Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe avioero,omaisuuden jako?  (Luettu 16446 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Paras tapa säilyttää Janipetterin sukuomaisuus on leikata tältä valitulta kassit heti syntymän jälkeen.

Joo ja onhan jossakin päin maailmassa valikoivia abortteja, poika sen olla pitää, parhaimmilla alueilla syntyy jopa 160 poikaa 100 tyttöä kohti. Ja syntyneitäkin tyttöjä - ja vain tyttöjä - sudet verottavat kovasti..Pakistaniassa esimerkiksi tällaista tapahtuu.

Sitten ihmetellään kun on maa vanhojapoikia täynnään.

-SS-
Luojan kiitos meikäläisen kohdalla isä-pappa tyytyi vain  pojan nimeen lempinimenä..eikä jättänyt susille, kun oli väärää sukupuolta.. Mutta myönsi toki, ettei sitä munilla töitä tehdä.. ;D

   Mikäs vika tytöissä. Tytöt tuo poikia. Ja kyl niitä on rampannukin

navettapiika

  • Vieras
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Eikä tämä yksin ole jonkun pakistaanian ongelma: meillekin kun tytär syntyi, niin naapurinemäntä onnitteli, et hyvä se on tyttökin tyhjähän kätehen. Oli semmoista vanhempaa sukupolvea.

Tytär syntyi, tyhjä syntyi

Poika syntyi, polte syntyi,
 Polte syntyi, kaski kasvoi;
 Tytär syntyi, tyhjä syntyi,
 Tyhjä syntyi, kaiho kasvoi.

Ken se tuutii poikalasta,
 Sepä totta torjuttavi;
 Ken se tuutivi tytärtä,
 Se vaan tyhjeä tekevi.
 Äyri äijistä pojista,
 Yksi tyhjä tyttäristä,
 Jos kylälle naitakohon,
 Tahi koissa kasvakohon,
 Tahi tauti tappakohon,
 Surma suin lopettakohon.


-SS-
Kait nyt kunnon sumpit keitit tuosta hyvästä??? Mikähän ihme se tuossa lapsen sukupuolessa on niin tärkeää?? Tuntuu, että jotkut voisi sen mukulan melkein jättää sairaalaan, kun ei tullut, mitä tilattiin..typerää. ???

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Pysykää poikamiehinä ja ajelkaa Kellfrillä niin olo on huoleton. !  ;) ;) ;) :) :) :) ;D ;D ;D

Itselle oli kerran puoliväkisin tyrkyllä yksi josta tasan tarkkaan tiesin havittelevan vaan omaisuutta, kun en ollut suostuvainen aloitti ko. akan suku minun mustamaalaamisen pitkin kyliä... no onneksi joku muu onneton sai ristin kantaakseen ..
Kulkeeko tuo teilläkin ihan suvussa, tuo vanhana poikana oleminen? Jo kolmannessa polvessa  ::)

Metsaman

  • Vieras
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Kyllähän asia on niin, että Aasialaisten naisten varassa se on yhä enemmän Suomalaisten maatilojen emännän saanti. Jos isäntä on hiukan huvittavan näkönen, niin Suomi likat ei kehtaa heidän seurassa olla.

Itse olen paitsi huvittavan näköinen niin myös luonne "huvittava" joten ei oo pelkoo minkään sortin naisista.

  Ikääs en tiedä, mutta viidenkympin jälkeen tarjonta vaan paranee.  :D

Kohta 50 tulee täyteen jossei verisuoni yms. poksahda.

Enpä usko että paranee.

Metsaman

  • Vieras
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Pysykää poikamiehinä ja ajelkaa Kellfrillä niin olo on huoleton. !  ;) ;) ;) :) :) :) ;D ;D ;D

Itselle oli kerran puoliväkisin tyrkyllä yksi josta tasan tarkkaan tiesin havittelevan vaan omaisuutta, kun en ollut suostuvainen aloitti ko. akan suku minun mustamaalaamisen pitkin kyliä... no onneksi joku muu onneton sai ristin kantaakseen ..
Kulkeeko tuo teilläkin ihan suvussa, tuo vanhana poikana oleminen? Jo kolmannessa polvessa  ::)

Joo ja hyvin on pärjätty.

navettapiika

  • Vieras
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Pysykää poikamiehinä ja ajelkaa Kellfrillä niin olo on huoleton. !  ;) ;) ;) :) :) :) ;D ;D ;D

Itselle oli kerran puoliväkisin tyrkyllä yksi josta tasan tarkkaan tiesin havittelevan vaan omaisuutta, kun en ollut suostuvainen aloitti ko. akan suku minun mustamaalaamisen pitkin kyliä... no onneksi joku muu onneton sai ristin kantaakseen ..
Kulkeeko tuo teilläkin ihan suvussa, tuo vanhana poikana oleminen? Jo kolmannessa polvessa  ::)

Joo ja hyvin on pärjätty.
Sehän on hyvä, että itse on elämäänsä tyytyväinen..riitoja on ainakin vähemmän yksinään, oma kohtainen kokemus. ;)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20025
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Kait nyt kunnon sumpit keitit tuosta hyvästä??? Mikähän ihme se tuossa lapsen sukupuolessa on niin tärkeää?? Tuntuu, että jotkut voisi sen mukulan melkein jättää sairaalaan, kun ei tullut, mitä tilattiin..typerää. ???

No sain tältä samaiselta mummalta neuvon, sitten kun
kolme tyttöä oli jo varastossa, et siitä ei saa nauttia, sitten tulee poikia.

