Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vielä alkoholilaista  (Luettu 8692 kertaa)

kauris

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vielä alkoholilaista
niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä ::)
Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja.. ;)

Ennen oli kaikki toisin. Oli pelkkä Anttilan kuvasto.  ;D

Se oli siiis ihquu, kun näytit niist vanhoist kuvastoist mulle niit miästen alusvaatekuvii! Hih!  :-*   :-*

Yrma päästi sut siis koneelle. voe pekko parkoo.  ;D

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!
niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä ::)
Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja.. ;)

Se oli siiis ihquu, kun näytit niist vanhoist kuvastoist mulle niit miästen alusvaatekuvii! Hih!  :-*   :-*

Eiku mä sain siltä ihqulta antiik-setalta luvan! Ja se Pekka on taas sen sexyn Anttoonion kaa! Hih!  :-*   :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Ei auta ottaa yhtään kun noita kommentteja lukee. Uusi alkoholilaki onkin hyvä ja voisi vielä kiristyäkin huomattavasti.

http://yle.fi/uutiset/kori_olutta_viikossa_ja_viiniponikka_viikonloppuna__mika_on_kohtuullista/7749183
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kauris

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Eiku mä sain siltä ihqulta antiik-setalta luvan! Ja se Pekka on taas sen sexyn Anttoonion kaa! Hih!  :-*   :-*

Ilmajoki -koskenkorva maamiesseuran (aatteellinen yhistys) luvalla ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Olovia...
Eikä silloin vanhaan hyvään aikaan alkon mainoksia ollut.

Miksi nää muuten mainostat tuosa avattaressas Olvi Oyj:n panemaa kaliaa:

Eiköös se oo ihan KePu:laanen virma...?     ::)

???  ???  ???
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Ei auta ottaa yhtään kun noita kommentteja lukee. Uusi alkoholilaki onkin hyvä ja voisi vielä kiristyäkin huomattavasti.

http://yle.fi/uutiset/kori_olutta_viikossa_ja_viiniponikka_viikonloppuna__mika_on_kohtuullista/7749183
Aikalailla nauratti kun noita juttuja lueskelin. Mitäköhän neet tuumis jos vaikka Ana tai minä tahi joku muu harrastelija kertoisi oman ns kohtuu kuukausi annoksensa :o ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ana ei taitais uskaltaa edes testauttaa maksansa gt-arvoa. Eikä se sitten ole gin & tonicci!!
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Kyyllähän nuot arvot välillä vähän koholla tahtoo olla mutta mutta. Täällä eletään vain kerran ja silloin ei juma*auta himmailla.  :) Vähiinpäin kuitenkin lusikka lentänyt kaikilta nurkkaan vaikka kuinka olis jeesustellu ja kituuttanut itseään (hyveissä) ::)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

navettapiika

• Vieras
Ana ei taitais uskaltaa edes testauttaa maksansa gt-arvoa. Eikä se sitten ole gin & tonicci!!
Miten ne pystyis sen testaamaan, kun näyte haihtuisi kesken kaiken.. ???

Köntys

• Vieras

Kyllähän nuo elimet säilyy paaaljon paremmin, kun ne on koko ajan kyllästettynä alkkomahooliin  :P

navettapiika

• Vieras

Kyllähän nuo elimet säilyy paaaljon paremmin, kun ne on koko ajan kyllästettynä alkkomahooliin  :P
Helppo siirtää tuleville sukupolville ihmeteltäväksi, kun ovat valmiiksi säilöttyjä.. Testamentti tutkimukselle kannattaa tehdä ajoissa. ;D

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/257368-kansanedustaja-vaatii-viina-alea-muuten-kay-kehnosti-nuorisolle

Yksi fiksu kepulainen löytyi.

Meitä suuren ikäluokan kansalaisia ei voi pelastaa. Me ryypätään hautaan asti. Nuorison voi, kun poistaa tämän ihmeellisyyden alkoholista. Suomalainen sanonta, viina on hintansa väärti. Sitä toteutetaan nyt. Viinä on hienoo. Känni on "hyvät humalat".  Voitais pikku hiljaa siirtyä eurooppalaiselle tasolle alkoholin käytössä. Känninen on täys hölmö. Viini on hyvä ruokajuoma. Olut on elintarvike.  :D

Suomi meni vähän aikaa oikeaan suuntaan. Nuorison alkoholin käyttö on vähentynyt. Pussikaljaporukat ei istu koulun rappusilla. Nyt mennään metsään että roikaa.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Äidillä tuo terve, keskimmäisen saa perheen poju limpparilla ja pitsalla, oikeanpuolimmainen isu Virun mäyriksillä. :o

Viimeksi muokattu: 21.01.15 - klo:21:19 kirjoittanut kantola

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!

Ilmajoki -koskenkorva maamiesseuran (aatteellinen yhistys) luvalla ;D
En mä oon mm-seuras! Mut mä oon sdp:n jäsen! Hih!  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mistä nuo tuollasia paskakasakuvia on ottannu?   eiks noi oo outon muotosia jöötejä.  maha kovalla vai...