Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Free Jenni haukio  (Luettu 6589 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Free Jenni haukio
josko minä jo näin ennakkoon sen osanottoni. myöhästyn kuitenkin sitten kun se ajankohtainen.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Free Jenni haukio
Ja aika usein juuri nämä lemmikkieläimet nostetaan ihmisen tasolle, tai jos mahdollista niin ihmisen yläpuolelle. Onkohan se ylilihava katti tai koira onnellinen siellä viidennen kerroksen betoni kuutiossa?? Epäilen, mutta niitähän hoidetaan niiiiin hyvin, lajin mukaisesta käytöksestä ei kukaan puhu mitään, mutta lehmille sitä vaaditaan suurella mölyllä. ???
Kaiken hurjinta on minusta se, kun joku ilmoittaa piskinsä tai kattinsa kuolleen, niin muut (varsinkin naiset) laittavat osanotto/surunvalittelu viestejä. Jotenkin kornia.
Kyllä, kun minun Ulpukasta henki lähtee niin minä väännän pitkän ja hartaan muistokirjoituksen saitille. Ja  sitten jos ei tule osanottoja niin kyllä sanansäilä viuhuu.. ;D
Annatko piiskaa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Free Jenni haukio
Ja aika usein juuri nämä lemmikkieläimet nostetaan ihmisen tasolle, tai jos mahdollista niin ihmisen yläpuolelle. Onkohan se ylilihava katti tai koira onnellinen siellä viidennen kerroksen betoni kuutiossa?? Epäilen, mutta niitähän hoidetaan niiiiin hyvin, lajin mukaisesta käytöksestä ei kukaan puhu mitään, mutta lehmille sitä vaaditaan suurella mölyllä. ???
Kaiken hurjinta on minusta se, kun joku ilmoittaa piskinsä tai kattinsa kuolleen, niin muut (varsinkin naiset) laittavat osanotto/surunvalittelu viestejä. Jotenkin kornia.
Kyllä, kun minun Ulpukasta henki lähtee niin minä väännän pitkän ja hartaan muistokirjoituksen saitille. Ja  sitten jos ei tule osanottoja niin kyllä sanansäilä viuhuu.. ;D
Annatko piiskaa
En toki, mutta keljuilua voi tulla enemmän kuin tavallisesti. ;D

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7116
  • karkki vai keppana?
Vs: Free Jenni haukio
Ja aika usein juuri nämä lemmikkieläimet nostetaan ihmisen tasolle, tai jos mahdollista niin ihmisen yläpuolelle. Onkohan se ylilihava katti tai koira onnellinen siellä viidennen kerroksen betoni kuutiossa?? Epäilen, mutta niitähän hoidetaan niiiiin hyvin, lajin mukaisesta käytöksestä ei kukaan puhu mitään, mutta lehmille sitä vaaditaan suurella mölyllä. ???
Kaiken hurjinta on minusta se, kun joku ilmoittaa piskinsä tai kattinsa kuolleen, niin muut (varsinkin naiset) laittavat osanotto/surunvalittelu viestejä. Jotenkin kornia.
Kyllä, kun minun Ulpukasta henki lähtee niin minä väännän pitkän ja hartaan muistokirjoituksen saitille. Ja  sitten jos ei tule osanottoja niin kyllä sanansäilä viuhuu.. ;D
Annatko piiskaa
Älä nyt mahdottomia toivo ;D
pessimisti ei pety!

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7116
  • karkki vai keppana?
Vs: Free Jenni haukio
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/mt-kysyy-mik%C3%A4-teki-presidentin-puolisosta-el%C3%A4inaktivistin-1.108365

Haukion koira, Lennu, on bostoninterrieri. Rotu on jalostettu niin, että sillä on hengitysvaikeuksia, suuripäiset pennut joudutaan pääosin keisarinleikkaamaan. Lisäksi koiran isot ulkonevat silmät saattavat pullahtaa ulos, jos eläin kiihtyy tai sitä otetaan niskasta kiinni. Miten tällaisen koiran omistava henkilö sopii pohtimaan eläinten asemaa?
pessimisti ei pety!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26199
  • vastustan
Vs: Free Jenni haukio
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/mt-kysyy-mik%C3%A4-teki-presidentin-puolisosta-el%C3%A4inaktivistin-1.108365

Haukion koira, Lennu, on bostoninterrieri. Rotu on jalostettu niin, että sillä on hengitysvaikeuksia, suuripäiset pennut joudutaan pääosin keisarinleikkaamaan. Lisäksi koiran isot ulkonevat silmät saattavat pullahtaa ulos, jos eläin kiihtyy tai sitä otetaan niskasta kiinni. Miten tällaisen koiran omistava henkilö sopii pohtimaan eläinten asemaa?
neon tänä iltana ylleisiä nuo hengitysongelmat kokoomuspiiressä ::) ::) ::) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Free Jenni haukio
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/mt-kysyy-mik%C3%A4-teki-presidentin-puolisosta-el%C3%A4inaktivistin-1.108365

Haukion koira, Lennu, on bostoninterrieri. Rotu on jalostettu niin, että sillä on hengitysvaikeuksia, suuripäiset pennut joudutaan pääosin keisarinleikkaamaan. Lisäksi koiran isot ulkonevat silmät saattavat pullahtaa ulos, jos eläin kiihtyy tai sitä otetaan niskasta kiinni. Miten tällaisen koiran omistava henkilö sopii pohtimaan eläinten asemaa?
juurikin tuon takia eläinakvitismi on paikallaan.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Free Jenni haukio
riäkkeekö se sauli sitä. onko sillä huava tulehtunna.  ::)
jos se ois jo arpeentunu umpeen :-\ :-\ :-\ :-\

vähän käytetty ja hyvä peli siitä vielä seuroovalle jiäp.  ;D