Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pö-voroja  (Luettu 6115 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Pö-voroja
Minä olen tuota ruumiin hävittämistä miettinyt ja helpoimminhan se tapahtuu raatokyydillä. Ilmoittaa vain suolikasan kyytiin ja sinne suursäkkiin suolien sekaan mahtuu vähän isompikin mies... Ja hävittäminen tapahtuu niin takuuvarmassa paikassa, jotta jälkiä ei jää..ja valtion tuella. ;D
Tuota minäkin olen pohtinut. Juuripoikineen lehmän vagiaan voisi työntää vaikka mitä alle satakiloisia luiskahartioita
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Pö-voroja
 En halua tietää missä yhteydessä nämä ajatukset päähänne pälkähtävät ja minkälaisia tuntemuksia ne silloin nostavat.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Pö-voroja
  Eräs sanktioi varkaita, laittamalla yhteen säiliöön koktailin, joka rikkoi Mersusta polttoaine pumpun. Hänellä oli siis dieseliä tankissa, ja huomasi yöllisen asiakkaan vierailleen tankilaan.
Helvetin hyvä ajatus, mutta nykyisin tuolla konseptilla joutuu herkästi käräjäkulujen maksumieheksi.

Välttyy syytteeltä, jos laittaa varoituksen kolmella eri kielella "VARASTAMASI POLTTOAINE VOI RIKKOA MOOTTORISI"

Elikkä... Romanian-, Viron- ja Venäjän kielellä  :D
Jos haluaa varoitella niin eikös totuus ole paljon parempi, ainakin itselle. "Sisältää mitälie lientä" Vai onko missä sellainen määräys että polttoainesäiliön näköisessä pöntössä pitää olla polttoainetta? Harvapa meistä ottaa löytämästään pullosta ryyppyä,  jossa ei ole etikettiä. Ja jos ottaa ja näkö menee, niin turha on mennä minnekkään ketään syyttelee tyyliin "Oletin että kossupullon näköisessä pullossa on kossua"

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Pö-voroja
Meillä jokainen varas on ammuttu siihen paikkaan. Ei tule turhia paperitöitä tai raastupakutsuja.

...joutuu vaan pilkkomaan aika pieniks palasiks, että menee ruuvista palopäähän asti...

Mutta sitä hajua ei voi peitellä... nakkasin kerran autonalle jääneen kissan palopäähän ja voi hyvänen aika, kyllä koko kylä haisi poltetulle lihalle  8)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Pö-voroja
Meillä jokainen varas on ammuttu siihen paikkaan. Ei tule turhia paperitöitä tai raastupakutsuja.

...joutuu vaan pilkkomaan aika pieniks palasiks, että menee ruuvista palopäähän asti...

Mutta sitä hajua ei voi peitellä... nakkasin kerran autonalle jääneen kissan palopäähän ja voi hyvänen aika, kyllä koko kylä haisi poltetulle lihalle  8)
Kun on kosteampaa poltetavaa, niin eikös silloin pidä lisätä ilmaa enemmän?

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Pö-voroja
 Eräs metsuri laittoi bensa varkaat ojennukseen, laittamalla kanisterin palstalla näkyviin johon oli sekoitettu jäähdytys nestettä väriaineeksi bensan sekaan, eikä lainkaan öljyä. No, mopokorjaamolla oli ollut vilkasta sen jälkeen.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8448
Vs: Pö-voroja
Mä oon huomannu sen, että mitä etelämmästä voro on, niin sitä iloisemmin se palaa. Oon aatellu, et kyllä mustassa ihossa täytyy olla enemmän hiiltä tai joitain tervaa.

Joskus on toivonnu, että tulis juutalainen pö-varas. Kun niillä on se palaminen geeneissä. Vois verrata, tuleeko tuhkaa yhtä paljon ja tarviiko kuinka usein nuohota.

Taitaa olla epätodennäköistä, että mossadin poikia farmarisäiliöt kiinnostais.  :(
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Pö-voroja
Kerran muinoin kävi paikallisella huoltamolla fiba ja bensatankkiin dieseliä. Sen sekoituksen toivat sitten meille, että sytyttelee vaikka pääsiäiskokkoa sillä. Naapurin aikamiesmopedisti kävi aina uskollisesti "ostamassa" meiltä ruohonleikkurin bensat ja rahoja vain ei muistanut koskaan ottaa matkaan.  Niinpä päätimme hänelle myydä tämän venäläisen bensan.. savu oli sankkaa, mutta kyllä se koko sen 40 litran erän läpi veti..ja sitten leikkasi mopon moottori kiinni. Emme tunnustaneet tätä rikosta. ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Pö-voroja
Mä oon huomannu sen, että mitä etelämmästä voro on, niin sitä iloisemmin se palaa. Oon aatellu, et kyllä mustassa ihossa täytyy olla enemmän hiiltä tai joitain tervaa.

Joskus on toivonnu, että tulis juutalainen pö-varas. Kun niillä on se palaminen geeneissä. Vois verrata, tuleeko tuhkaa yhtä paljon ja tarviiko kuinka usein nuohota.

Taitaa olla epätodennäköistä, että mossadin poikia farmarisäiliöt kiinnostais.  :(

 ;D

Voisihan varkaiden partoja säästellä ja nuohota sitten niillä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Pö-voroja
Onx jollain noi polttoainesäiliöt jossain korvessa rosvojen ulottuvissa. Eix noi tankkauspumput vaadi sähköä.......

Jätkä

  • Vieras
Vs: Pö-voroja
Onx jollain noi polttoainesäiliöt jossain korvessa rosvojen ulottuvissa. Eix noi tankkauspumput vaadi sähköä.......
Niillä on omat tehokkaat  pumput mukana. Siinä ei kovin paljoa vanhene, kun parikuutiota polttoainetta on jossain itä-rosvon pakun tavaratilan säiliössä.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Pö-voroja
  Klapi varas oli muuttanut oitis kuvioitaan, kun puitten omistaja oli porannut muutaman päällimäisen klapin päähän tynämiitti nallin mentäviä reikiä ja sitten sinne nalleja, ja tulppa siististi päälle.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Pö-voroja
Onx jollain noi polttoainesäiliöt jossain korvessa rosvojen ulottuvissa. Eix noi tankkauspumput vaadi sähköä.......
Niillä on omat tehokkaat  pumput mukana. Siinä ei kovin paljoa vanhene, kun parikuutiota polttoainetta on jossain itä-rosvon pakun tavaratilan säiliössä.

Asia jummarrettu mut eix toi löpö ole niin halpaa Ryssälässä ett olis helpompi dumpata sitä maahan kuin rosvota sitä meiltä......en jummarra mut kai kaikelle on markkinansa.....

Naturalis

  • Vieras
Vs: Pö-voroja
Asia jummarrettu mut eix toi löpö ole niin halpaa Ryssälässä ett olis helpompi dumpata sitä maahan kuin rosvota sitä meiltä......en jummarra mut kai kaikelle on markkinansa.....
Nää pöö-varkaat tulee kyllä Liettuasta tai Latviasta. Venäjälle on aika heikko mennä löpölastissa kun rajalla valvotaan pariin kertaan...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Pö-voroja
Asia jummarrettu mut eix toi löpö ole niin halpaa Ryssälässä ett olis helpompi dumpata sitä maahan kuin rosvota sitä meiltä......en jummarra mut kai kaikelle on markkinansa.....
Nää pöö-varkaat tulee kyllä Liettuasta tai Latviasta. Venäjälle on aika heikko mennä löpölastissa kun rajalla valvotaan pariin kertaan...

Ja "asiakas" on Suomesta...?     :-X
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."