Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agri-Kymin rahasampo !  (Luettu 5679 kertaa)

Pasianssi

  • Vieras
Vs: Agri-Kymin rahasampo !
Ikävä pilata teidan hyvää aihetta retostella että firmat rahastaa noilla 010 -020 numeroilla.Tosiasia on niin että  ne puheluhinnat menee KAIKKI operaattorille.010 ja 020alkuiset numerot ovat valtakunnallisia eli hinta sama soitti ko numeroon mistä verkkoryhmästä tahansa.Hinta kyllä on aivan liikaa siksi kannattaa vain pirauttaa ja antaa sitten myyjäin  soitella takaisin päin.Mieluiten vielä tekstari,että soitat on isoista kaupoista kysymys ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8365
Vs: Agri-Kymin rahasampo !
Mä olen kai senverran huono asiakas, ettei myyjät juuri soittopyyntöjä noteeraa.  :-\
Mystinen kesälaatumies

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: Agri-Kymin rahasampo !
Mä olen kai senverran huono asiakas, ettei myyjät juuri soittopyyntöjä noteeraa.  :-\
Joo huomasin että esim Gigantti on semmonen liike, että soittopyyntöä on turha jättää. Pyysin ilmoittamaan kun koneita saapuu, 3:lle eri myyjälle, ei soitettu. >:(
Sain koneen 5 käyntikerralla, viimestä kertaa mennessä päätin, että jos konetta ei löydy käsken pyyhkimään kaupan pois järjestelmästä ja haen vastaavan kamppeen 100€ kalliimmalla kilpailevasta liikkeestä. >:(
Maatalouskaupoista soittopyyntöihin yleensä vastataan. :)

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Agri-Kymin rahasampo !
Joo huomasin että esim Gigantti on semmonen liike, että soittopyyntöä on turha jättää. Pyysin ilmoittamaan kun koneita saapuu, 3:lle eri myyjälle, ei soitettu. >:(
Sain koneen 5 käyntikerralla, viimestä kertaa mennessä päätin, että jos konetta ei löydy käsken pyyhkimään kaupan pois järjestelmästä ja haen vastaavan kamppeen 100€ kalliimmalla kilpailevasta liikkeestä. >:(

Vähä alkaa mennä offtopiciksi, mutta.. Mä oon ny tehny vähä sellaisen päätöksen, että ensisijaisesti just kodinkoneet, viihde-elektroniikka ym vimpaimet ostan omalta paikkakunnalta. Mikäli jotain haluamaani kampetta ei sitten täältä kaupasta löydy, niin sitten tilaan sen nettikaupasta. Juuri tuli todella positiiviset kokemukset konebox.fi-kaupasta, kun tilasin pelikonsoliin kamppeita, joita ei paikkakunnalta löytynyt. Tilasin keskiviikkoillalla noin klo 23, torstaiaamulla tuli sähköpostissa ilmoitus, että tavarat on toimituksessa ja mukana seurantakoodi. Perjantai-iltapäivällä tuli tekstiviesti että tavarat noudettavissa postista.

Kotiinkuljetus ei toki olisi tehnyt kuin 3 euroa lisää, mutta kun kyseessä kuitenkin joululahjatavaraa, niin ehkä parempi hakea se itse kaikessa hiljaisuudessa postista.  :D