Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joko navettapiika on  (Luettu 7827 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Joko navettapiika on
Hei (O), miten tulkitset esimerkiksi tämänkin uutisen... et kai sillä tietyllä tavallasi? ???

http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/tommi-liimataiselta-lahti-letti-katri-helena-tykkaa-siistista-tyylista/5001430
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

(O)

  • Vieras
Vs: Joko navettapiika on
pysytäänpä nyt asiassa eli karvoissa ja karvattomuudessa ;D

 Että oliko vai ei, tai siis selvisikö asian tola vai ei, tai siis tuliko kysyttyä vai ei, elikkä meinasitko kysyä, jos kyllä, millonka?
Kysyin muta ei ole vastausta tullut,siis ensimmäinen viesti oli kysymys

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Joko navettapiika on

Olen minä sen yhteydenottoa tässä ootellu, kun kovasti tuntuu mun tekemiset kiinnostavan, mutta eipä riitä kantti.. ;)
Minua odotti yksityisviesti. Olin jo hyvilläni, että viikonlopun lähestyessä siellä posottaa Navettapiian treffikutsu, mutta mitä vielä. Eemeliä ei kuulemma saa kiusata ja tässä on se hyvä puoli, ettei ylläpito ole ainakaan kepulainen.



tänne ei tullut yksityisviestiä vaikken kepu olekaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Joko navettapiika on

Olen minä sen yhteydenottoa tässä ootellu, kun kovasti tuntuu mun tekemiset kiinnostavan, mutta eipä riitä kantti.. ;)
Minua odotti yksityisviesti. Olin jo hyvilläni, että viikonlopun lähestyessä siellä posottaa Navettapiian treffikutsu, mutta mitä vielä. Eemeliä ei kuulemma saa kiusata ja tässä on se hyvä puoli, ettei ylläpito ole ainakaan kepulainen.



tänne ei tullut yksityisviestiä vaikken kepu olekaan.
Minä odotan aloitteet aina mieheltä...Eikä tässä minnekkään treffeille kerkiä on vielä äänestämättä.. ;)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: Joko navettapiika on
pessimisti ei pety!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Joko navettapiika on
pysytäänpä nyt asiassa eli karvoissa ja karvattomuudessa ;D
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1429159911768.html
No, tuolta äijältä tuskin karvat lähtee edes tuolla.. mutta persreiälle tiedoksi sokeroitu on ja sitä rataa..ei tursua, mikään piisamirotta ole. ;)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: Joko navettapiika on
pysytäänpä nyt asiassa eli karvoissa ja karvattomuudessa ;D
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1429159911768.html
No, tuolta äijältä tuskin karvat lähtee edes tuolla.. mutta persreiälle tiedoksi sokeroitu on ja sitä rataa..ei tursua, mikään piisamirotta ole. ;)
Herätti mielenkiintoa piisamin ja rotan risteymä. Piisamirotta on Tove Janssonin Muumi-teoksissa esiintyvä hahmo. Hän on filosofi. ( Wikipedia)
pessimisti ei pety!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Joko navettapiika on
pysytäänpä nyt asiassa eli karvoissa ja karvattomuudessa ;D
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1429159911768.html
No, tuolta äijältä tuskin karvat lähtee edes tuolla.. mutta persreiälle tiedoksi sokeroitu on ja sitä rataa..ei tursua, mikään piisamirotta ole. ;)
Herätti mielenkiintoa piisamin ja rotan risteymä. Piisamirotta on Tove Janssonin Muumi-teoksissa esiintyvä hahmo. Hän on filosofi. ( Wikipedia)
Ja melko karvainen otus..istui täytekakun päälle, eikä sitä voinut sen jälkeen syödä, kun siinä oli niin paljon karvoja.. ;D

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Joko navettapiika on
Ja niitä oli ainakin kymmenen sataa! (Myy)
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Joko navettapiika on
Ja niitä oli ainakin kymmenen sataa! (Myy)
Niin, niitä karvoja sanoi, kun yritti kakkua haukata... on tainnut tulla Muumit katottua. ;D