toisessa ketjussa oli kait puhe siitä ylen hommasta;  ite muistan sen maksakohun ja sen jälkeen sai maksaa halvalla!     tulipa muuten sen jälkeen syötyä pikkasen maksaa, halpaa kuin heinä ja niiin hyvää kun laittaa oikein!  nopsaan kypsennys ja sipulia kaveriks, nam, kyllä kelpaa!        ite harmittelen että ei kehtaa rilliä laitella kun se vie aikaa ja sitä ei taho olla yllinkyllin ja siinä laittelis ruokaa.    yhelle tahtoo olla liian työlästä.   ja kylmä rilliruoka mikron jälkeen ei maistu!                         toi kaasu olsi yks vaihto mutta .......

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Parasta on hyvin nuijittu naudan pihvi kunnolla maustettuna ja nopeasti grillissä paistettu molemmin puolin.
Kerro mulle tontulle mitä se nuijiminen tekee sille lihalle?
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
joo. mutta jos en muistanut käydä kaupassa ennen aattoa, niin minusta olisi voinut tulla vegaani. nyt ei niin käynyt.
vaimo toi grillin päälle jotahi keltaisia pökylöitä. niissoli sellaisia niinko jyviä tai jotahi ulkopinnassa, jotka sitten lämmettyään syötiin.
hiukka pippuria pinnalla olivat hyviä :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...