Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe leipäpappi?  (Luettu 4328 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: leipäpappi?
Ei tuo kuuluu silloin, kun siirtävät sitä uurnaa kirjahyllystä seuraavaan.. olen määrännyt sen vierailuajat joka lapsen luona, mukavasti siinä vuosi vierähtää.. ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: leipäpappi?
eka pistää tuhkat kukkapenkkiin ja sitten koko hylsy joutaa kirpparille.   on sekin nähty.   oli muuten aika nolo kun joutu hakeen myyjävirman huomattua asian, ja käski hakeen pois että ei aiheuta eripuraa virmassa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: leipäpappi?
Minä luulen, että vanhin kaataa vessanpönttöön ja huuhtelee, siinä meni eikä takasin tule.. uurnan nakkaa tuhkakupiksi porraspieleen.. ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: leipäpappi?
jeeeee, oikeeeta mieten meininkiä!   sulla on pointti, -navettapiika!       kunnon körmyjä sentäs kasvatat!   kymmenen pointsiii sulle!                                     naikkosten nuoleminen on loputtava!

navettapiika

  • Vieras
Vs: leipäpappi?
Ei ne ainakaan äitiään kohtele kuin kristallivaasia, meillä tulee palautetta, eikä sitä tarvi maailman tappiin odotella.. ;)

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: leipäpappi?
nehä riitelee niistä suurista säkeistä oikein rosista myöten.   "ei nyt meitän omaisuutta jollekin jopparille".    ai hitto, siinäpä jäynä millä sais verottajankin oikein hiileks kun laitais ehon....                  btw, kuin monella on muuten ihan aikuisten oikeesti jo testamentti ja sillä myös lainvoima?     itellä puuttuu ku ei sitä hukkuneitten merimiesten villapaitarahastoa löytynnä.
Edunvalvonta testamentti löytyy. Lähinnä siis jos tajunta lähtee ennen ku lapset on "järjissään"  ???
Etteivät hukkaa taloa heti pois  :)
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa