Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laillista  (Luettu 3386 kertaa)

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Laillista
Tähän vain lisäyksenä, että jos koittelet naisen tissejä, on sekin aika usein laitonta, varsinkin jos nainen ei ole kanssasi samaa mieltä tissikoitosta.. Vain omien lehmien tissinkoitto on laillista. ;D
Joo, monella naisella on vettä rinnassa. Kun tissiä puristaa, kastuu housut....
Naisen tissejä pitää puristella silloin, kun housut eivät ole jalassa ja se ei lähikaupassa onnistu.
kyllä kesällä monikin pitää hametta päällänsä.Ei housut kastu ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Naisen tissejä pitää puristella silloin, kun housut eivät ole jalassa ja se ei lähikaupassa onnistu.
Harvinaista: Navettapiika ei kommentoinut  :D

navettapiika

• Vieras
Harvinaista: Navettapiika ei kommentoinut  :D
Pitääkö tässä vahinko korjata..  Millään tissin puristelulla housut kastu, pitäähän siinä muutakin kemiaa olla. Jos minun tissiin tarraisi vieras mies, niin korville pamahtaisi välittömästi ilman keskusteluja. Mutta jos oikea mies olisi asialla niin.............. ;)

Suuri Ajattelija

• Vieras

Pitääkö tässä vahinko korjata..  Millään tissin puristelulla housut kastu, pitäähän siinä muutakin kemiaa olla. Jos minun tissiin tarraisi vieras mies, niin korville pamahtaisi välittömästi ilman keskusteluja. Mutta jos oikea mies olisi asialla niin.............. ;)
Eli minulla olisi mahdollisuuksia  ::)

navettapiika

• Vieras

Eli minulla olisi mahdollisuuksia  ::)
Jos täytät tiukat kriteerit niin sitten.. ;D