Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joulurauha maitosodassa :)  (Luettu 5095 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Joulurauha maitosodassa :)


Paljonkos se arla oikein maksaa tuottajilleen?

Tammikuun alusta taas vähemmän  :-[
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

jupexx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 714
Vs: Joulurauha maitosodassa :)
Hyviä jouluja täältäkin kaikille....Jopa onnettomille rds lypsäjille jotka ei ehdi käsikiinnitykseltä näkeen Joulupukkia ;D ;D

Ei vainkaan mulla tarvii tänä iltana joulupukkia nähäkkään. Son käyny jo pari kertaa tälle vuodelle ja tuonu jotain kriisitukea ja aiko tuua vielä ens vuonnakin. En tiä kyllä mihin sitä tarvii kun ei tääkkä mitään riisejä oo näkyny kuin puurossa. Tai no ohan se yhenlainen kriisi kun muija täräytti mun rakkaan johtotähen lunastuskuntoon. Niin vissiin son tarkotettu siihen että saan ostaa itelle joululahjaksi vähän tuoreempaa mersua tilalle  ;)
Lapin juntti lyö outoa turpaan, se on viekas ja arvaamaton...

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Joulurauha maitosodassa :)
Hyviä jouluja täältäkin kaikille....Jopa onnettomille rds lypsäjille jotka ei ehdi käsikiinnitykseltä näkeen Joulupukkia ;D ;D

Ei vainkaan mulla tarvii tänä iltana joulupukkia nähäkkään. Son käyny jo pari kertaa tälle vuodelle ja tuonu jotain kriisitukea ja aiko tuua vielä ens vuonnakin. En tiä kyllä mihin sitä tarvii kun ei tääkkä mitään riisejä oo näkyny kuin puurossa. Tai no ohan se yhenlainen kriisi kun muija täräytti mun rakkaan johtotähen lunastuskuntoon. Niin vissiin son tarkotettu siihen että saan ostaa itelle joululahjaksi vähän tuoreempaa mersua tilalle  ;)
Laita GL niin on keulaa mistä lyhentyä.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Joulurauha maitosodassa :)
Keisari antoi ilmeisesti eräille luvan vaihteeksi nukkua yönsä rauhassa ilman syyllisyyttä siitä että on virtsannut kaikkien maidontuottajien muroihin. Ainakin päätellen siitä kuka viestiin on (piikaa lukuunottamatta) vastannut.

Mutta samapa se, joulunsa tarvitsee jokainen. :)
Noo, älä nyt noin tyly. Aika tapansa näyttää, ja on niitä uponnut valtamerilaivojakin.. älä hättäile. ;)

En välttämättä tai toivottavasti uppoa laivan mukana. MUTTA mikäli se joskus uppoaa, pidän itselläni oikeuden etsiä ne upottajat ja vetää ihan livenä eikä vain netissä nassuun. :)  >:(

Muistas ny Antti sitte syärä Jouluna kunnolla, ette jää aikomukseks...! :o
Tämmöstä kuivankesä oravaa voi pystyä pyärittää, mutta onneks pituutta o sevverta ette iha heti nenä kärsi...! :D

jupexx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 714
Vs: Joulurauha maitosodassa :)
Hyviä jouluja täältäkin kaikille....Jopa onnettomille rds lypsäjille jotka ei ehdi käsikiinnitykseltä näkeen Joulupukkia ;D ;D

Ei vainkaan mulla tarvii tänä iltana joulupukkia nähäkkään. Son käyny jo pari kertaa tälle vuodelle ja tuonu jotain kriisitukea ja aiko tuua vielä ens vuonnakin. En tiä kyllä mihin sitä tarvii kun ei täällä mitään riisejä oo näkyny kuin puurossa. Tai no ohan se yhenlainen kriisi kun muija täräytti mun rakkaan johtotähen lunastuskuntoon. Niin vissiin son tarkotettu siihen että saan ostaa itelle joululahjaksi vähän tuoreempaa mersua tilalle  ;)
Laita GL niin on keulaa mistä lyhentyä.

En mää nuista maastureista perusta. Mieluummin käytän oman osani hiilijalanjälestä matkusteluun ku nuijen löpörohmujen liikutteluun.
Lapin juntti lyö outoa turpaan, se on viekas ja arvaamaton...