Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:29Lainaus käyttäjältä: apilas - 22.11.14 - klo:15:24Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:20Luonnossa 10-20% raskauksista päätyy keskenmenoon..Periaatteessa.... voisimme kysyä, että leikkiikö ihminen nyt jumalaa kun jokainen hyvin hankalakin raskaus pidetään väkisin kasassa Ehkä luoja on halunnut karsintaa tapahtuvaksi jo kohdussa, emme voi tietää Leikkiikö päkä jumalaa kun yrittää pitää lahoavaa ja hajoavaa ooppelia leimattuna,Vaikka eettisesti parempi ratkaisu olisi paalata koko romuläjä Pitää paikkansa ottakee huone.
Lainaus käyttäjältä: apilas - 22.11.14 - klo:15:24Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:20Luonnossa 10-20% raskauksista päätyy keskenmenoon..Periaatteessa.... voisimme kysyä, että leikkiikö ihminen nyt jumalaa kun jokainen hyvin hankalakin raskaus pidetään väkisin kasassa Ehkä luoja on halunnut karsintaa tapahtuvaksi jo kohdussa, emme voi tietää Leikkiikö päkä jumalaa kun yrittää pitää lahoavaa ja hajoavaa ooppelia leimattuna,Vaikka eettisesti parempi ratkaisu olisi paalata koko romuläjä Pitää paikkansa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:20Luonnossa 10-20% raskauksista päätyy keskenmenoon..Periaatteessa.... voisimme kysyä, että leikkiikö ihminen nyt jumalaa kun jokainen hyvin hankalakin raskaus pidetään väkisin kasassa Ehkä luoja on halunnut karsintaa tapahtuvaksi jo kohdussa, emme voi tietää Leikkiikö päkä jumalaa kun yrittää pitää lahoavaa ja hajoavaa ooppelia leimattuna,Vaikka eettisesti parempi ratkaisu olisi paalata koko romuläjä
Luonnossa 10-20% raskauksista päätyy keskenmenoon..Periaatteessa.... voisimme kysyä, että leikkiikö ihminen nyt jumalaa kun jokainen hyvin hankalakin raskaus pidetään väkisin kasassa Ehkä luoja on halunnut karsintaa tapahtuvaksi jo kohdussa, emme voi tietää
Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 22.11.14 - klo:21:51Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:29Lainaus käyttäjältä: apilas - 22.11.14 - klo:15:24Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:20Luonnossa 10-20% raskauksista päätyy keskenmenoon..Periaatteessa.... voisimme kysyä, että leikkiikö ihminen nyt jumalaa kun jokainen hyvin hankalakin raskaus pidetään väkisin kasassa Ehkä luoja on halunnut karsintaa tapahtuvaksi jo kohdussa, emme voi tietää Leikkiikö päkä jumalaa kun yrittää pitää lahoavaa ja hajoavaa ooppelia leimattuna,Vaikka eettisesti parempi ratkaisu olisi paalata koko romuläjä Pitää paikkansa ottakee huone. Ai tota korjausta varten. Kyl siihen tarvitaan talli ja nosturi
Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 22.11.14 - klo:09:42Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:06:51Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 22.11.14 - klo:00:29Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 21.11.14 - klo:20:03Periaatehan on hyväksyttävä. Ja jos tietää, ettei siihen pysty niin onko pakko valita kätilön tai gynekologin opintoja? Ainahan voi opiskella patologiksi, siellä ei tarvitse miettiä eutanasiaa tai muutenkaan tehdä etiikan vastaista työtä.Kyllä mukavuusaborttien avustamisesta pitäisi voida kieltäytyä, siinä ei vaaranneta kenenkään henkeä. Toinen asia jos kyseessä vammainen sikiö, raiskauksen uhri tms.Katsos... kun tuo toinen lauseesi tuhoaa kaiken sen kauniin ideologian, jota ekassa lauseessasi yritit opettaaEi minulla ole mitään ideologiaa. Lapsella on oikeus syntyä terveenä. Jos ei itse halua lasta pitää niin valkoihoiselle terveelle lapselle löytyy kyllä aina ottajia vaikka näitä homopareja. Adoptoihan jotkut vammaisia n.eekereitä, kiinalaisia ym. Mukavuusabortti on sitä että nainen ei viitsi synnyttää tervettä lasta vaan murhaa mieluummin sen. Ja abortissa pitäisi olla aina isällä myös sananvaltaa, eli tasatuloksessa ei abortoida. Nythän tämä vain toteutuu jos äiti ei tahdo aborttia. Pistetään hieman provoa. Vaikka äidin henki tai terveys vaarantuisi en hyväksyisi aborttia jos lapsi syntyisi terveenä. Naisen tehtävä on synnyttää lapsia, piste.Olet siis lestaadiolaisten hengenveli..
