Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe IH Bosch VA4 korvaus  (Luettu 4264 kertaa)

WoTi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
IH Bosch VA4 korvaus

Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)

Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.

Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: IH Bosch VA4 korvaus

Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)

Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.

Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.

Onks toi joku pumppu???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: IH Bosch VA4 korvaus
Nippon Denso on ainakin japanilainen juoppo
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1408
Vs: IH Bosch VA4 korvaus

Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)

Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.

Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.

Onks toi joku pumppu???
Mopopoika kyselee..

Sassi on mopo eikä skännä.
Mutta eihän nykynuoriso ole Sachs:lla ajanut. Tuosta pumpusta en nyt oikein tiedä.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Vs: IH Bosch VA4 korvaus

Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)

Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.

Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.

Onks toi joku pumppu???

Joku newage yhtye ehkä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

mah

  • Vieras
Vs: IH Bosch VA4 korvaus
Olisiko tuo kiinalainen kopio sen kehnompi, kuin daihatsun "melkein sopiva"-malli? Mites purkaamot? :-X

liiteri

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: IH Bosch VA4 korvaus
Juu sinne vaan,mikäli akselin kiinnitys sama ni saat kyllä käymään sen. :)
Kaasupoljin on automaisesti tehonsäätöön ja kierroksia piisaa.
Vaatis laittaa keskipakosäätimen painot ja jouset "työkone"mallia.
Jos vanha runko on ehjä ni vaihda nestepää kikistä siehen.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: IH Bosch VA4 korvaus

Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)

Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.

Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.
Juu, kyllä tulisi natikkaan kierroksia 4000.

Nestepää on aika pieni, ei oo voimaa kun on noin paljon pienempi kuin alkuperäinen

Osta joku kinuski VE 4 11 jossa tuo luku ”1150” se on moottorin kierrokset x 2. 11 on nestepään koko, siis tuo 9 on täysin alamittainen.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

WoTi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
Vs: IH Bosch VA4 korvaus
Kehittävää palautetta...

No juu, purkaamot pyytää alk. 2500€ VA4:sta,  VE4:sta ei nyt ol tullu kysyttyä.
Toi VE4 olis pual ilmanen ja uusi lähinnä siksi kiinnosti. 
Mahtaako tuohon japanilaiseen saada varaosia, jos sitä kautta sais uuden nestepään tuohon Boschilaiseen.

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: IH Bosch VA4 korvaus
noita japsejä on sekä että bossinmitoilla tai omilla. miksi se siitä pitää tehä jos kiinalaisen saa?