Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jo oli aikakin.  (Luettu 1471 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Jo oli aikakin.
Päivän (02.12) Savon Sanomien mukaan Fantomin perheessä on tapahtunut sukupolvenvaihdos ja 22. Fantom on astunut virkaansa. Onnea uudelle viranhaltijalle!!!
Toisaalta vaihtoprosessi tapahtui hyvin huomaamatta, vai kuuluuko perhedynastiaan se, että ikävät asiat kerrotaan jälkikäteen. Uusi Fantomihan astuu virkaan edellisen kuollessa.

Ihmettelinkin poikasena sitä, että miten pitkään 21. Fantom säilyttää virkansa, sillä, kuten tiedetään, on se sangen vaarallinen ammatti: 400 vuoden aikana on ollut 21 Fantomia, joten virkaiäksi muodostuu keskimäärin 20 vuotta ja 21.  Fantom oli virassaan todistetusti ainakin 50 vuotta

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Jo oli aikakin.
Mahtoiko verottaja ahmaista jättipotin sukupolven vaihdoksessa , Suomessa se homma etenee kuin täi tervassa , nimittäin perintövero kavennus ;)

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Jo oli aikakin.
Luulen että kysymys on painovirheestä,vaikkakin nykyinen viranhaltija on ollut virassaan ylivoimaisesti pisimpään kuin kukaan edeltäjistään.Kysymyksessä lienee eräs maailman vaarallisimmista hommista sillä tietääkseni jokainen aiempi Fanttomi on kokenut väkivaltaisen lopun.Itse kyllä ennustaisin rosvolle huonompaa lähitulevaisuutta viimeistään maanantain jaksossa sillä Fanttomin kavereille ei kannata *****illa.Voihan myös Mozzilla (vai mikä Guran se nyt oli)olla jo alkava dementia tai sitten meiltä lukijoilta on salattu jotain.Vieläkö S.A muuten seuraat Aku Ankkaa?

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Jo oli aikakin.
Luulen että verottaja ei pääse osingoille vaikka perheelle on tietääkseni kertynyt varsin huomattava omaisuus

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Jo oli aikakin.
Vieläkö S.A muuten seuraat Aku Ankkaa?

No, en. Mitäs viime numerossa tapahtui?

Ihan mukava tyyppi tuo 21. Fantom, Kit Walker. Rauha hänen muistolleen.