Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Köntys on yksi SKN:n nimimerkeistä  (Luettu 6161 kertaa)

SKM

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Olipa helppo jäljittää...kun vertasi näiden postittamia linkkejä ja viestejä, yhdenkaltaisuus oli melkoinen. Aatu-kuvia jne...molemmat käyttää backaspacesta lyhennettä "bäkkäri" jne...

Tyhmä, tyhmempi, loimaalainen pienvuokraviljelijä. ;D
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

Tonniperä

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Köntys on yksi SKN:n nimimerkeistä

??? ??? ??? ???

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Olipa helppo jäljittää...kun vertasi näiden postittamia linkkejä ja viestejä, yhdenkaltaisuus oli melkoinen. Aatu-kuvia jne...molemmat käyttää backaspacesta lyhennettä "bäkkäri" jne...

Tyhmä, tyhmempi, loimaalainen pienvuokraviljelijä. ;D

Hemmetti. Olis tarvinnu käyttää nimitystä Balkkani Köntyksenä niin en olis kärähtäny. :-[

Opelmies ja ana111 on sun kyl vaikeempi saada yhdistettyä vuokraviljelijään.

Et ikinä keksi, lällätilää. 8)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

??? ??? ??? ???

On suakin joku tikkailta pudonnu päänsä pahasti loukannu kaljupää luullu loimaalaiseksi vuokraviljelijäks. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

Tonniperä

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

??? ??? ??? ???

On suakin joku tikkailta pudonnu päänsä pahasti loukannu kaljupää luullu loimaalaiseksi vuokraviljelijäks. ;D
Posse!

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
on tämä tutkiva journalismi vaan oma tieteenlajinsa ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

• Vieras
Ja kohta voidaan porukalla hurrata, kun SKM selvittää meidän kaikkien identiteetin. Kattokaapa näkyykö lumihangessa ikkunan takana kengänjälkiä, tiedä kenen pihalla se on viime yönä kulkenut. ;D

(O)

• Vieras
Ei agronettia selata saa, joku voi tulla ikkunan taa,SKM matkaan kun käy ;D ;D ;D ;D
PS.kilisee kalisee kuukkelit. ;)

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Ja kohta voidaan porukalla hurrata, kun SKM selvittää meidän kaikkien identiteetin. Kattokaapa näkyykö lumihangessa ikkunan takana kengänjälkiä, tiedä kenen pihalla se on viime yönä kulkenut. ;D
Sun identiteetissä ei ole mitään mitä ei jo tiedetä – sä oot ilmiselvä lesti - kepu Tuulia :P
   cría cuervos y te sacarán los ojos

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sun identiteetissä ei ole mitään mitä ei jo tiedetä – sä oot ilmiselvä lesti - kepu Tuulia :P

Eli mää olen lestikepu sekä kokkarepakana.

Mitäs mää sun kans kehittäsin? Välillä on sun tunnukset ollu hukassa ja ollu taukoja kirjottelussa. ;D

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitäs mää sun kans kehittäsin? Välillä on sun tunnukset ollu hukassa ja ollu taukoja kirjottelussa. ;D
Hä, ei me olla lesti kepuja Tuulia ja piikuus on – tauko tuli kun suuren sadon korjuujuhlat pääsi venähtämään – kyllä säkin ( siis mä ) huilasit kun sai faarin latohon suojahan ( häh häh smk meni sekaisin kun pisti murretta perähän ) – tyhmä kun saapas sitä voi kusettaa kuinka vaan.

Köntys

• Vieras

:D :D :D

mah

• Vieras
Hirveän paradoksaaliselta tuntuu nykyisin lukea tai kirjoittaa tänne mitään. Koska aina on toisena osapuolena SKN tai hänen alteregonsa. Ja onko SKN edes itse SKN, vaan jos hänkin on joku muu? Jos minä olenkin itse SKN? Onkin tilanne loppupeleissä sellainen kuin "Fight club"-elokuvassa. Keskustelen täällä yksin itseni kera. :'(

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hirveän paradoksaaliselta tuntuu nykyisin lukea tai kirjoittaa tänne mitään. Koska aina on toisena osapuolena SKN tai hänen alteregonsa. Ja onko SKN edes itse SKN, vaan jos hänkin on joku muu? Jos minä olenkin itse SKN? Onkin tilanne loppupeleissä sellainen kuin "Fight club"-elokuvassa. Keskustelen täällä yksin itseni kera. :'(

" Dissosiatiivinen identiteettihäiriö (engl. dissociative identity disorder, DID) on dissosiaatiohäiriöistä vaikein. Siinä henkilöllä on kaksi tai useampia erillisiä, toisistaan poikkeavia identiteettejä, ”sivupersoonia”, jotka toistuvasti ottavat vallan henkilön käytöksestä. Häiriöstä käytetään myös nimityksiä sivupersoonahäiriö ja monipersoonahäiriö (multiple personality disorder)."

Köntys

• Vieras

Me, tai siis minä, eiku SKN, pössytelläänkin  :D