Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viisas ratkaisu  (Luettu 3746 kertaa)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Viisas ratkaisu
Minulla kiinteä laajakaista kuparikaapelilla. Antaa 9-10 megaa. Ei riitä teräväpiirtotallenteiden katsomiseen jos joku toinen katselee nettivideoita yhtäaikaa. Minulla oli jonkin aikaa DNA 4G puhelin ja siinä nopeus kotona n. 38 megaa eli teoriassa voisi olla parempi vaihtoehto. Paikallislehdessä kuituyhteyspioneeri epäili että langattomat yhteydet hidastuvat käyttäjämäärien kasvaessa ja megatavuille tulee käyttökattoja. Kuulemma näin jo ruotsissa käynyt. Oli sitä mieltä että valokuitu on pitemmän päälle edullisin ja varmin ratkaisu. Kun sen tänne rintamaillekin saisi valtion tuella. Nythän niitä vedetään etelän veroamaksavien piikkiin tundralle >:(
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Viisas ratkaisu
Minulla kiinteä laajakaista kuparikaapelilla. Antaa 9-10 megaa. Ei riitä teräväpiirtotallenteiden katsomiseen jos joku toinen katselee nettivideoita yhtäaikaa. Minulla oli jonkin aikaa DNA 4G puhelin ja siinä nopeus kotona n. 38 megaa eli teoriassa voisi olla parempi vaihtoehto. Paikallislehdessä kuituyhteyspioneeri epäili että langattomat yhteydet hidastuvat käyttäjämäärien kasvaessa ja megatavuille tulee käyttökattoja. Kuulemma näin jo ruotsissa käynyt. Oli sitä mieltä että valokuitu on pitemmän päälle edullisin ja varmin ratkaisu. Kun sen tänne rintamaillekin saisi valtion tuella. Nythän niitä vedetään etelän veroamaksavien piikkiin tundralle >:(

jotain kompensaatiota tännekin tukileikauksille! Saatiin valokuitu! ;D

Todenäköisesti yhteydet hidastuu kun tarpeeksi on käyttäjiä ja nyt on puhuttu siitä että hinnoittelu perustetta pitäisi muuttaa vapaasta käytöstä maksuliseksi. Maksetaanhan soitamisestakin minuutti hinta ja teksitiviesteistä kappale hinta.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Viisas ratkaisu
Siis nää asiat ei ole kaikille oikeidenmukaisia, meiltä kilometrin ..tai parin päässä laajakaistan nopeus tökkii ja ratkaisua ei ole löytynyt etsinnästä huolimatta....

Nää asiat saadaan kuntoon kun vain jaksamme sitä yhdessä vaatia.....

Se nopea, tökkimätön yhteys on musta kansalaisoikeus. Vrt. Ruotsi on sijoittanut suuria summia omien "Tundra" alueiden nopeisiin yhteyksiin.....

Viimeksi muokattu: 19.12.14 - klo:17:15 kirjoittanut Luomujussi

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Viisas ratkaisu
Nythän niitä vedetään etelän veroamaksavien piikkiin tundralle >:(

Jaa. Minkä kokosen laskun lähettivät...?     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Viisas ratkaisu
Eix toi nopeus helposti ole havaittavissa mobiililaitteilla hitautena, vrt. samat sivut tietokoneella kiinteällä laajakaistalla.....

Siis mä en ikinä luovu kiinteästä laajakaistasta.....täällä Tundralla....

Joo ei täälä pysty olhen mokkulala yhtä aikaa kymmenelä nikilä kirijautuneena Akro-Veppiin. Niinku esim. se minävaanija-perhe Homolantiassa...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Viisas ratkaisu
Langattomalla verkolla valokuidulla 10/10 yhteydellä 11/11 megaa! Mikä mokkula firma anataa lupauksen että se heidän lupaus on VÄHINTÄÄN! ;D
Sinulla täytyy olla jäsenkirjalisää  :D

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Viisas ratkaisu
Langattomalla verkolla valokuidulla 10/10 yhteydellä 11/11 megaa! Mikä mokkula firma anataa lupauksen että se heidän lupaus on VÄHINTÄÄN! ;D
Sinulla täytyy olla jäsenkirjalisää  :D

Ai! Onko sitten mokkulalla "jäsenkirja vähennys"? ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Viisas ratkaisu
Eix toi nopeus helposti ole havaittavissa mobiililaitteilla hitautena, vrt. samat sivut tietokoneella kiinteällä laajakaistalla.....