Auttoihan se lopulta...itse en kyllä ehtinyt vielä hoitoa aloittamaan, toinen
osapuoli sitten varmaankin vaikutti asiaan edullisesti... ::)   ???

-SS-

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: avioero,omaisuuden jako?
 Onko navettapiikalla haku päällä? Kuis pitkään olet sinkkuna nyt ollu?

navettapiika

  • Vieras
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Onko navettapiikalla haku päällä? Kuis pitkään olet sinkkuna nyt ollu?
Ainahan mulla... Ihan riittävän pitkään...lasketaan vuosissa, ei kuukausissa. ;D

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: avioero,omaisuuden jako?
 Toivottavasti tulee kohdalle sopiva.

navettapiika

  • Vieras
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Toivottavasti tulee kohdalle sopiva.
Tuokin on vähän suhteellinen kysymys, mikä on sopiva?? Sellainen, joka mahtuu kävelemään ovesta sisälle, vai sellanen, jonka kanssa sielut käyvät yksiin... Mutta jos jonkinlainen kompromissi löytyisi tai sitten jatkan lasten riesana hamaan loppuun asti, eikä sekään huono valinta, vuoro vieraissa. ;D

Metsaman

  • Vieras
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Pysykää poikamiehinä ja ajelkaa Kellfrillä niin olo on huoleton. !  ;) ;) ;) :) :) :) ;D ;D ;D

Itselle oli kerran puoliväkisin tyrkyllä yksi josta tasan tarkkaan tiesin havittelevan vaan omaisuutta, kun en ollut suostuvainen aloitti ko. akan suku minun mustamaalaamisen pitkin kyliä... no onneksi joku muu onneton sai ristin kantaakseen ..
Kulkeeko tuo teilläkin ihan suvussa, tuo vanhana poikana oleminen? Jo kolmannessa polvessa  ::)

Joo ja hyvin on pärjätty.
Sehän on hyvä, että itse on elämäänsä tyytyväinen..riitoja on ainakin vähemmän yksinään, oma kohtainen kokemus. ;)

Juurikin näin, nyt tuli asiaa.  :)

Köntys

  • Vieras
Vs: avioero,omaisuuden jako?

Mitenkäs toi Metsamanni on sitä perillistä ajatellut hommata, Kiinastako Kelfrin tehtaalta  :D
Vai vietkö maatilasi hautaan mukanasi?  ::)

Metsaman

  • Vieras
Vs: avioero,omaisuuden jako?

Mitenkäs toi Metsamanni on sitä perillistä ajatellut hommata, Kiinastako Kelfrin tehtaalta  :D
Vai vietkö maatilasi hautaan mukanasi?  ::)

Ei oo kun pieni metsätila kun ei viljellä enää, kyllä minä sen saan eläessäni sileäksi... don't worry ..

Vai löytyiskohän Kiinan Anttilasta eli Alibaban verkkokauppasta. ... mmmm  ???

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: avioero,omaisuuden jako?
Toivottavasti tulee kohdalle sopiva.
Tuokin on vähän suhteellinen kysymys, mikä on sopiva?? Sellainen, joka mahtuu kävelemään ovesta sisälle, vai sellanen, jonka kanssa sielut käyvät yksiin... Mutta jos jonkinlainen kompromissi löytyisi tai sitten jatkan lasten riesana hamaan loppuun asti, eikä sekään huono valinta, vuoro vieraissa. ;D

https://www.youtube.com/watch?v=GYqQyfR9MmU


Jos elämä ois helppoo

Mä tiedän et mun pitäis katsoo muualle kun seisot edessä

Metron liukuportaissa sun oman onnes kanssa

Mä tiedän ettei pitäis kuunnella kun kun kerrot hiljaa huomisesta,

jossa mua ei ole edes olemassa

 

En tekis niin, jossei kiinnostais

En tekis niin, jollet epätoivoiseks sais

 

Jos elämä ois helppoo,

sä olisit pelkkä p*skiainen

Pettäjä, jättäjä ja sanan syöjä

Jos elämä ois helppoo,

sä olisit paha ihminen

Helposti vihattava, heikomman lyöjä

Jos elämä ois helppoo

Jos elämä ois helppoo

 

Tietenkin pitäis tyytyy siihen mitä mä oon saanut aiemmin

Ettei koti ole joku aamu pommitettu

Tietenkin pitäis osaa olla onnellinen sunkin puolesta

ja sulkee korvat katkeruuden kuiskinnalta

Tekisin sen, jos en ois palasina

Tekisin sen, jos en ois rikkinäinen

 

Jos elämä ois helppoo,

sä olisit pelkkä p*skiainen

Pettäjä, jättäjä ja sanan syöjä

Jos elämä ois helppoo,

sä olisit paha ihminen

Helposti vihattava, heikomman lyöjä

Helposti vihattava, heikomman lyöjä

 

Jos elämä ois helppoo

Hei!

Ei maailma vaikeammaksi

Satuttavaksi, haluttavaksi

 

Jos elämä ois helppoo,

sä olisit pelkkä p*skiainen

Jos elämä ois helppoo,

sä olisit paha ihminen

Pettäjä, jättäjä ja sanan syöjä

Jos elämä ois helppoo,

sä olisit täysin toisenlainen

Sisältä ruma sekä ulkoa kylmä

Helposti vihattava, heikomman lyöjä

Pettäjä, jättäjä ja sanan syöjä

Pettäjä, jättäjä ja sanan syöjä

 

Jos elämä ois helppoo

Jos elämä ois helppoo