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:06:51Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 22.11.14 - klo:00:29Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 21.11.14 - klo:20:03Periaatehan on hyväksyttävä. Ja jos tietää, ettei siihen pysty niin onko pakko valita kätilön tai gynekologin opintoja? Ainahan voi opiskella patologiksi, siellä ei tarvitse miettiä eutanasiaa tai muutenkaan tehdä etiikan vastaista työtä.Kyllä mukavuusaborttien avustamisesta pitäisi voida kieltäytyä, siinä ei vaaranneta kenenkään henkeä. Toinen asia jos kyseessä vammainen sikiö, raiskauksen uhri tms.Katsos... kun tuo toinen lauseesi tuhoaa kaiken sen kauniin ideologian, jota ekassa lauseessasi yritit opettaaEi minulla ole mitään ideologiaa. Lapsella on oikeus syntyä terveenä. Jos ei itse halua lasta pitää niin valkoihoiselle terveelle lapselle löytyy kyllä aina ottajia vaikka näitä homopareja. Adoptoihan jotkut vammaisia n.eekereitä, kiinalaisia ym. Mukavuusabortti on sitä että nainen ei viitsi synnyttää tervettä lasta vaan murhaa mieluummin sen. Ja abortissa pitäisi olla aina isällä myös sananvaltaa, eli tasatuloksessa ei abortoida. Nythän tämä vain toteutuu jos äiti ei tahdo aborttia. Pistetään hieman provoa. Vaikka äidin henki tai terveys vaarantuisi en hyväksyisi aborttia jos lapsi syntyisi terveenä. Naisen tehtävä on synnyttää lapsia, piste.
Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 22.11.14 - klo:00:29Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 21.11.14 - klo:20:03Periaatehan on hyväksyttävä. Ja jos tietää, ettei siihen pysty niin onko pakko valita kätilön tai gynekologin opintoja? Ainahan voi opiskella patologiksi, siellä ei tarvitse miettiä eutanasiaa tai muutenkaan tehdä etiikan vastaista työtä.Kyllä mukavuusaborttien avustamisesta pitäisi voida kieltäytyä, siinä ei vaaranneta kenenkään henkeä. Toinen asia jos kyseessä vammainen sikiö, raiskauksen uhri tms.Katsos... kun tuo toinen lauseesi tuhoaa kaiken sen kauniin ideologian, jota ekassa lauseessasi yritit opettaa
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 21.11.14 - klo:20:03Periaatehan on hyväksyttävä. Ja jos tietää, ettei siihen pysty niin onko pakko valita kätilön tai gynekologin opintoja? Ainahan voi opiskella patologiksi, siellä ei tarvitse miettiä eutanasiaa tai muutenkaan tehdä etiikan vastaista työtä.Kyllä mukavuusaborttien avustamisesta pitäisi voida kieltäytyä, siinä ei vaaranneta kenenkään henkeä. Toinen asia jos kyseessä vammainen sikiö, raiskauksen uhri tms.
