Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Holhousyhteiskunta II  (Luettu 3498 kertaa)

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Holhousyhteiskunta II
Mulle kaupataan kaikkea mahdollista,mutta tarjoukset ovat vähentyneet, kun kyselen kaikilta nk.parempien lehtien kauppaajilta, ovatko lukeneet uusimman Aku Ankan ja taas muitten lehtien kauppiailta, että mitä mieltä olivan Roope-sedän viimeisen painoksen takakannesta...Myös ammattilehtien jutuista riittää juttua..
Paras oli sukkakauppias, joka ei ihan ollut varma olenko mies vai nainen...käskin tarkistaa asian ja palata sitten asiaan, ei ole vielä soittanut.. ;D

Niin mut eix se sukupuolen tarkistaminen olis ollut varminta tarkistaa paikan päällä ....
Ei tainnut kehdata ehdottaa, että jos vilkaisisi alaspäin näkyykö tissit vai tappi... ::)

 Tai ei olettanut, että vastaat vaatteetta puhelimeen...tai että mahdollisesti miehenä ottaa eteen hänen myyntiponnistelunsa...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Holhousyhteiskunta II
Mulle kaupataan kaikkea mahdollista,mutta tarjoukset ovat vähentyneet, kun kyselen kaikilta nk.parempien lehtien kauppaajilta, ovatko lukeneet uusimman Aku Ankan ja taas muitten lehtien kauppiailta, että mitä mieltä olivan Roope-sedän viimeisen painoksen takakannesta...Myös ammattilehtien jutuista riittää juttua..
Paras oli sukkakauppias, joka ei ihan ollut varma olenko mies vai nainen...käskin tarkistaa asian ja palata sitten asiaan, ei ole vielä soittanut.. ;D

Niin mut eix se sukupuolen tarkistaminen olis ollut varminta tarkistaa paikan päällä ....
Ei tainnut kehdata ehdottaa, että jos vilkaisisi alaspäin näkyykö tissit vai tappi... ::)

 Tai ei olettanut, että vastaat vaatteetta puhelimeen...tai että mahdollisesti miehenä ottaa eteen hänen myyntiponnistelunsa...
Niin..siinä voisikin olla pointti, kovasti kehui housujen muotoilua ja leikkausta... ::)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Holhousyhteiskunta II
Eikö kaupat ole juurikin rakennettu asioiden myymistä varten?

Ei kotona tarvitse kenenkään pakottautua ostamaan mitään. Sanokaa että tämä on koti eikä kaupparakennus. Puhelinmyyjät on sieltä syvältä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Holhousyhteiskunta II
Eikö kaupat ole juurikin rakennettu asioiden myymistä varten?

Ei kotona tarvitse kenenkään pakottautua ostamaan mitään. Sanokaa että tämä on koti eikä kaupparakennus. Puhelinmyyjät on sieltä syvältä.

Niin mut kun riittävän monelle soittaa niin aina löytyy joku vastustuskyvytön. Muistuu nuoruudesta kaverin tyttöystävän äiti joka oli skitsofreenikko ja hänelle käytiin päivällä kauppaamassa ties mitä kuten tietosanakirjoja ja tyttärellä koulusta tullessa täysi työ noita peruuttaessa.

Siis pahimmillaan toi on täyttä härskiä hyväksikäyttöä....

navettapiika

  • Vieras
Vs: Holhousyhteiskunta II
Mulla on nyt mennyt monta vuotta, etten ole puhelinmyyjältä mitään ostanut.. Ja nyt hyökkäsi marketin eteisessä puhelinliittymä tarjouksen tekijä hihaan kiinni, minähän heti, että odotas mulla on seitsemän liittymää ja yksi netti, että millaisen paketin aattelit vääntää... Ei muuten vääntänyt minkäänlaista, toivotti hyvät juhannukset. ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Holhousyhteiskunta II
hö, ei ollukaan töissä kun ei tuon enenmän ponnistelua jatkannnu.      itellä aina noiten kanssa kina siitä että kun toimiva netti niin sitten...

Jätkä

  • Vieras
Vs: Holhousyhteiskunta II
Mulla noi argumentit menee tyyliin mitä kauppaat, jo viides kerta samasta asiasta, mitä mä hyödyn tosta ja luuri kiinni....

