Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF 5470 dyna-4 kytkimen kalibrointi  (Luettu 8129 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: MF 5470 dyna-4 kytkimen kalibrointi
Poljin anturi vaihtoon.Ei korjaannu kalibroinnilla.

Mulla ainakin bokki katkaisin teki sen että halvaantu koko himmeli. V....tu mikä viritys. Nyt epäilään että tunti mittari puhuu paskaa. Väittää että 130 tuntia olis tullut helmikuun jälkeen. Traktorilla muokataan, kylvetään, ajetaan paskat, paalataa, niitetään ja lingotaan. Valojen siirto nokalta vyötarölle saa aikaan tuntuvan kiihtyvyyden vauhtiin. Mittarin mukaan 2-3km/h!

 Sää oot päässy tehokkuuden ytimiin, minkä verran tuossa tuntimäärässä on töitä tilan ulkopuolelle?  8) 8)

Itse suojelu vaisto käski aikoinaan lopettaa urakoinnit. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: MF 5470 dyna-4 kytkimen kalibrointi
Asiaa sivuten, Dynan diginäytöstä sammui taustavalo ja en näe että siellä olisi polttimoa. Miten tuosta korjataan taustavalaistus? Voiko tehdä itse vai onko se joku diodinvaihto-homma labrassa?

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: MF 5470 dyna-4 kytkimen kalibrointi
Asiaa sivuten, Dynan diginäytöstä sammui taustavalo ja en näe että siellä olisi polttimoa. Miten tuosta korjataan taustavalaistus? Voiko tehdä itse vai onko se joku diodinvaihto-homma labrassa?

Valtralle kun viet, niin pääset helpomalla.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: MF 5470 dyna-4 kytkimen kalibrointi
Lainaus
Valtralle kun viet, niin pääset helpomalla.

Ensisijaisesti yritän päästä halvemmalla.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: MF 5470 dyna-4 kytkimen kalibrointi
Poljin anturi vaihtoon.Ei korjaannu kalibroinnilla.

Mulla ainakin bokki katkaisin teki sen että halvaantu koko himmeli. V....tu mikä viritys. Nyt epäilään että tunti mittari puhuu paskaa. Väittää että 130 tuntia olis tullut helmikuun jälkeen. Traktorilla muokataan, kylvetään, ajetaan paskat, paalataa, niitetään ja lingotaan. Valojen siirto nokalta vyötarölle saa aikaan tuntuvan kiihtyvyyden vauhtiin. Mittarin mukaan 2-3km/h!
  piä nyt ovet lukoss  ;D ;D ;D ;D  siinähän mennee 20 tuntisia työpäiviä jatkuvasti tekevältä termnaattorilta  uskottavuus aivan täysin jos kylän komukat pääsee verkuun hytissä käymään ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: MF 5470 dyna-4 kytkimen kalibrointi
Poljin anturi vaihtoon.Ei korjaannu kalibroinnilla.

Mulla ainakin bokki katkaisin teki sen että halvaantu koko himmeli. V....tu mikä viritys. Nyt epäilään että tunti mittari puhuu paskaa. Väittää että 130 tuntia olis tullut helmikuun jälkeen. Traktorilla muokataan, kylvetään, ajetaan paskat, paalataa, niitetään ja lingotaan. Valojen siirto nokalta vyötarölle saa aikaan tuntuvan kiihtyvyyden vauhtiin. Mittarin mukaan 2-3km/h!
  piä nyt ovet lukoss  ;D ;D ;D ;D  siinähän mennee 20 tuntisia työpäiviä jatkuvasti tekevältä termnaattorilta  uskottavuus aivan täysin jos kylän komukat pääsee verkuun hytissä käymään ;) ;D 8) ::)

Hys hys hys! Ollaan so***** että maksan kuskeille palkan fergun mittarin mukaan. Saa olla kohtuu tunti taksa kun vuorokauessa vartti tulee mittariin.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!