Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Teettekö kauppaa ja muita tilanpidon päätöksiä kyselemättä puolisolta  (Luettu 8807 kertaa)

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255

Sen enempää kyselemättä käskin akan ostaa mulle juhannuskaljat   :D

Tuliko kaksi pulloa ykköstä?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Sen enempää kyselemättä käskin akan ostaa mulle juhannuskaljat   :D

Tuliko kaksi pulloa ykköstä?


Yks pullo kakkosta. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Minulla on tarpeisiini nähden 100% konekanta, joten konehankinnoista ei juuri tarvi praatata. Työkäluhankinnoista keskustelemme emännän kanssa, tai kuten hän asian ilmaisee " taasko se esitelmöinti alkaa?"

Mut erittäin harvoin on kesken remonttien tarvinnut lähteä työkaluja lainaamaan, taikka ostamaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Silloin kun vielä kävin töissä ja mulla oli "omaa rahaa" niin ostin kyllä tarvikkeita ja varaosia luottokortin luottorajan rajoissa, mutta yritin nekin ostot aina perustella. Nyt kun mulla ei ole tuloja eikä siis rahaa senkään vähän vertaa mitä ennen niin hanskojakaan en ilman lupaa osta. Mutta ei emäntäkään mitään isompia omin päin ostele, kun ei omien sanojensa mukaan "niistä mitään ymmärrä".
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Tuosta maraanin jutusta tuli mieleen eräs sukulainen, joka sanoi karjan hävitettyään että nyt riittää jo rahaa harrasteisiinkin, kun tilanpito ei vie tiliä kuiville...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Teen kauppaa kertomatta siitä vaimolleni, ajattelin että tuo hupakoissa käynti ei ole meriitti sillä saralla...  :o
Nothing is Something Worth Doing

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Teen kauppaa kertomatta siitä vaimolleni, ajattelin että tuo hupakoissa käynti ei ole meriitti sillä saralla...  :o

Mää annan aina supersammakon akan päättää, minne mennään sen "työpaikan virkistysmatkalle jonne ei puolisoa oteta".  ::)
It ain't over till the fat lady sings

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
 Jos sattumalta sattuu olemaan emäntä joskus, niin kysytään jälkikäteen lupaa ostella.

härski 77

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 209

Sen enempää kyselemättä käskin akan ostaa mulle juhannuskaljat   :D
Eihän se noin totuudessa mennyt...hiljaa ääni vavisten pyysit jos nyt mitenkään olisi mahdollista, että rouva Köntys toisi sixbackin, niin kun nyt se pihakin on vielä viimeistelemättä..jos nyt tämän kerran voisi mitenkään näin toimia...ja vielä kerran pyydät kauniisti anteeksi tyhmyyttäsi pihan ulkonäöstä, mitä nyt naapuritkin ajattelee... ;D

tere. kauppalistan ap 10.30 laitoin tekstarilla mammalle pirkka laatikko ,ruokaa jogurtti  merisuola kurkkua salaattia , aski marlboroa,yms
viestin oli lukenut vasta kotona,,, saaliina pirkka laatikko, lohi 1.2kg maitoa, jogurttia leipä.   
onneks oli vielä vähän suolaa ja savulastua.
tuo tekstari on hyvä ja jää viitulu vähemmälle..
jd6920s jd6920jd6820 nu4dm db990 fh130sr2065*2 v860 tj1270b yms romua...