Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe toimiiko vipu?  (Luettu 4589 kertaa)

vasikkapiika

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
toimiiko vipu?
Toimiiko teillä vipu-palvelu? Meinasin tehdä sonnipalkkiohakemuksen, mutta vipuun ei päässyt eilen eikä vielä tänäänkään. Vai onkohan vika meidän koneen asetuksissa... :-\

valde

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Vs: toimiiko vipu?
Kyl miul vipu toimii
Feija ain moittii
ko miul ain vipu
jäykkänä.

Jobbari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
  • No VOi Voi !!!!
Vs: toimiiko vipu?
ookkona käyny vivuttamassa koska viiimein
salasanat menee vanhanksi, jos edellisestä kirjautumisesta yli 30 vrk.
eikun suit sait hakeen asiamieheltä uudet tunnukset

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: toimiiko vipu?
Eikai siellä kukaan noin yhtenään käy?
Mystinen kesälaatumies

JuhaPekka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 271
Vs: toimiiko vipu?
ei kait VIPUssa tule käytyä kuin tukihaun aikaan eli kerran/pari vuodessa.

vasikkapiika

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: toimiiko vipu?
Olen käyttänyt tätä vipu-palvelua sonnipalkkiohakemusten tekoon alusta lähtien eli jo useamman vuoden, eikä ennen ole ollut tällaista ongelmaa. Johtuisko uudesta Vista-ohjelmasta?
Vipu-palveluun voi kirjautua vaikka joka päivä tai kerran vuodessa sen jälkeen, kun kerran on ne tunnukset saanut.

Mun koneelle tulee seuraavanlainen teksti, kun yritän vipu-palveluun:

Suojatun yhteyden muodostaminen epäonnistui
Sivuston vipu.mmm.fi tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen.
Varmenteeseen ei luoteta, koska sen myöntäjän varmenteeseen ei luoteta.
(Virhekoodi: sec_error_untrusted_issuer)
 * Ongelma voi johtua palvelimen asetuksista tai jonkin toisen palvelimen vilpillisestä yrityksestä tekeytyä palvelimeksi.
* Jos yhteyden muodostuminen palvelimeen on aiemmin onnistunut, vika voi olla väliaikainen. Yritä tällöin myöhemmin uudestaan.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: toimiiko vipu?
Onko tuo käyttöjärjestelmän vai jonkun palomuurin herja?

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: toimiiko vipu?
Olen käyttänyt tätä vipu-palvelua sonnipalkkiohakemusten tekoon alusta lähtien eli jo useamman vuoden, eikä ennen ole ollut tällaista ongelmaa. Johtuisko uudesta Vista-ohjelmasta?
Vipu-palveluun voi kirjautua vaikka joka päivä tai kerran vuodessa sen jälkeen, kun kerran on ne tunnukset saanut.

Mun koneelle tulee seuraavanlainen teksti, kun yritän vipu-palveluun:

Suojatun yhteyden muodostaminen epäonnistui
Sivuston vipu.mmm.fi tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen.
Varmenteeseen ei luoteta, koska sen myöntäjän varmenteeseen ei luoteta.
(Virhekoodi: sec_error_untrusted_issuer)
 * Ongelma voi johtua palvelimen asetuksista tai jonkin toisen palvelimen vilpillisestä yrityksestä tekeytyä palvelimeksi.
* Jos yhteyden muodostuminen palvelimeen on aiemmin onnistunut, vika voi olla väliaikainen. Yritä tällöin myöhemmin uudestaan.


*** Mullakin ilmoittelee samalla lailla, ei kannata välittää, kysyy että tahdotko kuitenkin muodostaa yhteyden vaikka varmenne on epäluotettava. Ei muuta kun sisään vain... meillä ei pelätä.
Sen jälkeen Vipu toimii aivan normaalisti.
Ton herjan antaa virustorjunta, joku on ohjelmaa päivittäessä unohtanut tarkistaa varmentimen asetukset.

Saman ilmoittaa kun yrittää Ison A:n nautasivuille, varmennin ilmoittaa osoitteen kuuluvan Sialle. Mulle on ihan sama pitääkö ohjelma mua sikana vai mullina ja taas eikun sisään vaan.
Noilla ohjeilla ei sitten kannatakaan ehkä ihan jokaiseen Agronetin linkkiin syöksyä sisään... :o

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: toimiiko vipu?
Olen käyttänyt tätä vipu-palvelua sonnipalkkiohakemusten tekoon alusta lähtien eli jo useamman vuoden, eikä ennen ole ollut tällaista ongelmaa. Johtuisko uudesta Vista-ohjelmasta?
Vipu-palveluun voi kirjautua vaikka joka päivä tai kerran vuodessa sen jälkeen, kun kerran on ne tunnukset saanut.

Mun koneelle tulee seuraavanlainen teksti, kun yritän vipu-palveluun:

Suojatun yhteyden muodostaminen epäonnistui
Sivuston vipu.mmm.fi tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen.
Varmenteeseen ei luoteta, koska sen myöntäjän varmenteeseen ei luoteta.
(Virhekoodi: sec_error_untrusted_issuer)
 * Ongelma voi johtua palvelimen asetuksista tai jonkin toisen palvelimen vilpillisestä yrityksestä tekeytyä palvelimeksi.
* Jos yhteyden muodostuminen palvelimeen on aiemmin onnistunut, vika voi olla väliaikainen. Yritä tällöin myöhemmin uudestaan.

Onko siulla mozilla vai explorer selaimena? Miusta tuossa on sellanen, et selain ei tunnista sivun varmennetta, sivuhan vaatii salasanojen käyttöä, joten sille on tehty jokin turvaluokitus. Siinä virheilmotuksessa on varmasti joku linkki, minkä avulla voit tehdä turvallisuuspoikkeaman. Sitä linkkiä seurailemalla ja painelemalla ok-nappia tms. tarpeeksi monta kertaa, niin selain tekee turvallisuuspoikkeaman kyseiseen sivuun, ja sen jälkeen se toimii normaalisti

vasikkapiika

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: toimiiko vipu?
No, jo rupes toimimaan, kun teidän neuvojen mukaan vaan rohkeesti menin eteenpäin, vaikka teksti oli aika pelottavaa. :o
Mozilla on selaimena.
Sonnipalkkiohakemus -vielä kun sitä tukea voi sentäs hakea- tuli jo tehtyä!
Kiitokset avusta jälleen kerran! :)

Pasianssi

  • Vieras
Vs: toimiiko vipu?
Nimenomaan Mozilla herjaa varmenteesta,eli sallii istunnon ajaksi niin pelaa.tai voihan sen hyväksyä pysyvästikin.

Jätkä

  • Vieras
Vs: toimiiko vipu?
Nimenomaan Mozilla herjaa varmenteesta,eli sallii istunnon ajaksi niin pelaa.tai voihan sen hyväksyä pysyvästikin.

Nuo NoScript pikkuohjelmat ovat yksiä piruja estämään asiointia myöskin Katso-palvelussa, mutta valtio taitaa teettää omat ohjelmansa samalla tekijällä.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: toimiiko vipu?
Ei toimi, ei pääse sisään ollenkaan, sivua ei löydy tai yhteyttä ei muodostu.

Pasianssi

  • Vieras
Vs: toimiiko vipu?
Tiedote 26.11.2008

VIPU- palvelussa on käyttökatko 28.11 - 30.11.2008 klo 16:00 alkaen. Vipupalvelu on jälleen käytettävissä maanantaiaamuna 1.12.2008 klo 08:00 alkaen.
Toimi kyllä jo nytkin