Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mitä voi sattua pikkuhommis  (Luettu 3500 kertaa)

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
mitä voi sattua pikkuhommis
ma aamu pumppukaivo täynnä.jd +vanha odin reijälle putkikiinni linjastoon ja kone laulaan,ei pinta laske siis putki jääs ,irti kiinteestä linjasta jossa n.2,5m silmukka ja paskat putkesta päälle.uudet haalarit ja putki lantalan laatalle ja jd laulamaan lisää kaasua ja ei putkesta mitää oho sekotus päällä käännämpä vivun mitäs sitten ,joo uudet haalari ja jd takalsi rikki.putki ei sitten ollut jäässä ja linja yhteen ja pinta ei laske nokkelana kokeilin silmukan päällä olevasta ilma venttiilistä pumppaako se, vähän vielä lisää auki ja pumppasihan se haalari kolmoset,soitto asian tuntijalle joka ajatteli että ison säiliön jää kansi puree laitoihin,reikä purkuaukon yläpuolelle jäähän no mä jaoon appeen ensin ja sitten rouvan kans ulos retkelle minä altaaseen mut ei nousut mitään minä valmistuin no.4 haalarien vaihtoon.menin jdn viereen käänsin sekotukselle keräsin putken suojaan ja katoi et kiertääkö se edes no monttu tyhjä imeisesti appeen jaon aikana viisaampi antoi periksi mutta jään päälle ei tullut mitää eikä mistää huomannut mitään tapahtuneen.pumppu kaivo 90m3 ja lietesäiliö 2080m3 ja pumppaus matka 183m ja säiliön reuna 1m ylempänä kuin lantalan kansi.pumppuputki 160mm ja 158 m vaakassa säiliöltä.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
Joinain päivinä muut vastustaa, ainoastaan saha puoltaa. ;)
Mystinen kesälaatumies

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
Joinain päivinä muut vastustaa, ainoastaan saha puoltaa. ;)
bacspeissi ois tämänkin brobleeman välttäny huolellisella ennakoinnilla ;) :D ;D ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
Joinain päivinä muut vastustaa, ainoastaan saha puoltaa. ;)
bacspeissi ois tämänkin brobleeman välttäny huolellisella ennakoinnilla ;) :D ;D ::)
Joo... luin tuon jutun kolmesti enkä tajunnut siitä mitään  ;D

Mut mulle ei olis voinut käydä noin koska ei ole kuin kahdet haalarit. Eikä tosiaan muutenkaan huvita sählätä koko päivää
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
Kyllä tuolla remutessa kaikkea sattuu ja tapahtuu, onneksi ei mitään vakavaa yleensä. Itse tykkään tehdä hommia käsityönä, niin vähän väliä jotain paikkaa kolottaa tai paikataan. Kesällä viimeksi piti käydä ensiavussa paikattavana...
Nothing is Something Worth Doing

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
äää, aina sattuu ja tapahtuu ja alle komen sentin haavoja ei lasketa...   eiks se ole elämän suola että joskus edes vastustaaa?     ei se jatkuva ruusuilla tanssikaan kivaa ole, sattuu niin pirusti päkiöihin.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1327
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
Väsyneenä noin sattuu, yhtä sun toista, pari kolme päivää
Samoilla silmillä, tai pari viikkoa lyhyillä unilla.
Tai sitten kauheassa lentsussa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
ja yleensä kun on k...rpiintynyt hommaan jota tekee taas...   on inhimillistä tehdä virhe.  mutta ;    on hyvä oppia toisten virheistä, emme elä niin kauan että kerkiäisimme tehä kaikki itse.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
Kyllä tuolla remutessa kaikkea sattuu ja tapahtuu, onneksi ei mitään vakavaa yleensä. Itse tykkään tehdä hommia käsityönä, niin vähän väliä jotain paikkaa kolottaa tai paikataan. Kesällä viimeksi piti käydä ensiavussa paikattavana...
Tää on jo tullut CoC-chatissä selväksi  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
Itse tykkään tehdä hommia käsityönä...

Poikamies?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: mitä voi sattua pikkuhommis
Jonkun homman tekeminen  vaikkapa kolmanteen kertaan...se sitten vasta syö miestä  >:(
Yleensä saa kyl syyttää ihtiään.
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa