Olipa helppo jäljittää...kun vertasi näiden postittamia linkkejä ja viestejä, yhdenkaltaisuus oli melkoinen. Aatu-kuvia jne...molemmat käyttää backaspacesta lyhennettä "bäkkäri" jne...Tyhmä, tyhmempi, loimaalainen pienvuokraviljelijä.
Lainaus käyttäjältä: Tonniperä - 23.11.14 - klo:23:34 On suakin joku tikkailta pudonnu päänsä pahasti loukannu kaljupää luullu loimaalaiseksi vuokraviljelijäks.
Ja kohta voidaan porukalla hurrata, kun SKM selvittää meidän kaikkien identiteetin. Kattokaapa näkyykö lumihangessa ikkunan takana kengänjälkiä, tiedä kenen pihalla se on viime yönä kulkenut.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 24.11.14 - klo:08:23Ja kohta voidaan porukalla hurrata, kun SKM selvittää meidän kaikkien identiteetin. Kattokaapa näkyykö lumihangessa ikkunan takana kengänjälkiä, tiedä kenen pihalla se on viime yönä kulkenut. Sun identiteetissä ei ole mitään mitä ei jo tiedetä – sä oot ilmiselvä lesti - kepu Tuulia
Lainaus käyttäjältä: 42 - 24.11.14 - klo:08:56Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 24.11.14 - klo:08:23Ja kohta voidaan porukalla hurrata, kun SKM selvittää meidän kaikkien identiteetin. Kattokaapa näkyykö lumihangessa ikkunan takana kengänjälkiä, tiedä kenen pihalla se on viime yönä kulkenut. Sun identiteetissä ei ole mitään mitä ei jo tiedetä – sä oot ilmiselvä lesti - kepu Tuulia Eli mää olen lestikepu sekä kokkarepakana.Mitäs mää sun kans kehittäsin? Välillä on sun tunnukset ollu hukassa ja ollu taukoja kirjottelussa.
Hirveän paradoksaaliselta tuntuu nykyisin lukea tai kirjoittaa tänne mitään. Koska aina on toisena osapuolena SKN tai hänen alteregonsa. Ja onko SKN edes itse SKN, vaan jos hänkin on joku muu? Jos minä olenkin itse SKN? Onkin tilanne loppupeleissä sellainen kuin "Fight club"-elokuvassa. Keskustelen täällä yksin itseni kera.