Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe takalana  (Luettu 8039 kertaa)

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: takalana

Märkää maata ja muuta litkua vedellessä VM:n levy puhdistuu, ei tartte sitä maa möykkyä eres takaasin kulijetella. Tuota työntövarrella kikkailua mä enää sitten ymmärräkkään ... tosin hydevarsi ollut aina levyn kanssa, joten en ole päässyt kikkailemaan ;D On perattu ojaa sivusta ja pitkin ojaa ajaen kuten yks puolisella oja-auralla, tosin käyttö silti vähäistä, mutta kaikkea kannattaa kokeilla  ;)
http://www.koneurakointinevanpera.com/kalusto/images/VM_3.copy.jpg

Muuten samanlainen mutta täsä mun on nuo vetovarren korvakot vaakatasosa vetokolmion alla eli reiät peräkkäin. Onpa heleppo selittää ;D Uudemmisa näkyy olevan noin niinku kuvasa.

Hydetyöntövarsi se on mullaki mutta tuon kans sitä pitää käyttääkki. Kun saa säädettyä niin että kulkee maassa vaikka on epätasastaki nii sitte se ei nouse ku 40cm maasta. Esim lunta lykätessä ei saa lumia edes pikkupalteen yli ilman työntövarrella kikkailua. Ja taas ku unohat sen varren siihen nii lana ei laske maahan asti. Ja ihan turha epäillä mun järjenjuoksua, mulla on semmonen vanha vama 225s joka kyllä pelaa vaikka mekaanisella työntövarrella, ei sen kans oo ollu ongelmia. ;)