Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ajo-Opastin  (Luettu 81629 kertaa)

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5884
Vs: Ajo-Opastin

Onko kukaan perehtynyt, voiko ton vanhan Mojominin laitteen päivittää Mojomini2 versioksi. Softahan näyttäis löytyvän netistä. Ja onko tos 2-versios mitään uutta järkevää.

Samaa oon kans miettinyt.. yhden päivityksen olen mojoon asentanut.. joten toikin vois toimia.. mitäs uutta siinä olisi?
Jaa-a. Hyvä kysymys.
Kakkonen käyttää myös Glonass:ia mitä ei vanhassa Mojo Minissä ole. Taitaa vaatia tuo Glonass vastaanottimelta jotain mitä vanhassa ei ole?

Köntys

  • Vieras
Vs: Ajo-Opastin

Onko kukaan perehtynyt, voiko ton vanhan Mojominin laitteen päivittää Mojomini2 versioksi. Softahan näyttäis löytyvän netistä. Ja onko tos 2-versios mitään uutta järkevää.

Samaa oon kans miettinyt.. yhden päivityksen olen mojoon asentanut.. joten toikin vois toimia.. mitäs uutta siinä olisi?
Jaa-a. Hyvä kysymys.
Kakkonen käyttää myös Glonass:ia mitä ei vanhassa Mojo Minissä ole. Taitaa vaatia tuo Glonass vastaanottimelta jotain mitä vanhassa ei ole?

Antennihan on kaiketi just sama.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52003
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ajo-Opastin


Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2521
  • Etelä-Karjala
Vs: Ajo-Opastin
Skänä poseeraa ylemmässä kuvassa, mutta en nyt oikein erota, että kumpikos se noista olikaan...

Viimeksi muokattu: 07.03.15 - klo:14:48 kirjoittanut ht

-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Köntys

  • Vieras
Vs: Ajo-Opastin
Skänä poseeraa ylemmässä kuvassa, mutta en nyt oikein erota, että kumpikos se noista olikaan...

Call me the breeze...
Tässä  8)

https://www.youtube.com/watch?v=-LftEMEeklw

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2521
  • Etelä-Karjala
Vs: Ajo-Opastin
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Viljo-Ilmari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Vs: Ajo-Opastin
Kaksi mini-mojoa käytössä, uudempi ja vanhempi versio. Uudemmassa ei navigaattoria, muutenkin toimivampi laite. Vein molemmat elektroniikkahuoltoon josko saisi vanhemman päivitettyä. Nälkä tosin kasvaa syödessä joten vielä joskus hankkisi jonkun tenniskentän kokoisen ruudun hyttiin jolle yrittäisi sitten keksiä jotakin mielekästä käyttöä.

Köntys

  • Vieras
Vs: Ajo-Opastin
Kaksi mini-mojoa käytössä, uudempi ja vanhempi versio. Uudemmassa ei navigaattoria, muutenkin toimivampi laite. Vein molemmat elektroniikkahuoltoon josko saisi vanhemman päivitettyä. Nälkä tosin kasvaa syödessä joten vielä joskus hankkisi jonkun tenniskentän kokoisen ruudun hyttiin jolle yrittäisi sitten keksiä jotakin mielekästä käyttöä.

Hienoo. Pidä meidät ajan tasalla.  Onko se kakkonen muuten samanlainen päällepäin?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ajo-Opastin

Onko kukaan perehtynyt, voiko ton vanhan Mojominin laitteen päivittää Mojomini2 versioksi. Softahan näyttäis löytyvän netistä. Ja onko tos 2-versios mitään uutta järkevää.

Samaa oon kans miettinyt.. yhden päivityksen olen mojoon asentanut.. joten toikin vois toimia.. mitäs uutta siinä olisi?
Jaa-a. Hyvä kysymys.
Kakkonen käyttää myös Glonass:ia mitä ei vanhassa Mojo Minissä ole. Taitaa vaatia tuo Glonass vastaanottimelta jotain mitä vanhassa ei ole?

Antennihan on kaiketi just sama.
Mojosta en mitään tiedä, mutta minua on aina ihmetyttänyt tämä Mojo + Glonass yhteys; käyttääkö se laite oikeasti Glonassia vai onko siinä vain joku tuki Glonassille?

Oikeasti, jo pelkkä GPS vastaanotin joka hyödyntää glonasia on tuplahintainen mojominiin nähden.

Viimeksi muokattu: 07.03.15 - klo:18:17 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Viljo-Ilmari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Vs: Ajo-Opastin
Samanlaiset näytät ja antennit. Toimivat myös ristiin toistensa antenneilla ja kaapeleilla.ilmeisesti vain ohjelmistossa eroa.

Köntys

  • Vieras
Vs: Ajo-Opastin
Samanlaiset näytät ja antennit. Toimivat myös ristiin toistensa antenneilla ja kaapeleilla.ilmeisesti vain ohjelmistossa eroa.

Jess, kiitos. Pitää jolloonkin päivittää taas  :)

meidän Isä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 437
Vs: Ajo-Opastin
Mojosta en mitään tiedä, mutta minua on aina ihmetyttänyt tämä Mojo + Glonass yhteys; käyttääkö se laite oikeasti Glonassia vai onko siinä vain joku tuki Glonassille?

Oikeasti, jo pelkkä GPS vastaanotin joka hyödyntää glonasia on tuplahintainen mojominiin nähden.

Minimono on ollu GPS+Glonass jo pitkän aikaa. Tämä ns. 2 versio on erinäytöllä. 1. versiossa vain sinihammas yhteys antenniin on mahdollinen.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5884
Vs: Ajo-Opastin
Mojosta en mitään tiedä, mutta minua on aina ihmetyttänyt tämä Mojo + Glonass yhteys; käyttääkö se laite oikeasti Glonassia vai onko siinä vain joku tuki Glonassille?

Oikeasti, jo pelkkä GPS vastaanotin joka hyödyntää glonasia on tuplahintainen mojominiin nähden.

Minimono on ollu GPS+Glonass jo pitkän aikaa. Tämä ns. 2 versio on erinäytöllä. 1. versiossa vain sinihammas yhteys antenniin on mahdollinen.
Tosiaan joo näyttäisi olevankin eri näytöllä toi kakkonen.

Hankkija kauppaa näköjään myös tällaista päivitettyä versioita missä uusi kakkosen näyttö ja käytetty antenni.
http://www.agrimarket.fi/Koneet/Tarvikkeet/sahkotarvikkeet/ajo-opastin-leica-mojomini-kunnostettu/

Eli ykköstäkin on siis kahta versiota, uudemmat missä Glonass ja vanhemmat missä  ei ole.

Viimeksi muokattu: 08.03.15 - klo:10:15 kirjoittanut bouli