Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 01.05.15 - klo:12:13Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 01.05.15 - klo:12:08Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 01.05.15 - klo:11:53Mulle sopis pari perhettä, on kaks vanhaa taloa tyhjillään, jotka ei kyllä kelpaa valkolaiselle?Tuo on rasistisesti sanottu.. Luuletko, että se sitten kelpaa jollekkin savimaja asukille, jos ei ole vesiklosettia ja sähkölämmitystä??? Toinen kelpaisi, on jopa mukavuuksin, toinen heikompi (ei juoksevaa vettä) mutta voittaa veneenalusen.Ei tuollaisiin kukaan suomalainen enää nykyisen lähde, kun vähän matkan päässä on asiallisia lähellä tämänpäiväin vaatimuksia olevia kunnan vuokra-asuntojakin. Mutta kyllä tuollaisessa asuisi tarvittaessa, sitä tarkoitin.Juuri tuollaisten kusipäiden takia maahanmuutto ongelma on räjähtänyt käsiin
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 01.05.15 - klo:12:08Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 01.05.15 - klo:11:53Mulle sopis pari perhettä, on kaks vanhaa taloa tyhjillään, jotka ei kyllä kelpaa valkolaiselle?Tuo on rasistisesti sanottu.. Luuletko, että se sitten kelpaa jollekkin savimaja asukille, jos ei ole vesiklosettia ja sähkölämmitystä??? Toinen kelpaisi, on jopa mukavuuksin, toinen heikompi (ei juoksevaa vettä) mutta voittaa veneenalusen.Ei tuollaisiin kukaan suomalainen enää nykyisen lähde, kun vähän matkan päässä on asiallisia lähellä tämänpäiväin vaatimuksia olevia kunnan vuokra-asuntojakin. Mutta kyllä tuollaisessa asuisi tarvittaessa, sitä tarkoitin.
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 01.05.15 - klo:11:53Mulle sopis pari perhettä, on kaks vanhaa taloa tyhjillään, jotka ei kyllä kelpaa valkolaiselle?Tuo on rasistisesti sanottu.. Luuletko, että se sitten kelpaa jollekkin savimaja asukille, jos ei ole vesiklosettia ja sähkölämmitystä???
Mulle sopis pari perhettä, on kaks vanhaa taloa tyhjillään, jotka ei kyllä kelpaa valkolaiselle?
Testi suoritettu :ei näkyny kumpikaan ***** sana
Ja kas, omakin vittu näkyy.
Lainaus käyttäjältä: mah - 02.05.15 - klo:06:48Ja kas, omakin vittu näkyy. Herttileija, millasta elämää ja aamutuimaan..