Periaatehan on hyväksyttävä. Ja jos tietää, ettei siihen pysty niin onko pakko valita kätilön tai gynekologin opintoja? Ainahan voi opiskella patologiksi, siellä ei tarvitse miettiä eutanasiaa tai muutenkaan tehdä etiikan vastaista työtä.
"On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä." sanna-sepeteus puttiinin kaveri kirjuutti tällälaella vähän aekoo sitte.
Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 20.11.14 - klo:12:49"On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä." sanna-sepeteus puttiinin kaveri kirjuutti tällälaella vähän aekoo sitte. Ja nysse kiriotti näin: "Ne laittaa mulle tekstiviestiä sieltä Moskovasta ja mä teen mitä pyydetään."
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 21.01.15 - klo:20:23Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 20.11.14 - klo:12:49"On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä." sanna-sepeteus puttiinin kaveri kirjuutti tällälaella vähän aekoo sitte. Ja nysse kiriotti näin: "Ne laittaa mulle tekstiviestiä sieltä Moskovasta ja mä teen mitä pyydetään." No nyt voit tesanttina näyttää onko miehestä/akasta mihinkään.
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 21.01.15 - klo:22:04Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 21.01.15 - klo:20:23Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 20.11.14 - klo:12:49"On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä." sanna-sepeteus puttiinin kaveri kirjuutti tällälaella vähän aekoo sitte. Ja nysse kiriotti näin: "Ne laittaa mulle tekstiviestiä sieltä Moskovasta ja mä teen mitä pyydetään." No nyt voit tesanttina näyttää onko miehestä/akasta mihinkään. En ole tesantti. Nimim: Ammattimaista tesanttien torjuntaa jo vuodesta 1939
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 22.01.15 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 21.01.15 - klo:22:04Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 21.01.15 - klo:20:23Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 20.11.14 - klo:12:49"On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä." sanna-sepeteus puttiinin kaveri kirjuutti tällälaella vähän aekoo sitte. Ja nysse kiriotti näin: "Ne laittaa mulle tekstiviestiä sieltä Moskovasta ja mä teen mitä pyydetään." No nyt voit tesanttina näyttää onko miehestä/akasta mihinkään. En ole tesantti. Nimim: Ammattimaista tesanttien torjuntaa jo vuodesta 1939 No en ihmettele yhtään jos pikkasen dementia iskee jo ja vainoharhaisuus. Se on yksi dementian muoto.
Lainaus käyttäjältä: Vaan Minä - 22.01.15 - klo:18:41Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 22.01.15 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 21.01.15 - klo:22:04Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 21.01.15 - klo:20:23Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 20.11.14 - klo:12:49"On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä." sanna-sepeteus puttiinin kaveri kirjuutti tällälaella vähän aekoo sitte. Ja nysse kiriotti näin: "Ne laittaa mulle tekstiviestiä sieltä Moskovasta ja mä teen mitä pyydetään." No nyt voit tesanttina näyttää onko miehestä/akasta mihinkään. En ole tesantti. Nimim: Ammattimaista tesanttien torjuntaa jo vuodesta 1939 No en ihmettele yhtään jos pikkasen dementia iskee jo ja vainoharhaisuus. Se on yksi dementian muoto. Eiköhän se sullaki ny jo eläkevvaarina ole tuota vaivaa...
Mie kun kuulin, että joku olis ihan ylenny sairrauseläkheeltä vanahuuseläkheele...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 23.01.15 - klo:16:55Mie kun kuulin, että joku olis ihan ylenny sairrauseläkheeltä vanahuuseläkheele... Onnittelut kun olet saanu ylennyksen.
Lainaus käyttäjältä: kauris - 24.01.15 - klo:18:41Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 23.01.15 - klo:16:55Mie kun kuulin, että joku olis ihan ylenny sairrauseläkheeltä vanahuuseläkheele... Onnittelut kun olet saanu ylennyksen. Eivät pysty tästä enhän ylemtämhän... T: sotmest sivari
Olen saanu ylennyksen. T: sivari