Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MOT: Superbakteerit löysivät tiensä sikatiloille  (Luettu 9273 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Edellä mainitsemani puhditus ei välttämättä riitä. Luulen siksi koska, joudun joka viikko käymään ihon takia lääkärissä.
No aivan varmasti jos suttaat käsidesiäkin joka reikään  :o
Lisään vielä: Käsidesiä kannattaa käyttää 3-4 kertaa päivässä, levitä sitä koko keholle. Suihkussa pari kertaa päivässä tuon päälle riittää pitämään pöpöt poissa. Hygienia ennen kaikkea 8)
Mä en käytä koskaa tuollaista mönjää, koska en sairasta mitään pakko-oireyhtymää  ;D
Raavas mies ei vettä tarvi.. ;D
Mää voin joskus laittaa tänne pari valokuvaa sormissani olleista haavoista, jotka paranivat ihan itsekseen ilman mitään myrkkyjä ja antibiootteja. Kyllä luonto korjaa, kun verenvuodon vaan saa jotenkin toppaamaan  ;D
Oletko kokeillut vahvassa lipee seoksessa liottaa niitä sinun sormiasi ::)?
Olen juu. Yks kemistituttu toi mulle klimpin natriumia, leikittiin sillä aikamme ja lopuksi näpit olivat ihan lipeässä. Ei se ehjällä iholla edes kirvele, kädet puhdistuivat hyvin  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

(O)

  • Vieras

Jutun mukaan voisi olettaa, että tuon kaavan mukaan jo 176-prosenttia tanskalaisista lidlin myymistä kinkuista on saastuneita nyt vuonna 2014  :o

Lainaus
Sika-MRSA on levinnyt Tanskassa kulovalkean tavoin. Vuonna 2012 tanskalaisista sioista 44 prosenttia kantoi MRSA-bakteeria, vuotta myöhemmin luku oli jo 88 prosenttia.

  Ootko muuten käyny Lidllis, kun tiedät noin hyvin?

  Mä en ole Lidlis tanskalaasta kinkkua nähnyt.  ;D
Valitettavasti näin on asia Littissä on pelkkää ATRIAN kinkkua ja sekös nyt ottaa sepustusta päähän ei pääse silläkään retostelemaan.Mutta muualta saa halvemmalla kinkkua kuin littin tiskiltä.
ja aivan samaa

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228

Jutun mukaan voisi olettaa, että tuon kaavan mukaan jo 176-prosenttia tanskalaisista lidlin myymistä kinkuista on saastuneita nyt vuonna 2014  :o

Lainaus
Sika-MRSA on levinnyt Tanskassa kulovalkean tavoin. Vuonna 2012 tanskalaisista sioista 44 prosenttia kantoi MRSA-bakteeria, vuotta myöhemmin luku oli jo 88 prosenttia.

  Ootko muuten käyny Lidllis, kun tiedät noin hyvin?

  Mä en ole Lidlis tanskalaasta kinkkua nähnyt.  ;D
Valitettavasti näin on asia Littissä on pelkkää ATRIAN kinkkua ja sekös nyt ottaa sepustusta päähän ei pääse silläkään retostelemaan.Mutta muualta saa halvemmalla kinkkua kuin littin tiskiltä.
ja aivan samaa

  Miksi se nyt päähän ottaisi. Saman kinkun saa Cittarista halvemmalla kuin Lidllistä.  ;D

   Suomessa inflaatio on euroopan korkein 1%. Tämä johtuu siitä että mikkään ei maksa mittään.  ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin.  ;D

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin.  ;D
Onhan toikin tapa tukea lestadiolaisuutta.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin.  ;D
Onhan toikin tapa tukea lestadiolaisuutta.

  Niin ei mulla periaatteessa ole kenenkään uskoa vastaan. Jokainen saa uskoa mihin haluaa. Rehellinen pitää olla ja lakien mukaan elää. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014122018931872_uu.shtml

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin. 

Satusetä on aina satusetä. MRSA-marinoitua tanskankinkkua sielä kuitenki taas syyvä vätkytellään...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin. 

Satusetä on aina satusetä. MRSA-marinoitua tanskankinkkua sielä kuitenki taas syyvä vätkytellään...     ::)

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=58575.30

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin. 

Satusetä on aina satusetä. MRSA-marinoitua tanskankinkkua sielä kuitenki taas syyvä vätkytellään...     ::)

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=58575.30

Satusetä on aina satusetä. Ja näkypä olevan ny runosetäki. Antiikkisena versiona...     :o     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin. 

Satusetä on aina satusetä. MRSA-marinoitua tanskankinkkua sielä kuitenki taas syyvä vätkytellään...     ::)

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=58575.30

Satusetä on aina satusetä. Ja näkypä olevan ny runosetäki. Antiikkisena versiona...     :o     ::)

  Minä runosta tiedä mutta sen vaan sanon ,että nyt nämä kuvaajat osu sattumalta sellaisiin paikkoihin, että taitaa sylttytehdas löytyä simonkadulta.  ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin. 

Satusetä on aina satusetä. MRSA-marinoitua tanskankinkkua sielä kuitenki taas syyvä vätkytellään...     ::)

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=58575.30

Satusetä on aina satusetä. Ja näkypä olevan ny runosetäki. Antiikkisena versiona...     :o     ::)

  Minä runosta tiedä mutta sen vaan sanon ,että nyt nämä kuvaajat osu sattumalta sellaisiin paikkoihin, että taitaa sylttytehdas löytyä simonkadulta.

Eiköös net ole jo lopettanu teollisuuven käytännösä kokohnan sielä Tsadin suunnala...?     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin.  ;D
Onhan toikin tapa tukea lestadiolaisuutta.

  Niin ei mulla periaatteessa ole kenenkään uskoa vastaan. Jokainen saa uskoa mihin haluaa. Rehellinen pitää olla ja lakien mukaan elää. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014122018931872_uu.shtml

 Kyllä tää lestaadiolaiskinkku on hyvää.  ;D

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin.  ;D
Onhan toikin tapa tukea lestadiolaisuutta.

  Niin ei mulla periaatteessa ole kenenkään uskoa vastaan. Jokainen saa uskoa mihin haluaa. Rehellinen pitää olla ja lakien mukaan elää. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014122018931872_uu.shtml

 Kyllä tää lestaadiolaiskinkku on hyvää.  ;D
Kuten myös minun HK:n kinkku, mikä tietysti onkin itsestään selvää.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
  Kävinpä taas Litmasessa. Siellä oli noita Snellmannin maatiaspossukinkkuja. Eipä tarvinnut tänäkään jouluna osuustoimintaa lihottaa, kuten ei vuosiin.  ;D
Onhan toikin tapa tukea lestadiolaisuutta.

  Niin ei mulla periaatteessa ole kenenkään uskoa vastaan. Jokainen saa uskoa mihin haluaa. Rehellinen pitää olla ja lakien mukaan elää. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014122018931872_uu.shtml

 Kyllä tää lestaadiolaiskinkku on hyvää.  ;D
Kuten myös minun HK:n kinkku, mikä tietysti onkin itsestään selvää.

 No pakkohan se on olla pörssissä noteerattu kinkku hyvää.  ;D