Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jyrä  (Luettu 16724 kertaa)

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Jyrä
Väderissä on laakerissa kumipusla, joka ottaa (kiven)iskuja vastaan ja säästää laakeria ja akselia.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Jyrä
Vanhat (~30 vee) Dalbot oli ainkin kiekkojen puolesta vähän rapeita, eli ei tykkää maakivistä. Kiekkoja tuppaa halkeilemaan. Joskus korvailin rikkoutuneita Potilan kiekoilla, on samankokoinen, pitäis taas varmaan 10 kpl laittaa. Jyrä on Dalbo 460 leveä nostolaitevärkki.

Olen hiljentänyt kaikkiin näkemiini maakiviin ja käskenyt muksujen tehdä samoin. Ei ole mennyt yhtään Dalboon isompaa kiekkoa.

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Jyrä
Vähä aikaa sitte tuli ostettua 6,6 metriä leveä Dalbon Rollomax jyrä, ihan soppelilta laitteelta vaikuttaa, keväällä sen sitte näkee miten toimii  :)

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: Jyrä
Itelle tuli ostettua wanha wibergsin 6,2m hinattava hiljattain, mutta alkanut jo kaduttaa kun en etulatallista ostanut. Pari väderiä on tullut tälle talvea tuotua muille farmareille, kun länsinaapurista löytyy hieman erilailla valikoimaa näissä.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Jyrä
Niin näkyy ruotsissa valikoimaa olevan. Jos He-van saa vielä sillä viimevuoden tarjoushinnalla suomesta, niin olisi aika hyvä. Kylvöyksikkö päälle maksaa varmaankin mansikoita. Mites tuo Realistin myymä pneuma toimii, ottaako siemenen syöttömäärän maapyörältä vai pitääkö koittaa räknätä säätöjä itse sinnepäin ajonopeuden mukaan?  :o

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: Jyrä
Niin näkyy ruotsissa valikoimaa olevan. Jos He-van saa vielä sillä viimevuoden tarjoushinnalla suomesta, niin olisi aika hyvä. Kylvöyksikkö päälle maksaa varmaankin mansikoita. Mites tuo Realistin myymä pneuma toimii, ottaako siemenen syöttömäärän maapyörältä vai pitääkö koittaa räknätä säätöjä itse sinnepäin ajonopeuden mukaan?  :o

Tällä hetkellä joutuu itse pitämään ajonopeuden vakiona että syöttö pysyy kohdillaan, mutta parannuksia on tulossa -16 malleihin.