Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Holkeri turvallaan  (Luettu 3874 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Tieto
"Minä juon nyt kahvia."
Siin se taas nähtiin nää kakolaisten lupaukset.........syökää silakkaa , pysyy luusto kunnossa.......

Juu... lieneekö syöny silakkaa se ny jo delaware, joka H. Haavisto ajoi kännipäissään hengiltä  :o  >:(  :(
Mitähän se vanhus söi jonka nukkumatti ajo hengiltä.

Eipä oo tietoo... mut kuski ei ollu kännissä... SuoKustan sakki tapaa kännipäissään...  :o  :o  :o

KT

• Vieras
Vs: Tieto
"Minä juon nyt kahvia."
Siin se taas nähtiin nää kakolaisten lupaukset.........syökää silakkaa , pysyy luusto kunnossa.......

Juu... lieneekö syöny silakkaa se ny jo delaware, joka H. Haavisto ajoi kännipäissään hengiltä  :o  >:(  :(

Eipä oo tietoo... mut kuski ei ollu kännissä... SuoKustan sakki tapaa kännipäissään...  :o  :o  :o
Ja Kakolaiset unissaan.  >:(  >:(
Onneksi Sirpalle ei tullu ketään eteen, kun läksi ajelee kännissä.

Aulis Anttila

• Vieras
Onni
"Minä juon nyt kahvia."

Ja Kakolaiset unissaan.  >:(  >:( Onneksi Sirpalle ei tullu ketään eteen, kun läksi ajelee kännissä.

Joo... onneks...

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Holkeri turvallaan
Mites Aulis Sirpä pärjäilee alkoholiongelman kanssa :D

Aulis Anttila

• Vieras
Pärjääminen
Mites Aulis Sirpä pärjäilee alkoholiongelman kanssa :D

Varsin hyvin... lopetti kokonaan ku pääs EU-Parlamenttiin... ja hyvä nii  ;D

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tieto
"Minä juon nyt kahvia."

Ja Kakolaiset unissaan.  >:(  >:(
Onneksi Sirpalle ei tullu ketään eteen, kun läksi ajelee kännissä.

Aura-autohan siinä tais olla lähimpänä................tai sit ei ......ota noista politikoista selko...

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mutta jäljet kyllä näkyy, aika rupsahtaneen oloinen

Päinvastoin näytti virkultaja freessiltä täs joku ilta sitten TV:ssä. Varmaankin alko-ongelma on vähä hellittäny pahimmista ajoista. Eiköhän oteta sille Kippis.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
"Henki oli mennä" nyt kannattaa miettiä sairaalassa mihin syteen HH suomen vei sivistysvaltio kehitysmaaksi vuosikymmenessä 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?