Yrittäjänä jurppii etenkin noi hakemistopalvelut jonne yrittäjä saa omat tietonsa. Noi on täydellisen hyödyttömiä ja niistä on vaikea päästä eroon ja niitä vastaan on tietysti omat firmat sopimuksia purkamaan....Tosin fiksu yrittäjä ei tarvitse kumpaakaan....

Kaupparekisteri ilmoitukseen pitää laittaa repaidpuhelimen numero. KaupparekisteriltäKaupparekisteriltä ne ostavat ne yhteystiedot

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Holhousyhteiskunta II
   Minun pitäisi maksaa siitä että mulle ei soitella myyntitarkoituksessa, mutta en maksa. Eduskunnan pitäisi kieltää puhelinmyynti, ellei joku sitä nimenomaan salli, pyydä.

Tuo maksullinen kieltorekisteri on kuin jotain anekauppaa:
                                                        "Maksa meille, niin poistamme sielusi mustalta listalta"!

Eniten minua korpeaa kaivaa luuri jostain kolmannesta vaatekerroksesta, haalarin alta, paskaisilla käsillä, ja vain kuullakseni olevani voittaja...   ::)

Koko puhelinvälitteinen osa liiketoimintaa on karannut täysin valvovan viraomaisen käsistä. Viikolla piti Soneralle saada yhteys tuulen tielle tuomista piuhoista. Netistä etin vikanumeroa jota ei koskaan löytynyt. Soitin useampaan maksulliseen numeroon joissa robotti halusi minun sanallisesti kertovan ongelman. Se mitään ymmärtänyt, puheenlukijakone. Pyysipä toistamaan puhelun lopun painokelvottoman manauksenkin...

Sitten soitin soitin koko firman ainoaan 0800 eli ilmaiseen numeroon: suurasiakkaiden myyntipalvelut:

Sonera, Myyntipalvelu
0800 134134 (maksuton)


http://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ota+yhteytta/miten+voimme+auttaa

Suosittelen laittamaan linkin talteen:

Sielt' tyttö ohjasi puhelun sinne minne se kuului..

..Mutta aivan käsistä tämä "asiakaspalvelu" on karannut. Noilla maksullisilla numeroilla firmat tekee bisnestä sillä, ettei niiden myymät systeemit toimi!!
Slippin 'n sliding

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Holhousyhteiskunta II
Lehtimyyjille kannattaa esittäytyä hyvin typeränä. Siitä ne innostuvat, kun luulevat saavansa kauppaa aikaiseksi. Vartin kun puhuttaa sitten kertoo olevansa "holhouksessa ja maksukyvytön" niin ottaapa niitä aivoon  :D

Ennätys on yli tunnin vedätys. Ei ollut muutakaan puuhaa  :D Juteltiin uskonnoista ja silleen  :D

Aika harvoin soittelevat enää  ???
Mä olen ollut kerran puhelinmyyjänäkin. Paras oli kun yksi vuoron neideistä soitti jollein savolaiselle poikamiehelle, 45 min meni rupatellessa ilman tilausta. Liekö ollut perätila? Vituttihan se, kunnon luukutuksella tuohon aikaan olisi saanut perit myynnitkin...  8)
Nothing is Something Worth Doing

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Holhousyhteiskunta II
Veljen yritykselle möivät jonkun markkinointijutun vuodeksi ja sitten pamahti lasku uudesta sopimuksesta. Veli soitti asiakaspalveluun ja jutteli vähän aikaan myyjäpojan kanssa. Lopulta lasku peruuntui. Sähköpostissa tuli viesti: Laskumme on aiheeton, pahoititte myyjämme mielen ja loppupäiväksi hän läksi kotiin itku kurkussa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Holhousyhteiskunta II
tuota,   nyt kopsahti nilkkaan.   ettei tuo tyttö vain olis tarjonnu jotain tm:än vuosikertaa?      ite olen jutellu mennä vuonna, muista mikä,  yhen myyjän kanssa paalin päällä istuen aurinkosta nauttien noin 45-50 minuuttia ja ostanatta kuitenkaan ko. aviisia.    (miusta tuo lehti on ihan turha!)                     monasti olen jääny juttelemaan noiten kanssa kun on sellanen omaalotteinen eikä paperista lukija jolle luuri korvaan...                 paras oli se joka soitti jostain aurinkorannikolta kerto 2011 kuin heillä lämmintä ja täällä sateessa värjöteltiin koko kesä.

Jätkä

  • Vieras