Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MTK-lehti ja jäsenmaksu  (Luettu 2850 kertaa)

Köntys

• Vieras
Vs: MTK-lehti ja jäsenmaksu
Siis tuleeko MTK jäsenille joku lehti ?

Vai vain metsäjäsenille. Jääkö se nimitykselle
MHY vai muuttuuko se MTK:ksi ? Ai että pitää nyt
edelleen maksaa kahden jäsenmaksun edestä,
jos on ollut MTK ja MHY jäsen ?

Eikö ole mitään tukkualennusta siis ?

-SS-

Tuplajäsenille tulee Mainio  8)

Matustelkaa köyhät tuolta  ;D
http://www.mtk.fi/ajankohtaista/uutiset/uutiset_2012/fi_FI/mtkn_uusi_mainio_jasenlehti_ilmestyi/

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Ja tätä 1/2015 numeroa ei vielä saakaan lukea netistä, käykö kateeksi  ;D

Tää aviisi olis kai ollut lisähintaan tilattavissa, mutta laskun mukana ovat muistaakseni vuosittain lähettäneet uusimman numeron. Melko samantyylistä pönkitystä ja potaskaa on kuin pirkka ja yhteishyvä lehdet...

Ja minäkin olen joskus ollut edustajana MHY valtuustossa, mutta siitäkin huolimatta minua on niin suuresti alkanut häiritsemään tämä erittäin köppäisesti suoritettu MTK kytkentä että olen päättänyt etsiä palveluni muualta.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja tätä 1/2015 numeroa ei vielä saakaan lukea netistä, käykö kateeksi  ;D

Tää aviisi olis kai ollut lisähintaan tilattavissa, mutta laskun mukana ovat muistaakseni vuosittain lähettäneet uusimman numeron. Melko samantyylistä pönkitystä ja potaskaa on kuin pirkka ja yhteishyvä lehdet...

Ja minäkin olen joskus ollut edustajana MHY valtuustossa, mutta siitäkin huolimatta minua on niin suuresti alkanut häiritsemään tämä erittäin köppäisesti suoritettu MTK kytkentä että olen päättänyt etsiä palveluni muualta.

Se on sitten kuin Tapiolan ja S-pankin kytkös. Ei vielä valmis.  ;D