Siis mä en ikinä luovu kiinteästä laajakaistasta.....täällä Tundralla....

Joo ei täälä pysty olhen mokkulala yhtä aikaa kymmenelä nikilä kirijautuneena Akro-Veppiin. Niinku esim. se minävaanija-perhe Homolantiassa...     ::)

  Heh heh, nyt se sit pajaastu jotta yritystä on ;) Toisii syytetään siitä mitä itse ei pysty tekemään , vaikka halua olis.  ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Viisas ratkaisu
Eix toi nopeus helposti ole havaittavissa mobiililaitteilla hitautena, vrt. samat sivut tietokoneella kiinteällä laajakaistalla.....

Siis mä en ikinä luovu kiinteästä laajakaistasta.....täällä Tundralla....

Joo ei täälä pysty olhen mokkulala yhtä aikaa kymmenelä nikilä kirijautuneena Akro-Veppiin. Niinku esim. se minävaanija-perhe Homolantiassa...     ::)

  Heh heh, nyt se sit pajaastu jotta yritystä on  Toisii syytetään siitä mitä itse ei pysty tekemään , vaikka halua olis. 

Jo vain näky vaihtuvan nimimerkki taas joutushan...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: Viisas ratkaisu
Eix toi nopeus helposti ole havaittavissa mobiililaitteilla hitautena, vrt. samat sivut tietokoneella kiinteällä laajakaistalla.....

Siis mä en ikinä luovu kiinteästä laajakaistasta.....täällä Tundralla....

Joo ei täälä pysty olhen mokkulala yhtä aikaa kymmenelä nikilä kirijautuneena Akro-Veppiin. Niinku esim. se minävaanija-perhe Homolantiassa...     ::)

  Heh heh, nyt se sit pajaastu jotta yritystä on  Toisii syytetään siitä mitä itse ei pysty tekemään , vaikka halua olis. 

Jo vain näky vaihtuvan nimimerkki taas joutushan...     :o

  Jo vain, se tää mokkula on niin nopee ettei kepulandian kuitu pärjää.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Viisas ratkaisu
Eix toi nopeus helposti ole havaittavissa mobiililaitteilla hitautena, vrt. samat sivut tietokoneella kiinteällä laajakaistalla.....

Siis mä en ikinä luovu kiinteästä laajakaistasta.....täällä Tundralla....

Joo ei täälä pysty olhen mokkulala yhtä aikaa kymmenelä nikilä kirijautuneena Akro-Veppiin. Niinku esim. se minävaanija-perhe Homolantiassa...     ::)

  Heh heh, nyt se sit pajaastu jotta yritystä on  Toisii syytetään siitä mitä itse ei pysty tekemään , vaikka halua olis. 

Jo vain näky vaihtuvan nimimerkki taas joutushan...     :o

  Jo vain, se tää mokkula on niin nopee ettei kepulandian kuitu pärjää.

Taitaa olla oikeen kusipäisen nopia se mokkula sielä teilä Homolantiasa...     :o     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

SoneraPartio

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: Viisas ratkaisu
ja pärkele!   just kun kerkesin kehua niin tosa maaseudun jätteissä sitten jo sensuuri iski ja sivu ja yhteys katki jo heti!   kyllä kiittäen katon soneraa!

Heippa Oksa ja muut ketjussa kirjoittelijat!

Pitkästä aikaa tulin tänne moikkaamaan kuulumisia! Katsomaan voinko olla avuksi täällä jotenkin teille?

Oksa, missä palaa? Mikä laite? Millai yhteys? Koko ajanko pätkii? Mites ketjussa keskustelijat muuten?
Olen valmiuksissa näpyttelemään vastauksia ja tuomaan palautteita eteenpäin tältä foorumilta tänne talon sisälle :)

Selene@SoneraPartio 
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.