Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Deutsi tietäjät hoi !  (Luettu 20481 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Deutsi tietäjät hoi !
Niin, Uskoo Ken tahtoo, tuumas Barbi kun Ken homoks heittäyty. ;D


42 on suvakki ja käyttää samoja sanoja kuten minä, siksi sen yllä on epäilyksen viitta että se olen minä. ;D Agronetin salapoliisiaivoriihi on lyönyt kaljut yhteen ja saanut eufoorisen exoduksen ajatuksen saralla. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Herne nekkuun !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
Niin meinaan että leikkas kiinni rajun vedätyksenlopussa kun voima loppui kesken. Olispitäny hellätä ennenkuin näinkävi. Mutta tämmöistä tää urheilumieli aiheuttaa :-X Niin tämä eisiis tapahtunut Joulunpyhinä vaan noin2 viikkoa sitten vuoden viimeisellä maansiirto keikalla. Tuosiis tapahtuu kun tuommoinen hieman voimiensatunnossa oleva mosa hyytyy kovassa vedossa. Seuraus on jonkinasteinen lämpöleikkaantuminen. Katotaan jos talvenmittaan sais taas uudet sisäkalut tuokin mylly.
Ilmajäähdytys koneen peli olisi tuossa vaiheessa pelattu – ei muutakun saatanallisen kallis pytty ja mäntä kehiin tai useampi.

42 Puhut täyttä paskaa ja vieläpä asian vierestä! 
Oikeesti, 80-luvulla Valmetin moottorivalmistus oli marginaalisen pientä verrattuna ilmajäähdytteisten Deutz moottorien valmistukseen ja siihen miten paljon niitä oli jo edellisinä vuosikymmeninä asennettu erillaisiin vaativiin käyttökohteisiin ympäri maailman. Näiden ilmajäähdytteisten moottorien maine on kiistattoman erinomainen, vaikkakin häviävät kyllä vääntöominaisuuksissaan Valmetille.
Valmetilla oli tunnetusti usein öljyt ja vedet sekaisin, mitä ei sattuneesta syystä tapahtunut Deutzille 8)
Tänäpäivänä Valmetin tilanne (agcopower) on hiukan erillainen ja moottoria löytyy jo monen pellin alta.

 hitsas ? paukutloppu ? niin menöö ???? (ookko savolainen? no jos oot niin ei oo ihme!)
No siehän sälli oot.

Älä suotta kiihkoile. Kyl myö päässää kylvöille vähemmälläkii.

Savolaisuutenii on ylleisesti tiiossa eik siin mitää häppeemist oo.


Niin että kun laitan asiaa niin sinä mielikuvia jostain, mutta kysytään : missä en ollut tasapainoakseli asiassa ”kartalla” mikä oli ”paskaa”  ja mikä asian vierestä?

Meinasin unohtaa notta hyvää joulua.

Joo hyvää joulun jatkoa!  :)
Ja vitut teillä siellä savossa mitään metriä lunta ole.
Eipäs vaihdeta puheenaihetta, mä esitin kysymyksiä – eikö kantti riitä myöntämään tietämättömyytenänsä  :D :D :D

Viimeksi muokattu: 27.12.14 - klo:16:36 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Herne nekkuun !
Joo hyvää joulun jatkoa!  :)
Ja vitut teillä siellä savossa mitään metriä lunta ole.

Puutumpas riitaanne....

1. 42 ei ole savolainen.
2. 42 asuu Loimaalla.
3. 42 olen minä eli SKN. 8)

Ai miksikö on noin? No siksi, että sivustomme harhaiset mamukriittiset hattivattifoliot ovat näin päätelleet. ;D

En usko! en edes joulupukkiin. Vaikka on olemassa viitteitä ja epäilyksiä SKN:n monistumisesta useammaksi nimimerkiksi niin silti 42 on ehta savonmuan +alv +toimituskulut + laskutuslisä mies. ;D
[/quote]
1 - 3 Mää oon noita loimaan savolaisii, parempi myöntää niin joutuu kielletyksi.

Laskuun kuuluu +alv +toimituskulut + laskutuslisä + piän vivävytys lisä jos taveroo ei ollanna varastolla + toimituskulujen rahti alveineen ja laskutuslisineen.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Herne nekkuun !
Joo hyvää joulun jatkoa!  :)
Ja vitut teillä siellä savossa mitään metriä lunta ole.

Puutumpas riitaanne....

1. 42 ei ole savolainen.
2. 42 asuu Loimaalla.
3. 42 olen minä eli SKN. 8)

Ai miksikö on noin? No siksi, että sivustomme harhaiset mamukriittiset hattivattifoliot ovat näin päätelleet. ;D

En usko! en edes joulupukkiin. Vaikka on olemassa viitteitä ja epäilyksiä SKN:n monistumisesta useammaksi nimimerkiksi niin silti 42 on ehta savonmuan +alv +toimituskulut + laskutuslisä mies. ;D
1 - 3 Mää oon noita loimaan savolaisii, parempi myöntää niin joutuu kielletyksi.

Laskuun kuuluu +alv +toimituskulut + laskutuslisä + piän vivävytys lisä jos taveroo ei ollanna varastolla + toimituskulujen rahti alveineen ja laskutuslisineen.
[/quote]

Oleksää oikee savolainen, vai noita wannabesavolaisia? Ihan vaan tiedoksi ettei me oteta enää meidän CoC-klaaniin savoalisia. Kiintiö on täynnä.
It ain't over till the fat lady sings